marioxxxx Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Witam. Miałem wypadek,wypadłem z drogi do rowu i tyłem uderzyłem w drzewo. Klapa bagażnika do wymiany,zderzak połamany, lampa jedna zbita i prawy tylny róg powgniatany, błotnik,blacha przy pompce, pas gdzie zamek od bagażnika wygięty. Zdjęcie dodam jak ochłonę. Będzie opłacać się robić czy sprzedać na części?
Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Jak auto jak w profilu to chyba kasacja - pokaż zdjęcia może tylko z opisu tak kiepsko to wygląda. Pozdrawiam, Łukasz
Gac3k Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Poka foty. Nigdy nic straconego!
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Jak kolega wyżej, jeśli fura z opisu to raczej nie opłaca sie zbytnio
hak64 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Naprawa raczej nieopłacalna, chyba że to inny wóz niż ten w profilu. Wypadłeś z drogi z własnej winy, czy też był to manewr obronny np przed czołówką?
marioxxxx Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 To z profilu, 1.6 benzyna. Nie, wpadłem w poślizg na zakręcie i zaczął mi tył lecieć na bok. Obróciłem się i tyłem a raczej rogiem gdzie jest lampa uderzyłem w drzewo.
marioxxxx Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Byłem u blacharza. Mówił że da radę jakimiś hydraulicznymi narzędziami. I na jego oko do 900zł. http://images78.fotosik.pl/1/9ae99af74d9f4374med.jpg http://images76.fotosik.pl/1/c13312ce04346dacmed.jpg http://images75.fotosik.pl/1/46c86383cd160dd9med.jpg http://images76.fotosik.pl/1/c94a799d9f701c77med.jpg http://images75.fotosik.pl/1/ab5b5ba594e64b3bmed.jpg Edytowane 21 Października 2015 przez marioxxxx
X18XET Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Trochę się to auto pomięło. Teoretycznie da się to odratować, ale chyba nie warto, jak już koledzy wspominali . No chyba, że auto masz zrobione na tip-top, to może opłaca się ratować.
marioxxxx Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 Zawieszenie ma niecałe 10k, oleje i filtry tez dużo nie mają. Ja myślałem żeby zrobić błotnik i ten bok przy pompce tam gdzie widać wężyk,naprostować bagażnik tak by zderzak się ładnie dopasował z lampą i tą blendą pod lampką a to przy pasie zderzaka zostawić i czymś zakonserwować. Pod zderzakiem tego widać nie będzie. Martwię się tym jak to po robocie będzie wyglądało
hak64 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Byłem u blacharza. Mówił że da radę jakimiś hydraulicznymi narzędziami. I na jego oko do 900zł. To znalazłeś cudotwórcę! Trochę klepania, wiadro szpachli i do lakiernika... Jeśli policzysz 900 blacharz, 900 lakiernik, 1900 części (klapa, błotnik, zderzak, lampa), to może w końcowym efekcie uzyskasz coś, co przypomina samochód...
marioxxxx Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) A jeżeli miałbym sprzedać to za ile? Za tysiąc? Ten rocznik to klin. Ani nie opłaca się robić, za niego też dużo nie dostanę a zaraz zima i d*pa zmarznie. Nie mam czym jeździć a auta potrzebuję więc CO MAM ZROBIĆ. Edytowane 22 Października 2015 przez marioxxxx
Robero321 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Hak ma rację 900 to policzył Ci chyba tylko a swoją robotę blacharz albo to majster typu będziesz Pan zadowolony. Moim zdaniem nawet jak naprawisz za rozsądne pieniądze to nie ma bata żeby nie wyszła Ci rdza. Podczas naprawy zostanie naruszona warstwa ocynku i max po roku zacznie wychodzić Ci rdza nie mówiąc o odpadającej szpachli bo bez niej nie wyprowadzą Ci linii. Teraz włożysz ładny pieniądz w naprawę a za rok okaże się że to i tak jest ulep. I będziesz tylko wściekły bo jak rudy wyłazi a wyjdzie na pewno to qrwica bierze jak nie wiem
marioxxxx Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 Inna nowina, może iskra nadziei Znajomy rodziców jest dobrym blacharzem w sensie że może wyciąć i przyspawać nowy błotnik. Mówili że jeżeli nic nie będzie trzeba naciągać to zrobi bo narzędzi do prostowania nie ma. Myślicie że gra warta zachodu czy brać od od siostry Baleno za 1400? ?
hak64 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Mówili że jeżeli nic nie będzie trzeba naciągać to zrobi bo narzędzi do prostowania nie ma No tak. Załóż sobie okulary (tylko nie różowe). http://images76.foto...04346dacmed.jpg Nawet wykonana w stodole naprawa (moim zdaniem) przekroczy kwotę 4 tyś zł, a efektem będzie rdzewiejący kotlet, którego ciężko będzie potem sprzedać. Twoja kasa i Twój wybór...
Rafal1988Lodz Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 to nie nowy samochod chyba byl sie go pozbyl ew rozebrac na czesci bo robic sie nie oplaca
Robero321 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Posłuchaj kolegów i daruj sobie naprawę...
marioxxxx Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 To był jedyny normalny samochodzik. Dziękuję wam za radę. Podjąłem decyzję że go naprawie. Mimo że ma gnić to i tak zrobię. To jest Audi, lubię ten wóz mimo że jest 2 lata młodszy. Nie zostawię go tak łatwo. Dzięki koledzy
majkel_majki Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Moim zdaniem to jest wrak, ja po podobnych uszkodzeniach tyłu sprzedałem b5 na części, tyle że u mnie jeszcze był dziabnięty przód i spód. Poniżej 4 tysięcy za samą robociznę z lakierowaniem nikt obcy tego nie zrobi jak należy, wszystko co taniej to będzie mega kupa- poszycie na pewno jest do wymiany, profil do naciągania, nie wiadomo jeszcze jak zawieszenie przetrwało jeżeli złapał kołem rów. Szczerze to wolałbym kupić drugie niż naprawiać i ewentualnie przełożyć co lepsze części, o ile coś takiego oprócz zmienionych filtrów i oleju występuje.
Cpt.Ryan Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 A rdza bedzie wyłazic co sól, czyli co rok, blacharka jest maskrycznie droga, więc zeby auto wyglądalo jakoś, to szykuj się na bulenie co roku z 500zł na zaprawki plus lakiernik to pewnie z 1500 Cie skasują. I nawet super extra total lakiernik z aso nie pomoze zeby znow za rok rdzy nie bylo. Ocynk wytną, wspawają blache wziętą z dachu kurnika, tak czy siak sie to nie opłaca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się