kazimierz7777 Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Problem rozwiązany urwany był kabelek od czujnika temperatury powietrza zasysanego G42 na rysunku nr 5
Kamil Kupiec Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 Witam. Co mogą oznaczać błędy z załącznika?
noidemm Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 Ja mam problem, który objawia się falowaniem obrotów przy gwałtownym hamowaniu. Jak nacisnę hamulec pare razy na postoju auto zaczyna szarpać i mocno faluje. Dolot uszczelniony, wymienione gumy łączące kolektor dolotowy z silnikiem, uszczelki kolektora dolotowego też nowe. Pęknięta gruszka odmy wymieniona na nową. Sonda pierwsza wymieniona bo wogole nie pracowała, po uszczelnieniu dolotu wyrzuca bląd drugiej sondy, ale to podejrzewam że od tego falowania obrotów.
Kamil Kupiec Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 W dniu 9.10.2019 o 05:02, Kamil Kupiec napisał: Witam wszystkich. Co może być przyczyną, że moja b6stka nie chce czasami odpalić rano przy ujemnych temperaturach? Pomaga jedynie energiczne naciskanie pedału gazu, wtedy obrotomierz zaczyna podskakiwać i silnik odpali z kontrolką EPC. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto pali normalnie bez kontrolki. Wymieniony czujnik temperatury, położenia wału, świece. Z góry dziękuję za pomoc. Chyba znalazłem rozwiązanie. Jutro będę sprawdzał. Nie mogłem dzisiaj znowu odpalić auta po nocy. Ojciec uderzył w pokrywę sterownika silnika i od razu zapalił. Możliwe że w nim się zrobiły jakieś zimne luty albo coś?
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 Możliwe, że to będzie Realy ECM - przekaźnik Engine Control Module. jest on zlokalizowany właśnie w obudowie ECU Może też być przekaźnik pompy paliwa...
Kamil Kupiec Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Możliwe, że to będzie Realy ECM - przekaźnik Engine Control Module. jest on zlokalizowany właśnie w obudowie ECU Może też być przekaźnik pompy paliwa... Przekaźnik pompy paliwa wymieniony ostatnio.
kooleess Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Do Kamil vag.Czy widziałeś czwórnik odmy w 1.6 alz,jest z tym taki sam problem jak u was,olej zalewa przepustnicy,mgiełka zalewa przepływke,olej znika itp.Czwórnika nie da się w żaden sposób przerobić,zastanawiałem się nad zrobieniem grodzi na dolocie na wysokość np.5mm co pozwoli olejowi spływać z powrotem do odmy.Masz jakiś pomysł?
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2019 Autor Opublikowano 10 Listopada 2019 Założyć jakiś porządny OCT i problem z zasyfionym dolotem z głowy...
kooleess Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 (edytowane) Myślałem nad tym,tylko w 1.6 alz czwórnik jest wpięty bezpośrednio w dolot,wstawianie oct na wężyku do przepustnicy od czwórnika wg.mnie nic nie da,może masz jakiś pomysł,może jakiś szkic,nawet byle jak,załapię.Z góry dziękuje!Ateraz z innej beczki.Robiłem logi przepływki i wyszło tak Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'002,,,,Group C:, Not Running ,,,,,,,RPM,Load,Inj. On Time,Mass Flow,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP,,,,,STAMP, /min,%, ms, g/s,STAMP,,,, ,,,,,,0.01,1440,67.5,9.27,16.01,,,,, ,,,,,,0.24,1504,67.5,9.27,16.59,,,,, ,,,,,,0.48,1536,67.5,9.27,16.97,,,,, ,,,,,,0.70,1600,69.4,9.27,18.48,,,,, ,,,,,,0.94,1632,71.8,9.27,18.86,,,,, ,,,,,,1.18,1696,72.9,9.27,19.70,,,,, ,,,,,,1.42,1728,72.9,10.30,20.32,,,,, ,,,,,,1.64,1760,72.9,10.30,20.98,,,,, ,,,,,,1.90,1824,74.1,10.30,21.50,,,,, ,,,,,,2.14,1856,74.1,9.27,22.06,,,,, ,,,,,,2.38,1920,74.1,10.30,22.74,,,,, ,,,,,,2.62,1984,75.3,10.30,23.66,,,,, ,,,,,,2.84,2016,75.3,9.27,24.43,,,,, ,,,,,,3.08,2048,75.3,9.27,25.08,,,,, ,,,,,,3.32,2080,74.1,9.27,25.12,,,,, ,,,,,,3.56,2144,72.9,9.27,23.63,,,,, ,,,,,,3.80,2208,72.9,9.27,24.78,,,,, ,,,,,,4.04,2240,72.9,9.27,25.63,,,,, ,,,,,,4.26,2272,72.9,9.27,26.04,,,,, ,,,,,,4.49,2336,72.9,10.30,26.93,,,,, ,,,,,,4.72,2368,72.9,9.27,28.20,,,,, ,,,,,,4.95,2432,72.9,10.30,28.37,,,,, ,,,,,,5.19,2464,72.9,10.30,28.06,,,,, ,,,,,,5.43,2528,71.8,10.30,28.66,,,,, ,,,,,,5.65,2560,70.6,9.27,28.83,,,,, ,,,,,,5.89,2592,70.6,9.27,29.74,,,,, ,,,,,,6.11,2624,70.6,9.27,29.59,,,,, ,,,,,,6.34,2688,69.4,9.27,29.99,,,,, ,,,,,,6.56,2720,70.6,9.27,30.88,,,,, ,,,,,,6.80,2752,70.6,9.27,31.13,,,,, ,,,,,,7.03,2816,70.6,9.27,31.70,,,,, ,,,,,,7.26,2848,70.6,9.27,32.50,,,,, ,,,,,,7.49,2880,70.6,9.27,32.84,,,,, ,,,,,,7.73,2944,70.6,9.27,32.84,,,,, ,,,,,,7.97,2976,69.4,9.27,33.43,,,,, ,,,,,,8.21,3040,69.4,9.27,33.67,,,,, ,,,,,,8.43,3072,69.4,9.27,34.27,,,,, ,,,,,,8.67,3104,69.4,9.27,35.11,,,,, ,,,,,,8.91,3168,70.6,9.27,36.24,,,,, ,,,,,,9.15,3200,70.6,9.27,36.68,,,,, ,,,,,,9.39,3232,71.8,9.27,36.98,,,,, ,,,,,,9.63,3296,71.8,9.27,37.83,,,,, ,,,,,,9.87,3328,71.8,9.27,38.49,,,,, ,,,,,,10.11,3392,71.8,10.30,38.77,,,,, ,,,,,,10.35,3424,71.8,9.27,39.51,,,,, ,,,,,,10.59,3456,71.8,9.27,39.82,,,,, ,,,,,,10.83,3520,71.8,9.27,40.25,,,,, ,,,,,,11.05,3552,71.8,9.27,41.01,,,,, ,,,,,,11.27,3584,71.8,9.27,41.26,,,,, ,,,,,,11.53,3648,71.8,9.27,41.17,,,,, ,,,,,,11.75,3680,71.8,9.27,41.51,,,,, ,,,,,,11.98,3712,71.8,9.27,42.55,,,,, ,,,,,,12.22,3744,71.8,10.30,42.81,,,,, ,,,,,,12.44,3808,71.8,9.27,42.76,,,,, ,,,,,,12.68,3840,70.6,9.27,43.46,,,,, ,,,,,,12.92,3872,70.6,9.27,43.07,,,,, ,,,,,,13.14,3936,70.6,9.27,43.77,,,,, ,,,,,,13.37,3968,70.6,9.27,44.17,,,,, ,,,,,,13.59,4000,69.4,9.27,44.68,,,,, ,,,,,,13.83,4064,69.4,9.27,44.79,,,,, ,,,,,,14.07,4096,69.4,9.27,44.48,,,,, ,,,,,,14.29,4128,68.6,9.27,44.89,,,,, ,,,,,,14.52,4160,68.6,9.27,45.41,,,,, ,,,,,,14.74,4192,67.5,9.27,45.03,,,,, ,,,,,,14.98,4256,67.5,8.24,45.51,,,,, ,,,,,,15.22,4288,67.5,9.27,45.51,,,,, ,,,,,,15.45,4320,66.3,8.24,44.82,,,,, ,,,,,,15.67,4352,66.3,8.24,46.03,,,,, ,,,,,,15.89,4416,65.1,8.24,46.03,,,,, ,,,,,,16.13,4448,65.1,8.24,46.52,,,,, ,,,,,,16.36,4480,65.1,8.24,46.53,,,,, ,,,,,,16.58,4512,65.1,8.24,46.13,,,,, ,,,,,,16.80,4544,65.1,8.24,48.26,,,,, ,,,,,,17.04,4576,67.5,9.27,50.16,,,,, ,,,,,,17.28,4640,69.4,9.27,51.33,,,,, ,,,,,,17.52,4672,69.4,9.27,51.33,,,,, ,,,,,,17.74,4704,69.4,9.27,51.44,,,,, ,,,,,,17.97,4736,69.4,9.27,51.55,,,,, ,,,,,,18.19,4768,68.6,9.27,51.59,,,,, ,,,,,,18.43,4800,68.6,9.27,53.25,,,,, ,,,,,,18.67,4832,69.4,9.27,53.84,,,,, ,,,,,,18.90,4896,70.6,9.27,54.78,,,,, ,,,,,,19.12,4928,70.6,9.27,55.33,,,,, ,,,,,,19.37,4960,69.4,9.27,55.47,,,,, ,,,,,,19.62,4992,69.4,9.27,55.61,,,,, ,,,,,,19.85,5024,69.4,9.27,55.87,,,,, ,,,,,,20.09,5056,68.6,9.27,54.79,,,,, ,,,,,,20.33,5088,68.6,9.27,55.06,,,,, ,,,,,,20.56,5120,68.6,9.27,55.06,,,,, ,,,,,,20.81,5184,67.5,8.24,54.24,,,,, ,,,,,,21.05,5152,34.1,3.09,19.29,,,,, ,,,,,,21.28,5248,0.0,0.00,14.21,,,,, ,,,,,,21.52,5152,0.0,0.00,13.96,,,,, czy to nie za mało.Proszę o opinię Edytowane 13 Listopada 2019 przez kooleess diagnoza przepływki
Kamil Kupiec Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Prawdopodobnie znalazłem przyczynę braku możliwości odpaleniu silnika podczas mrozów. Wyjąłem ECU i było pełno zasiedziałych styków. Wyczyściłem i odpaliło od strzała.
gandalik543 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Cześć mam wrażenie że coś jest nie tak z moim ALTkiem Brak błędów logi na PB Proszę o weryfikację Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Pozdrawiam
gandalik543 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 28 minut temu, przem8 napisał: Jaka przepływka jest założona? Kupiłem na podmianę używkę loga BOSCH na niej nie wdziałem ale z gwarancją że działa i w razie potrzeby możliwość zwrotu Na poprzedniej max 84 wskazanie Mass Air Flow
przem8 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) Może jakaś nieszczelność, przepływ też jakiś niestabilny. Edytowane 7 Stycznia 2020 przez przem8
gandalik543 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Po wymianie wydaje się żwawszy ale chyba dalej to nie to. Co może być przyczyną tego braku stabilności i gdzie szukać nieszczelności? do porównania LOG z oryginalnej jaka była w samochodzie Statyczny Dynamiczny Basic settings http://vaglogi.pl/log-002_033_032_FF3oV5P.html Przepływka kupiona ma max MAF większy ~ 15 Zostawić czy lepiej oddać?
frsh95 Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 (edytowane) Piszę tutaj aby nie zakładać nowego tematu. Ostatnio mi audi strasznie osłabło i pojawiał się błąd kata, sprawdziłem u mechanika kata i sondy i było wszystko git. Usunąłem błędy i teraz od razu sie wyświetla błąd sondy 16514, co usune to znowu. Czytałem że może coś z przepływką (szczegolnie ze mechanik mowil ze sondy prawie nowe), więc wyczyściłem jak potrafiłem, złożyłem i auto jakby odżyło ale błąd dalej się wyświetla. I pytanie do was, mechanik mi sprawdzi cały dolot czy nie ma nieszczelności bez problemu? I najważniejsze pytanie eżektor strasznie mi syczy, tak ma być? I ostatnie pytanie czy to na zdjęciu ma cykać cyklicznie i to jest git? Jeszcze jedna sprawa bo mam odpowietrzenie odmy z b7 a mam a4 b6 i czy te wieksze rury musza byc ma maxa szczelne (bo mam jakas samorobe zrobiona) czy to nie wplywa na nic bo to tylko odpowietrzenie? Edytowane 18 Marca 2020 przez frsh95
przem8 Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, frsh95 napisał: błąd sondy 16514, Błąd od pierwszej sondy. Log statyczny i dynamiczny 2+33. Lpg jest? Sondy z boscha? Edytowane 18 Marca 2020 przez przem8
frsh95 Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 28 minut temu, przem8 napisał: Błąd od pierwszej sondy. Log statyczny i dynamiczny 2+33. Lpg jest? Sondy z boscha? Czy mógłbyś napisać jak wykonac takie logi? Czy to na jałowym czy podczas jazdy? Mam kabel i program VCDS. Lpg właśnie mam od lipca. Sondy boscha.
przem8 Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 (edytowane) 5 minut temu, frsh95 napisał: Czy mógłbyś napisać jak wykonac takie logi? Czy to na jałowym czy podczas jazdy? Mam kabel i program VCDS. Lpg właśnie mam od lipca. Sondy boscha. Internet nie działa żeby poszukać samemu? Statyczny jak sama nazwa wskazuje - na jałowych przez minutę, Dynamczny - 3-ci bieg od 1,5 tys do odciny. Kasowanie błędów przed logami nawet jak ich nie ma. Zamieść to potem na vaglogi.pl wklej linki Te logi zrób na obu paliwach. Edytowane 18 Marca 2020 przez przem8
frsh95 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 (edytowane) @przem8 Zrobiłem tylko logi statyczne, pewnie nic to nie da ale możesz spojrzeć. Nie miałem drugiej osoby do zrobienia dynamicznych. Samochód i tak raczej oddaje z tym problemem do mechanika, niech on ogarnie wszystko bardziej profesionalnie. LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_6pwp9.html PB http://vaglogi.pl/log-002_033_juyv5MM.html Edytowane 19 Marca 2020 przez frsh95
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się