Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podstawowa diagnostyka i informacje A4 B6/B7 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No konkret odnośnie temperaturki w ALT,ale to ciągle mało wiedzy o nim przekazałeś;),

czekam na ciąg dalszy a że lubię tą lekturę będę pisać, nęcić, wzywać itp do dalszego rozwoju tego postu ;)

Opublikowano

Gdzie dostanę te króćce oznaczone numerem 1 i 2 fnln4n2j.jpg

Opublikowano (edytowane)

A nie wiesz gdzie można dostać tą ciemną rurę co jest zdjęciu ? obok numeru 2fnln4n2j.jpg

Edytowane przez DanielA4B618T
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Najlepiej szukać używki np na Allegro lub na szrotach, bo cena nowej jest duża.

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

kamil-vag da się tym zestawem sprawdzić realny przebieg ? Może nie powienienem tego robić, ale ciakawośc zwyciążyła :)

Opublikowano

Jakim zestawem ? Ogólnie w B6 przebieg nie zapisuje się chyba w ECU więc raczej się nie sprawdzi tego niczym poza VIN + ASO na ostatni wpis...

Opublikowano

Jakim zestawem ? Ogólnie w B6 przebieg nie zapisuje się chyba w ECU więc raczej się nie sprawdzi tego niczym poza VIN + ASO na ostatni wpis...

kabel z allegro + VCDS

no to nie sprawdzę :(

Opublikowano

Witam. Coś się dzieje z moją audi, wczoraj odpaliłem temp -4 predkościomierz nie działa, wskażnik paliwa skacze zaleznie od obrotów silnika, kontrolka ciśnienia oleju wyskoczyła po zwiekszeniu obrotów powyżej 2,5 tys obrotów. W silniku błędów brak, w elektryce czujnik zderzeniowy g180 - nieistotne. Sprawdzę masę komputera, jakieś sugestie?


rozgrzałem silnik i przejechałem się, wskaznik paliwa i wskazania fis działają zaleznie od obrotów silnika i prędkości w zakresie od 0 przez rezerwę do faktycznego stanu paliwa. W piątek było wszystko ok


Ogarnąłem, problemem jest licznik. Będę zmieniał na kolor

Opublikowano

Panowie potrzebuje Logów dynamicznych z nowym przepływomierzem. Mógłbym kogoś prosić aby zrobił to dla mnie. Chciałem sobie porównać ile w określonym zakresie obrotów przepływa powietrza. Myślę ze nie tylko mi się przyda :)

Opublikowano

Witam podpialem dzisiaj swoja audice pod komputer i mialem nastepujacy kod bledu silnika 17947 przelacznik pedalu sprzegla obwod przerwany ktos moze mi cos wiecej na temat tego bledu powiedziec? Oraz drugie pytanie mam dotyczace swiec czy swiece LR17YS-9 DR17YS-9 to dobry wybor ?

Opublikowano

Weź Pan zapytaj w innym wątku, a nie zaśmiecasz ogólny temat o diagnostyce silnika, bo się zrobi burdel :P

Opublikowano

Sprawdź czy nie wypiął sie czujnik pedału sprzęgła lub coś jest nie tak z jego wiązką. Ale najszybciej to może być ten czujnik do wymiany, to dość czesta przypadłość B6. Dodatkowo nie zaczęły wolniej spadać obroty lub nawet chwilowo rosnąć podczas zmiany biegów?

Opublikowano

Za nowy czujnik w Aso płaciłem jakieś 70 zł, stary zresztą okazał się sprawny

Opublikowano

Panowie potrzebuje Logów dynamicznych z nowym przepływomierzem. Mógłbym kogoś prosić aby zrobił to dla mnie. Chciałem sobie porównać ile w określonym zakresie obrotów przepływa powietrza. Myślę ze nie tylko mi się przyda :)

Opublikowano

n77ejxts.jpg

Zielonym kolorem oznaczona jest nowa przepływka. Zrób sobie podobny wykres przepływu w funkcji obrotów w Exelu i porównaj.

130 KM to max przepływ w okolicy 0,8 x 130 ~ 104 g/s i tyle co najmniej powinno być przy max obrotach.

Opublikowano

Nie jest ok przeplywka za duzo wwkazuje, pewnie to jakis zamiennik.

Opublikowano

Przepływa Boscha jak dobrze pamiętam . Tak coś czułem ze coś z przepływa nie tak . Jeszcze jutro sprawdzę czy napewno Boscha jest

Obudowa jest Boscha ale nwm co tam w środku siedzi możliwe ze zamiennik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...