kosiad Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Dnia 31.05.2017 o 15:23, Deyv92 napisał: Witam. Potrzebuje link jesi ktos moze podeslac program vaga bo ten z forum sie nie otwiera( mialem go na kompie ale dziwnym trafem sie usunal plik vagcompl.exe i teraz nie moge go uruchomic. Wszystko działa - tylko wyłącz na moment antywirusa bo to on ci blokuje vaga. Przynajmniej u mnie tak jest. Tu masz link: http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/index.php Pozdrawiam
kiosiu95 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) Witajcie, jeśli piszę w złym temacie proszę o poprawienie mnie. Mam mały problem z pojawiającym się błędem 17536 - fuel trim: bank 1 (mult): system too lean p1128 - 001 - upper limit exceeded Sprawdziłem i usunąłem nieszczelności z układu dolotowego, przetestowałem sondy lambda, katalizator i wynik jest pozytywny (Readiness status: 0000 0000) pozostała przepływka. Zarobiłem logi 033+032+002, droga była odrobinę z górki ( jeśli to ma wpływ na wynik). Niestety na stronie http://vaglog.pl/ wyskakują mi cały czas ads i nie mogę ich załączyć, więc dodaję jako zwykły plik. z góry Dziękuję za pomoc LOG-01-033-032-002 test po rozrzadzie 2.CSV Edytowane 11 Listopada 2017 przez kiosiu95
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 7 minut temu, kiosiu95 napisał: z góry dziękuję za pomoc LOG-01-033-032-002 test po rozrzadzie 2.CSV Po logach to ten przepływomierz nie żyje. Jeśli wszystko szczelne to do wymiany.
kiosiu95 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Dziękuję za ekspresową odpowiedź . Wymienię i zrobię ponowne logi.
Kamil1997 Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Witam mam pytanie co do korekt krótkoterminowych i długoterminowych. Rozumiem ze korekta długoterminowa jest w grupie 032 w drugiej kratce a kurtkoterminowa w grupie 033 pierwsza krata?.Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
zwonko Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Źle rozumiesz. W VAGach są dwie korekty LTFT. Pierwsz LTFT Idle (wolne obroty) druga LTFR RUn (do obciażeń). Obie sa w 032, odpowiednio kratka 1 i kratka 2. Korekta krótka jest w 033, kratka 1. 1
Kamil1997 Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Dzięki wielkie za wyjaśnienie.
pawelo172 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Może ktoś mi powie jakie oznaczenie ma ten wężyk oznaczony nr3 na rysunku? Trzeba zamówić orygialny czy można też pokusić się o dopasowanie w sklepie motoryzacyjnym? Jaką on ma mniej więcej średnicę i jaki jest jego koszt? W środku jest pusty?
Kamil Kołodziejczyk Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 Bieg jałowy benz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_gc0b1.html Bieg jałowy gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_9B3T4mQ.html Pomiar Jazdy benz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_5hSYy.html Pomiar jazdy Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_L384p9U.html 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności ) 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy )
rade Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) Zabawne jest to , że na benzynie masz faktycznie ubogo, ale gaz wygląda na wystrojony na bogato Szukaj nieszczelności w dolocie i to nie małej skoro benzyna aż tak słabo wyszła... Edytowane 18 Marca 2018 przez rade 1
Kamil Kołodziejczyk Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) W dniu 18.03.2018 o 09:35, rade napisał: Zabawne jest to , że na benzynie masz faktycznie ubogo, ale gaz wygląda na wystrojony na bogato Szukaj nieszczelności w dolocie i to nie małej skoro benzyna aż tak słabo wyszła... Co jest najlepsze przez 6 tyś wziął max 2L oleju, a teraz z d*py nigdy wzieło mu się że po 100km zażadal pan ok. 400 ml oleju bo miał taki kaprys wiec poszlo Odma, czwórnik i uszczelka pokrywy zaworow plus silikon do 250*C ( brak wycieków a oleju złopie dalej Motulu X Cess 8100 5w40 norma 502 vw ) i wciaga dalej jak mu sie zachce. ( długo sie rozgrzewa do 90*C w szczegolnosci zima przy ujemnej temp a jak złapie to trzyma chodź przy -8 lasami z 90*C potrafi wskazowka sie delikatnie cofnac ;P ) co jest najlepsze że swiece wygladaja na suche brak jakiegokolwiek oleju na nich. Jutro jade na wyciecie katalizatora bo zakonczyl swój żywot i zobaczymy jak to będzie i przy okazji poszukam nieszczelnosci w dolocie ( bo moze tam tedy gdzies spier ten olej >.> ) Ten silnik to wielka loteriada... jezdze spokojnie do 3 tys obrotow delikatnie bujam sie i wpierdziela olej... pocisne mu do 4-5 tys caly czas jak pirat chla mniej oleju... ( JESTEM GŁUPI DO TEGO SILNIKA ) co jest najlepsze że przy 5 tys obrotow a 6 na lpg jest takie szarpniecie stop nie mam gazu czekaj pol sekundy i odmulenie jadziemy dalej z obrotami ( wyglada to tak jakby 5,5 tys obrotow stop gazu ale obroty nie maleja i znow jedziemy z sledziem i znow stop po chwili i potem opór do maxa moze wtrysk sie zawiesza ) Edytowane 20 Marca 2018 przez Kamil Kołodziejczyk
rade Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 To coś się dławi. Zajrzał bym do dolotu i przepustnicy bo pewnie jest zawalona olejem i się nie otwiera do końca. Po czyszczeniu zawsze to był inny samochód ja na gazie domykałem obrotomierz na każdym biegu więc popatrzył bym też czy go nie zalewa skoro jest na bogato
dj1910 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Koledzy. Czy 2.0 ALT ma dwa czujniki temperatury cieczy chłodzącej ? Podłączając auto pod kompa widzę błąd: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small aczkolwiek wskazówka temperatury wody zachowuje się normalnie, auto również nagrzewa się ok itd itp Rozkminiam ogólnie problem gazowników z zestrojeniem instalacji LPG. Na zimnym silniku "łapie dołek" przy ruszaniu. Na ciepłym śmiga bez problemu. Mapy robione dynamicznie w mojej obecności w aucie. Zaczynam dochodzić do wniosku, że może komp LPG (KME Nevo) ciągnie informacje o temperaturze wody z tego czujnika a nie z tego, który daje temp na wskazówkę (oczywiście o ile są dwa takie czujniki w tym aucie...) Na benzynie auto popierdala jak należy i na zimnym i na ciepłym.
rade Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Tak, ma dwa, jeden na bloku silnika od strony grodzi , drugi na dole od/do chłodnicy. Wskazówka bierze pomiar z tego na bloku silnika, przerabiałem to Masz pewnie zbyt bogato/ zbyt biednie na zimnym, norma w VAG i się dławi.
zwonko Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) W dniu 20.03.2018 o 22:48, Kamil Kołodziejczyk napisał: wyglada to tak jakby 5,5 tys obrotow stop gazu ale obroty nie maleja i znow jedziemy z sledziem i znow stop po chwili i potem opór do maxa moze wtrysk sie zawiesza ) RaczejMasz ustawione przepięcie na pb przy 5500 RPM. Kolega wyżej wspomniał że pb jest ubogo lpg bogato. Przy przepięciu jest zmiana mieszanki i efekt widzisz. W dniu 24.03.2018 o 20:59, dj1910 napisał: może komp LPG (KME Nevo) ciągnie informacje o temperaturze Lpg na swój czujnik. Nie mniej jednak jeśli uszkodzony jest ten w silniku (jest jeden ale podwójny) to lpg może wariować bo muszą dawka pb a więc i lpg. Pb nadazy ale lpg już może mieć problem. Instrukcja jak je się sprawdza jest w temacie. Ten kolejny czynnik temperatury w chłodnicy zalacza tylko chłodzenie. W dniu 24.03.2018 o 20:59, dj1910 napisał: Mapy robione dynamicznie w mojej obecności w aucie. To jeszcze nie znaczy że są dobrze zrobione W dniu 24.03.2018 o 20:59, dj1910 napisał: Na zimnym silniku "łapie dołek" przy ruszaniu. Na ciepłym śmiga bez problemu. Tzw. zimny vag lub kiepska regulacja. Ogarnij interfejs do lpg to sprawdzisz. Wstępnie możesz robić logi z rozgrzewania. Moment przełączenie na lpg zaznaczasz przyciskiem mark. Trzeba jechać spokojnie bez gwałtownego przyspieszania żeby było widać problem. Log 002+033. Edytowane 26 Marca 2018 przez zwonko
dj1910 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 wpierw ogarnę kwestie czujników temperatury bo komp gazowy ustawiony na 30stopni a gaz się załącza jak wskazówka jest ponad na 50 stopniach więc albo walnięty G83 robi problem albo i on i w instalacji jest coś nie tak. czujnik już mam...
Kamil Kołodziejczyk Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Powracam z tym silnikiem a raczej złomem! strzelił mi gaz została nowa instalacja gazowa wraz reduktorem i sterownikiem ( przy 5.5k obrotów auto wpada w serię zapłonów przeczuwam że dawka lpg przy tej predkosci jest za mała ) na benzynie auto do 7k obrotów idzie nie ma zawahań. Kwestia Łapie zbyt uboga mieszankę na gazie ( na benzynie przez 200km tak sie nic nie wydarzyło ) i kat niski próg wartości ( brak kata jest strumiennica ) logi... ok kat niech wyskakuje ale zbyt uboga mieszanka? za każdym razem linki ponizej: Jazda LPG: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_4SU87o3.html Jazda Benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_UbT8P0.html Bieg jałowy Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Ab5LcEt.html ( wahania 720-760 obrotów i czuć nierówna prace auta ) Bieg jałowy benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_85172P.html ( tutaj to samo 720-760 ) ( Próbowałem zrobić Test sondy nr 1 Test OFF cały czas przed katem i przez chwile jak zaczyna test podnosi do 800rpm i dalej OFF, Za Katem 2 Sonda przeszła pomyślnie )
przem8 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) 11 godzin temu, Kamil Kołodziejczyk napisał: zbyt uboga mieszanka? GAz do regulacji, na jałowych bardzo ubogo i pod obciążeniem przy wysokich obrotach też. Przeplywka za mało pokazuje na jałowych więc gdzieś jakaś nieszczelność lub się kończy. Edytowane 17 Lipca 2018 przez przem8
dudi2000 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 (edytowane) koledzy pomoże mi ktoś rozkminić te pliki z vcdsa? please;) dynamiczny.CSV statyczny.CSV zrobiłem logi statyczne i dynamiczne i chciałbym się dowiedzieć coś o aucie ale wysztkie odnośniki do vaglog itp. są wyłączone. Edytowane 18 Lipca 2018 przez dudi2000
kamil-vag Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Opublikowano 19 Lipca 2018 Teraz jest http://vaglogi.pl/ 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się