Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 wydajność 17ki kończy sie przy 220km(podobno)
radimm Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 wydajność 17ki kończy sie przy 220km(podobno) wydajność gtb17 sprawdzimy jak wkońcu wrzuce sprzęgło z kevlarowym dodatkiem i pojadę do Greogra na korektę, bo paliwa jest jeszcze duuużo zapasu
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 wydajność 17ki kończy sie przy 220km(podobno) wydajność gtb17 sprawdzimy jak wkońcu wrzuce sprzęgło z kevlarowym dodatkiem i pojadę do Greogra na korektę, bo paliwa jest jeszcze duuużo zapasu U mnie też, ale prędzej wpadnie 22 niz maxy wykręce na 17tce
wodz Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 U mnie też, ale prędzej wpadnie 22 niz maxy wykręce na 17tce Nie zwlekaj z tym tylko działaj Mnie nachodzi na porting głowicy i mocniejsze sprzęgło,bo to właśnie ono ograniczyło mój wynik.Pomóc troszkę pompie montując pompę wstępną i odwiedzić ponownie kolegę Spanky Z NM z dołu nie przesadzać i soki wycisnąć.
marcin4x4 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) GTB17 ST1 swoje wyciśnie, wstanie lepiej i będzie miała lepszą responsywność, pytanie czy taka inwestycja do VP ma jakikolwiek sens to i tak nie może mieć dołu. Edytowane 6 Listopada 2015 przez marcin4x4
wesz82 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 No pany nic tylko pogratulować,wynik jak na vp super. Jacku jak sie jeździ w porównaniu do poprzedniego setapu?????
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 GTB17 ST1 swoje wyciśnie, wstanie lepiej i będzie miała lepszą responsywność, pytanie czy taka inwestycja do VP ma jakikolwiek sens to i tak nie może mieć dołu. Mozesz rozwinać co to jest to ST1? hybryda? bo google takiego pojecia nie widzi Samo wstawanie gtb17 czy gtb22 jest porównywalne
dawid13132 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Samo wstawanie gtb17 czy gtb22 jest porównywalne Nie powiedziałbym że tak porównywalne bo jednak różnica jest spora, szczególnie w vp gdzie mamy mało spalin z dołu. 22vk wstaje różnie, zależnie od egzemplarza, nierazy były przypadki że nawet w pd nie budowało dołu. Osobiscie mógłbym polecić do vp gtb2056vk , sam na takiej jeździłem(nawet 370 nm/2000 miałem) i o niej można powiedzieć że wstaje porównywalnie do gtb17(czuć minimalną różnicę).Wg mnie w 17 szkoda się bawić jak się wrzuca wtryski pokroju 0.270, a 22 nie się wykorzysta w vp i na dodatek mamy na niej słaby dół. Gratuluję wyniku Jacku. Pozdrawiam edit: chociaż patrząc jeszcze raz na wykres Jacka to dół fajny wyszedł jak na 22. Edytowane 7 Listopada 2015 przez dawid13132
wodz Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 edit: chociaż patrząc jeszcze raz na wykres Jacka to dół fajny wyszedł jak na 22. Bo GTB22 przerabiane przez Krzysiek1606 tak wstają http://a4-klub.pl/index.php?/topic/332602-a4-b5-afn-gtb22-235km-i-450nm/ Pozdrawiam
Jacktdi99 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) witam jezeli chodzi o wstawanie tej 22 to na prawde jest minimalna roznica w porownaniu do 17 dla innych zauwazalna , jak dla mnie prawie nie czuc roznicy bynajmniej u mnie tak wyszło wiemy ze co auto to obyczaj , jednak jak dojdziemy to 2,5 , 3 tys obr nie jestem az taki szczegółowy, jest o wiele mocniejszy but , i trace ten 2 bieg ale opony swoje zrobia tak sadze, bo faktycznie jest teraz troszke skaleczony chce jechac a on niszczy bezlitosnie opony , jezeli mniałbym z kims sie porownac to tylko z 3 biegu , dziwny dizelek jezeli mam sie wypowiedziec co do ograniczenia tego wyniku to jak wspomniałem auto sie zapowietrzyło i gasło nie było to przyjemne a nie planowałem lawety ,roznie mogo wyjsc jadac chcemy zeby tuner wycisnał maxa , bez problemu to zrobi ale na swoja odpowiedzialnosc, ile ten słupek wytrzyma ? na ile robia takie Afn ? nikt nie chce ryzykowac maxa i zakonczyc zabawe na warsztacie, no chyba ze mamy 3 auta wszystkie graty troche wieksze niz powinny bo ost setup mnie nauczył ...wymieniac sprzedawac i tracic, kazdy chce miec zapas jak 20 i 22 w tej samej cenie to co wybrac przynajmniej turbo sie nie zmeczy a potencjał na dalej jest podejrzewam ze troszke sie poczaje i zmienie ten doł na Pd ,szkoda tylko ze Chłopaki sa tak daleko pozdrawiam Edytowane 8 Listopada 2015 przez Jacktdi99
marcin4x4 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Mozesz rozwinać co to jest to ST1? hybryda? bo google takiego pojecia nie widzi Samo wstawanie gtb17 czy gtb22 jest porównywalne tak hybryda stage 1, po mojemu mamy po prostu inne wyobrażenie i inne wymagania. Nie powiedziałbym że tak porównywalne bo jednak różnica jest spora, szczególnie w vp gdzie mamy mało spalin z dołu. 22vk wstaje różnie, zależnie od egzemplarza, nierazy były przypadki że nawet w pd nie budowało dołu. dokładnie, to już jest konkret sprężarka i wymaga solidnej siły kinetycznej spalin o której w VP można sobie pogdybać. Ale... cena zbliżana, a górę na 100% dmuchnie lepiej wszystkie graty troche wieksze niz powinny i dobrze, jest margines na upały BTW: jak dym ? Edytowane 10 Listopada 2015 przez marcin4x4
Jacktdi99 Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Jezeli chodzi o dym to jest calkiem znosnie. Pokaze na dniach teraz nie ma warunkow Jednak ost jechalem awx po programie ta reakcja na gaz jest lepsza nie ma co. gora to inna sprawa chociaz 3 -ka juz sie opatrzyla i brakuje troszku. Bedzie robiony dol silnika juz raczej decyzja zapadla. Szkoda tylko 2 masy bo chyba na wiecej nie pozwoli a jest nowa .moglem od razu 1mas dac i cieszyc sie mozliwosciami czlowiek ciagle sie uczy..
marcin4x4 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 każdy się uczy na sowich błędach i zawsze się łapie za głowe.. mogło być lepiej / taniej ...
Jacktdi99 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Jezeli chodzi o dym to jest calkiem znosnie. Pokaze na dniach teraz nie ma warunkow Jednak ost jechalem awx po programie ta reakcja na gaz jest lepsza nie ma co. gora to inna sprawa chociaz 3 -ka juz sie opatrzyla i brakuje troszku. Bedzie robiony dol silnika juz raczej decyzja zapadla. Szkoda tylko 2 masy bo chyba na wiecej nie pozwoli a jest nowa .moglem od razu 1mas dac i cieszyc sie mozliwosciami czlowiek ciagle sie uczy.. no coz, jak bym wczesniej wiedział ze bede chciał az tak wiele to pewnie ktos madry by podpowiedział a to tylko program itd itd itd.. z drugiej strony srednio jest z inf do ilu moze wytrzymac taki sachs AWX i sprzegło z otulina kevlaru, może ktos testował jego mozliwosć??
dawid93 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 kiedy jakis filmik dodasz ?? caly czas mokro ?
Jacktdi99 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) kiedy jakis filmik dodasz ?? caly czas mokro ? akurat dzis sobie przypomniałem i cos tam ponagrywałem jutro pokaze, , tylko .... obecnie jezdze na 216 bo 270 poleciały na sprawdzenie sorki za zwłoke ale cos jest, dalej kolejny z 2 biegu , na tych wtryskach na 2 biegu gaz w podłoge i jedzie , na 270 jest inaczej , juz mam konto na yt wiec bede nagrywał https://www.youtube.com/watch?v=-AFDOcFl5Gc Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Jacktdi99
dawid93 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Opublikowano 25 Grudnia 2015 tzn to co nagrales nie jest dokonca dostrojone i powinn byc jeszcze sporo lepiej, tak ?
wesz82 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Przecież to jest na 216,pisze ze na 270 jest lepiej...
marcin4x4 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Trochę słabo, robiłeś kreski na 216 ? jakie koła ?
wesz82 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Watpie ze robił bo do chłopaków ma pare km wiec pewnie program jest pod 270. Jacku trzeba było poczekać nagrać coś na 270 bo zaraz zacznie się ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się