przemek121287 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam, koledzy mam pytanie a mianowicie u mnie kąt synchronizacji wacha się od 0.0 do 1.7 a mianowicie 0.0 0.6 1.1 i 1.7 czy jest to normalne? Dodam ze rozrząd wymieniony jakoś 2miesiące temu komplet INA pozdrawiam
lukasz51237 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Tak jakby troszkę za luźny pasek był.
przemek121287 Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 u mnie jest napinacz hydrauliczny czy on sam nie reguluje napięcia paska
machina Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Ja wymieniałem rozrząd jakieś 3mc temu. To już druga samodzielna wymiana i kąt mam 0.0 do 0.6. Wiekszych wahań nie ma. Graty ori pasek Dayco ori. Może za duża przerwa na napinaczu ustawiona, powinno być 5-6 mm.
CzarekJ Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Może za duża przerwa na napinaczu ustawiona, powinno być 5-6 mm. Czy aby na pewno?
machina Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Książkowo jest ± 4mm, ja zawsze ustawiam ok 5-6 i nigdy nie zdarzyło się by kąt skakał lub wył pasek. Po 110kkm jak demontowałem rozrząd to przerwa wzrosła do 7mm więc nie ma problemu. Dodam że przed wymiana kąt również był stabilny.
piotrsob1 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) A w jakim stanie jest tłumik drgań wałka rozrządu, bo o ile dobrze kojarzę to tarcza impulsatora czujnika wałka rozrządu jest chyba do niego przymocowana Edytowane 1 Grudnia 2015 przez piotrsob1
przemek121287 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie dzisiaj przestawiłem kąt troszkę na minus ale nie miałem kabelka wiec jutro się podepnę i zobaczymy jak jest niby troszkę lepiej chodzi. Na pewno mam do wymiany napinacz paska wielorowkowego może to przez niego są takie wahania. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez przemek121287
lukasz51237 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Na pewno mam do wymiany napinacz paska wielorowkowego może to przez niego są takie wahania. E, chyba jednak nie.
piotrsob1 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Pasek wielorowkowy do zmian kąta synchro nic nie ma, za to luz koła zębatego paska rozrządu na wale korbowym jak najbardziej będzie skutkował jazdą z synchronizacją
przemek121287 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie a więc po zmianie wygląda to tak, że jest 0.0 na -0.6 i czasami jest -1.1 wydaje mi się ze jest trochę lepiej STATYCZNE:Grupa 009, 010, 011: http://vaglog.pl/log_241731.htmlGrupa 003, 004, 005: http://vaglog.pl/log_241730.html STATYCZNE:Grupa 016, 018, 020: http://vaglog.pl/log_241732.htmlGrupa 012, 013, 015: http://vaglog.pl/log_241733.html Edytowane 2 Grudnia 2015 przez przemek121287
lukaszooo Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 skoro na postoju skacze o 1.1 to podczas jazdy pewnie dochodzi do 3-4, korekcje masz dosyć mocno rozjechane, silnik nie poszarpuje ???
przemek121287 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) może troszkę ale wydaje mi się że po przestawieniu i tak lepiej pracuje. tutaj logi przed przestawieniem kąta STATYCZNE:Grupa 003, 004, 007: http://vaglog.pl/log_241537.htmlGrupa 011, 012, 013: http://vaglog.pl/log_241531.htmldzisiaj jeszcze wyszło, że mam jedną poduchę pod silnikiem do wymiany :\ tutaj filmik rozrządu https://youtu.be/y558EWfzr-Q na moje oko to wszystko tak jak trzeba sam już ni wiem skąd te skoki synchronizacji kąta Edytowane 3 Grudnia 2015 przez przemek121287
lukasz51237 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 No i po przestawieniu korekcje wyglądają lepiej szczególnie na pierwszym cylindrze. Jednak sam kąt synchronizacji dalej skacze, chyba będzie trzeba popatrzeć do rozrządu. Zrób jeszcze logi statyczne grup 13, 18 i 23 jednocześnie.
przemek121287 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 No i po przestawieniu korekcje wyglądają lepiej szczególnie na pierwszym cylindrze. Jednak sam kąt synchronizacji dalej skacze, chyba będzie trzeba popatrzeć do rozrządu. Zrób jeszcze logi statyczne grup 13, 18 i 23 jednocześnie. tak tylko że te na końcu to są przed przestawieniem i wtedy korekcja była na plus a po zmianie jest na minus Panowie dzisiejsze logi STATYCZNE: Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_242204.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_242203.html chyba nawet trochę gorzej to wygląda niż poprzednio sam już nie wiem chyba oddam go mechanikowi do sprawdzenia
lukaszooo Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 A tak szczerze mówiąc to dzieje ci się coś z silnikiem ?
przemek121287 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) no niby nie ale dziwi mnie fakt, że tak skacze ten kąt może jutro jeszcze trochę bliżej 0 spróbuje ustawić ten kąt. W sumie na plusie miałem lepsze korekcje na wtryskach. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez przemek121287
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się