tomiqu Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Przebieg 238 tys , raczej nie kręcony.
Kowi87 Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Patrząc po autkach uzytkowników tego motorka to bez wymiany wtrysków zrobisz cos koło 120km a z wtryskami (od AFN)powinno wskoczyc ci to 130km bez problemu zalezy tylko w jakiej kondycji masz silniczek i turbinke :gwizdanie:
DeeJay_Kill Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 przebieg przebiegiem, ale to nie świadczy o stanie silnika... Nie jestem chip tunerem, ale z tego, co widzę, to jakieś 130PS można z tego silnika zrobić programem.
tomiqu Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 A jak sądziecie drodzy koledzy, to wtedy będzie jeździło lepiej od AJM 116 KM ? Bo te 90 PS co teraz mam to trochę niedzisiejsze na trasy..
Piotrek98igo Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 ale pitolicie, okolo 115KM po programie i to nielekkim,po wymianie wtryskow mozesz miec okolice 130KM.240tys to miales 5 lat temu
roman0012 Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam! ktos wie gdzie w okolicy moge zbadac moja 4 ..kto z kolegow posiada Hamownie..?
Rogalotti Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Wszystko zależy od stanu silnika i realnego przebiegu, nie stety jest tak jak pisza przedmówcy. Przebiegi są spokojnie 2x wieksze niż na licznikach. Wpływa to ogromnie na potencjał silnika. Wczoraj robiłem Audi B4 !! z 93roku. W silniku wymieniliśmy końcówki na 110kowe i zrobiliśmy przeglad pompy z małymi mech. zmianami. Do tego wymieniłem sterownik n 16bitowy. Moc po modzie 135PS i 295Nm Wykres postaram się wkleić w poniedziałek. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Moc po modzie 135PS i 295Nm ... poczciwa B4 jeszcze nie jedno auto moze wprawic w zaklopotanie ...
Rogalotti Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 To była bardzo zdrowa B4ka, granicznie było 142PS ale ze względów zdrowo rozsadkowych i ekologicznych finalnie zostało mniej. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 To była bardzo zdrowa B4ka, granicznie było 142PS ale ze względów zdrowo rozsadkowych i ekologicznych finalnie zostało mniej. Pozdrawiam no to ladnie ... 142PS-y ... a mazniesz cos o pompie wtryskowej [jakie zmiany] ... [moze byc na PW ]
tomiqu Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Mnie to zawsze zastanawia dlaczego na niemieckich stronach z ogłoszeniami 10-12 letnie diesle mają grubo ponad 200 tys km a w Polsce jakimś cudem mają po 150 tys
Piotrek98igo Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 bo polacy kupuja tylko wychuchane furki ,a nie tam jakies szroty
daw2 Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Ja nie rozumie jednej rzeczy np. 10 samochodów jedzie do firmy na chip z takim samym silnikiem (np. TDI 1Z) i każdy chce miec ok. 115 KM to każdemu piszą inny program? Skoro silniki maja te same podzespoły, prawdopodobnie podobne przebiegi? I czy właściciel 11 samochodu nie może sobie skopiowac mapy od nich? Pod warunkiem że była diagnostyka silnika i wszystko gra...Wg mnie te firmy to troszke przesadzają z krojeniem kasy dlatego że maja hamownie i przedstawiają wykresy klientom.
vdm Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 daw2 Z silnikami jest jak z dziewczynami Nie Ma jednego programu do wszystkich modeli, każda jest w innym stanie i do każdej trzeba podchodzić indywidualnie a to kosztuje :gwizdanie:
tomiqu Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 daw2 masz rację, też uważam , że zdzierają kasę, samo wgranie programu powinno kosztować max 200 zł. Co innego przeróbki mechaniczne, wymiana wtrysków itd. tutaj już koszty wiadomo , że większe.
moskal Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Ja nie rozumie jednej rzeczy .Wg mnie widzisz stary... mało jeszcze wiesz poczytaj ten dział a bedziesz wiedział wiecej
daw2 Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Dlaczego niby ma podchodzic inaczej skoro sa te same? No chyba ze jest niesprawny ale wtedy sie takiego nie kreci tylko remontuje...Jestem pewny ze teraz to już gotowce sa pakowane do ECU...
tomiqu Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 Generalnie jeśli człowiek się na czymś nie zna to dużo łatwiej jest go naciągnąć na koszty wmawiając mu coś o czym nie ma zielonego pojęcia. Tak samo jest i w tej kwestii. Bo jak sprawdzę , że dla mojego auta napisano indywidualny program? Bo mi tak tuner powiedział?? A swoją drogę ile czasu zajmuje wgranie takiego gotowca? Chiptuning to jest na prawdę niezły sposób na biznes.
daw2 Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 mi sa znane 2 sposoby: przez złącze i wyciagając pamiec z ECU i zaprogramowac zewnetrznie programatorem , trzeba miec jeszcze dawce:)
sokolnh Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 przeciez nikt Wam nie broni kupić sprzetu na allegro, ściągnąć gotowce i wgrywać po 200 zł wiadomo, że w Polsce jest dużo firm tuningowych które stały sie mega komercyjne i tam bym napewno nie pojechał na chipa, ale są też osoby którym bez żadnych wątpliwości dałbym tego "tysiaka" -> a płaci sie za wiedze, doświadczenie i fachowe podejście sam kiedys wgrałem gotowca u znajomego do swojego 1z-ta i był dramat -> dymił jak lokomotywa i palił jak popieprzony z racji tego że paliwa było dowalone na maksa na poczatku sie cieszyłem bo auto zapierniczało ale stwierdziłem ze tak nie moze być potem już robiłem tylko programy indywidualne "mądry człowiek to taki, który uczy się na błędach innych a nie swoich" pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się