Bananek1979 Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 witam.Mam audi a4 1.9 tdi z 2000r.mam taki problem w czsie jazdy przy wyzszym biegu zdarza sie ze traci moc ale po wyloczeniu zaplonu i ponownym odpaleniu wszystko jest ok .
domjenick Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 ale co konkretnie sie dzieje,co masz na mysli,mowiac''traci moc''
gal66 Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny. Musisz sprawdzić błędy i poszukać przyczyny. W poprzednim aucie miałem tak przy nieszczelności między intercoolerem i turbo. Makabra przy jeździe, po włączeniu trybu awaryjnego obroty max 3000 i stres przy podjeździe pod górkę, nie mówiąc o wyprzedzaniu. Komp błędów nie pokazywał, ale po sprawdzeniu ręcznym okazało się, że walnięta jest plastikowa rura do turbiny. Poszukaj może w układzie zasilania paliwem...pompa, filtr ?? Owocnych poszukiwań.
krzyniek Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny. stawiam że raczej na pewno to notlauf
Cristoforo Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 zapieczone kierownice w turbinie mozliwe ze przepływomierz znajomy ma bore 1.9tdi i miał to samo ale jemu poleciało wiecej rzeczy zapieczone kierownice i to tak mocno ze mechanik był w szoku przepływomierz EGR podam tobie tel. do firmy która sprzedaje bdb tanio czesci do audi i vw mozna kupic np EGR za 350 zł nowy ma tylko zmazany znaczek audi jest to ryginał KML 58-320-17-73 mozna tam dostac w dobrej cenie rózne rzeczy[br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 08:56_________________________________________________KLM sprzedaje nie tylko do vw i audi ale to tak na marginesie
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny. stawiam że raczej na pewno to notlauf ...raczej nie,bo jak zgasi i wlaczy ponownie-jest ok
Bananek1979 Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Opublikowano 15 Listopada 2008 a czy moze to byc zaworek n75
Witold80 Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 No właśnie mam ten sam problem z 1,9tdi 110kM po chipie na 130,ale widze że watek sie skonczyl.Identyczne objawy.
Luqas26 Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Ja mam to samo, tzn. odczucie takie jakby turbina przestawała działać - po wyłączeniu i włączeniu jest ok. Najgorzej jest na zimnym silniku, jak się rozgrzeje to raczej jest ok, choć się zdarzało ze 2-3 razy. Czy może to być wina zacinającej się sztangi przy turbo??
odzim Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 chłopaki poróbcie logi , po waszych opisach zróbcie przynajmniej dynamiczne grup 03 ,08 ,011 i bedzie jasne ze macie( kierownice zapieczone ) :> ps wstawcie w dzial diagnostyki
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 przeciez ten temat jest walkowany od miesiecy w wielu watkach. proponuje poszukac i poczytac
boseron Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny. stawiam że raczej na pewno to notlauf ...raczej nie,bo jak zgasi i wlaczy ponownie-jest ok przecez tryb awaryjny sie kasuje po wyączeniu silnika i odpaleniu ponownie łapie go w czasie jazdy, napewno jedna z przyczyn to : zawór N75 nieszczelność w dolocie zapieczone łopaki w turbinie przepływomierz do wymiany opcja i dacie rade powodzenia
odzim Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 zawór N75 -napewno nie on sie nie psuje i dajcie mu spokoj nieszczelność w dolocie -tymbardziej nie,ma przeladowanie zapieczone łopaki w turbinie -99% ze tak przepływomierz do wymiany raczej nie ale to sie okarze jak ladowanie wroci do normy
Luqas26 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Suszarka wyczyszczona, złożona i zamontowana. Dmucha jak wariatka. żadnego przeładowania, trybu awaryjnego itp.
Witold80 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Więc koledzy z moim jest tak: vag pokazał błędy: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 65535 Uszkodzony moduł sterujący uszkodzenie Był raz jeden z nich czasem dwa.Zrobiłem logi, ale niestety nie mam tabel,ale ten koles z mechaniorem stwierdził ze turbine trzeba czyścić. Drugi mechanior podpiął vaga na postoju nic mu nie wyszło (oprócz błedów), bo zawór i przewody dawały ciśnienie i też stwierdził, ze turbine wyczyści za 350zł. W między czasie znalazłem jeszcze nieszczelność na tej gumie łączącej przewody dolotowe (przed wizytą u nich)-ucieszyłem się, bo myślalem ze to jest to; kupiłem w ASO -100zl:confused4:,ale dalej tracił moc.Zacząłem ruszać ta turbiną i był pewien opór -no to do mojego mechaniora i czyszczenie turbiny.Zapieczony był cały ten pierścień, który rusza kierowniczki (rdzy i sadzy w brud). Wczoraj go odebrałem,kasacia błędów i narazie jeżdzi (tfu,tfu-nie chwaląc).W miedzy czasie jeszcze zaczął mi skakać przy ruszaniu,ale to już inny temat i tam napisze. [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 09:32_________________________________________________Widzę ze temat się urwał,ale dokończę swój problem. Samo czyszczenie turbiny nie pomogło na długo,więc przy okazji postoju samochodu ponowne wyjęcie turbiny,zawiezienie do regeneracji-na stół. Skończyło się nie tylko czyszczeniem ale wymianą pierścienia części gorącej i on już wcześniej musiał być wyklepany na sterowaniu łopatkami. Koszt pierscienia i robocizny samej turbiny 250zl+koszt wyjęcia-nie wiem ile bo robiłem jeszcze inne rzeczy. Pozdrawiam,mam nadzieje ze pomogłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się