Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Na wyższych biegach traci moc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.Mam audi a4 1.9 tdi z 2000r.mam taki problem w czsie jazdy przy wyzszym biegu zdarza sie ze traci moc ale po wyloczeniu zaplonu i ponownym odpaleniu wszystko jest ok .

Opublikowano

ale co konkretnie sie dzieje,co masz na mysli,mowiac''traci moc'' :mysli:

Opublikowano

Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny. Musisz sprawdzić błędy i poszukać przyczyny. W poprzednim aucie miałem tak przy nieszczelności między intercoolerem i turbo. Makabra przy jeździe, po włączeniu trybu awaryjnego obroty max 3000 i stres przy podjeździe pod górkę, nie mówiąc o wyprzedzaniu. Komp błędów nie pokazywał, ale po sprawdzeniu ręcznym okazało się, że walnięta jest plastikowa rura do turbiny.

Poszukaj może w układzie zasilania paliwem...pompa, filtr ??

Owocnych poszukiwań.

Opublikowano

Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny.

stawiam że raczej na pewno to notlauf

Opublikowano

zapieczone kierownice w turbinie mozliwe ze przepływomierz

znajomy ma bore 1.9tdi i miał to samo ale jemu poleciało wiecej rzeczy

zapieczone kierownice i to tak mocno ze mechanik był w szoku

przepływomierz

EGR

podam tobie tel. do firmy która sprzedaje bdb tanio czesci do audi i vw mozna kupic np EGR za 350 zł nowy ma tylko zmazany znaczek audi jest to ryginał

KML 58-320-17-73

mozna tam dostac w dobrej cenie rózne rzeczy[br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 08:56_________________________________________________KLM sprzedaje nie tylko do vw i audi ale to tak na marginesie

Opublikowano

Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny.

stawiam że raczej na pewno to notlauf

...raczej nie,bo jak zgasi i wlaczy ponownie-jest ok

Opublikowano

Ja mam to samo, tzn. odczucie takie jakby turbina przestawała działać - po wyłączeniu i włączeniu jest ok. Najgorzej jest na zimnym silniku, jak się rozgrzeje to raczej jest ok, choć się zdarzało ze 2-3 razy. Czy może to być wina zacinającej się sztangi przy turbo??

Opublikowano

chłopaki poróbcie logi , po waszych opisach zróbcie przynajmniej dynamiczne grup 03 ,08 ,011 i bedzie jasne ze macie( kierownice zapieczone ) :> ps wstawcie w dzial diagnostyki

Opublikowano

przeciez ten temat jest walkowany od miesiecy w wielu watkach. proponuje poszukac i poczytac :disgust:

Opublikowano

Nie włącza się przypadkiem tryb awaryjny.

stawiam że raczej na pewno to notlauf

...raczej nie,bo jak zgasi i wlaczy ponownie-jest ok

przecez tryb awaryjny sie kasuje po wyączeniu silnika i odpaleniu ponownie łapie go w czasie jazdy, napewno jedna z przyczyn to :

zawór N75

nieszczelność w dolocie

zapieczone łopaki w turbinie

przepływomierz do wymiany

opcja :szukaj: i dacie rade powodzenia

Opublikowano

zawór N75 -napewno nie on sie nie psuje i dajcie mu spokoj

nieszczelność w dolocie -tymbardziej nie,ma przeladowanie

zapieczone łopaki w turbinie -99% ze tak

przepływomierz do wymiany raczej nie ale to sie okarze jak ladowanie wroci do normy

Opublikowano

Więc koledzy z moim jest tak: vag pokazał błędy:

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71

zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

65535 Uszkodzony moduł sterujący

uszkodzenie

Był raz jeden z nich czasem dwa.Zrobiłem logi, ale niestety nie mam tabel,ale ten koles z mechaniorem stwierdził ze turbine trzeba czyścić. Drugi mechanior podpiął vaga na postoju nic mu nie wyszło (oprócz błedów), bo zawór i przewody dawały ciśnienie i też stwierdził, ze turbine wyczyści za 350zł.

W między czasie znalazłem jeszcze nieszczelność na tej gumie łączącej przewody dolotowe (przed wizytą u nich)-ucieszyłem się, bo myślalem ze to jest to; kupiłem w ASO -100zl:confused4:,ale dalej tracił moc.Zacząłem ruszać ta turbiną i był pewien opór -no to do mojego mechaniora i czyszczenie turbiny.Zapieczony był cały ten pierścień, który rusza kierowniczki (rdzy i sadzy w brud). Wczoraj go odebrałem,kasacia błędów i narazie jeżdzi (tfu,tfu-nie chwaląc).W miedzy czasie jeszcze zaczął mi skakać przy ruszaniu,ale to już inny temat i tam napisze.

[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 09:32_________________________________________________Widzę ze temat się urwał,ale dokończę swój problem. Samo czyszczenie turbiny nie pomogło na długo,więc przy okazji postoju samochodu ponowne wyjęcie turbiny,zawiezienie do regeneracji-na stół. Skończyło się nie tylko czyszczeniem ale wymianą pierścienia części gorącej i on już wcześniej musiał być wyklepany na sterowaniu łopatkami. Koszt pierscienia i robocizny samej turbiny 250zl+koszt wyjęcia-nie wiem ile bo robiłem jeszcze inne rzeczy.

Pozdrawiam,mam nadzieje ze pomogłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...