turzol Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 2 minuty temu, kamil-vag napisał: Artur, to jest normalne działanie EGR'a. Najpierw w trybie ON daje więcej spalin do dolotu - wtedy odczyt jest mniejszy (mniej czystego powietrza) po upływie X czasu zamyka się (EGR OFF), po czym mamy w dolocie czyste powietrze i MAF rośnie do tych 400-450 mg... Ok. moze wczesniej tego nie stwierdziłem. Jeżeli tak jest to ostatniego punktu nie było
michcio1985 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 U mnie maf raczej pokazuje odpowiednie wartości nawet pod pełnym butem. Poza tym u mnie w bke nie wiem jak do spalania ale do mocy nie ma nic. Jak go odłącze silnik chodzi i jezdzi tak samo.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 8 minut temu, michcio1985 napisał: U mnie maf raczej pokazuje odpowiednie wartości nawet pod pełnym butem. Poza tym u mnie w bke nie wiem jak do spalania ale do mocy nie ma nic. Jak go odłącze silnik chodzi i jezdzi tak samo. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Ok w takim razie MAF odpuszczamy. Ty regenerowałeś głowice w swoim BKE?
michcio1985 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Nie regenerowalem. A ma dość znaczny przebieg.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Myślał ktoś o kole pasowym na wale? Trzeba byłoby je całkowicie wykręcić i sprawdzić zachowanie silnika. Roboty nie dużo ale dostęp tragiczny....Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 jeśli chodzi o rezonans i buczenie wydechu w quattro to wczoraj zdemontowałem końcowe tłumiki ponieważ mam taka możliwość jeśli były wcześniej odcięte i zrobiłem jazdę próbną bez nich po tym zabiegu buczenie i rezonans jak ręka odjął przynajmniej u mnie po ponownym założeniu tłumików buczenie i rezonans powraca tak samo było gdy wydech był całością czyli zanim odciąłem tylne wydechy, pisze to żeby nikt się nie domyślał ze to przez ucięcie tłumików jest to buczenie i rezonans dzisiaj ponownie zdemontuję tłumiki przejadę się aby nacieszyć się chwilą sprawnego auta wjadę na kanał i bede dumał co może być nie tak gdy układ wydechowy jest kompletny dodam jeszcze że mam druga parę końcowych które również podmieniałem i raczej opcja z zapchanymi tłumikami odpada najbardziej mnie zastanawia czemu na biegu jałowym prawy wydech drży bardziej od lewego i jest to zauważalne? przeciez wychodzą z jednego tłumika.... żadna jego regulacja czy to na wieszaku czy też na łączeniu nie pomaga.
staniek Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Mi też buczy i jest to na maksa denerwujące, zero przyjemności z jazdy Wywaliłem kiedyś środkowy bo myślałem, że to jego wina, ale nic to nie dało (był pusty w środku, ani grama waty, a byc chyba powinna). Nawet nie pomyślałem, że to końcowe mogą byc przyczyną. Ciekawe czy dodatkowe złącza elastyczne przed końcowymi puchami by coś dały?
MemberA4 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) plecionki przed końcowymi tłumikami odpadaja bo by działały na nie siły skrętne i długo by nie wytrzymały. Tłumiki końcowe są podwieszane tylko w jednym miejscu, gdybyś miał złączki na tylne wydechy i byś je zluzował zobaczyłbyś jak tłumiki się "wykręcaja" odpowiednio lewy w lewo a prawy w prawo ze względu na to że wieszaki sa po wewnetrznych stronach tłumików Edytowane 4 Czerwca 2017 przez MemberA4
piotrsob1 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) No to teraz pytanie do Tych co Im buczy w Q, macie w autach katalizatory ? Edytowane 4 Czerwca 2017 przez piotrsob1
MemberA4 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 U mnie niestety siedzi. Ale to chyba bez róznicy bo turzol gdzieś pisał że założył DP i buczenie mu nie zniknęło Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
staniek Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Mam kata, ale już nieoryginalnego. W 2011 czy 2012 poprzedni właściciel w niemcowni wymienił, raczej nie jest przytkany. U mnie dochodzi jeszcze podtarty wałek, który może potęgowac buczenie.
MemberA4 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Ja dzisiaj troche zeskosowalem tlumiki na zewnątrz i rezonans podczas przyspieszania zmalal w takim stopniu ze szyba tylna nie wibruje no ale buczenie pozostalo. Ciekawe czy jak wstawi się rury zamiast końcowych to też bedzie buczenie i rezonans. Mam dodatkowy komplet końcowych i chyba będę cudował na nich z wstawieniem rurZeskosowanie tłumików u mnie wyglada tak .Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Odświeżę temat i zapytam czy ktoś doszedł do przyczyny bo temat strasznie ucichł
MemberA4 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Ma ktoś jakieś nowe wieści w temacie? Chyba że każdy kto miał takie problemy pogonił furmankę w świat i dla tego taka cisza. Edytowane 2 Marca 2018 przez MemberA4
staniek Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Ja ciągle mam złomka jak buczał tak buczy. Będę jeszcze działał w temacie, ale to bliżej lata. Muszę wymienić wałek, wywalę najprawdopodobniej kata, i jeśli dalej będzie buczał to założę ponownie jakiś środkowy,ale na pojedynczej rurze zaraz za łapą skrzyni biegów. Tak naprawdę to buczenie to największa wada tego samochodu Śledząc temat dochodzę do wniosku,że problem raczej dotyczy posiadaczy 1,9 tdi w quattro. A jeśli tak jest to przyczyną musi być wydech. Wstaw jakieś info czy się coś poprawiło po wymianie wydechu na ten od 2,0 tdi?
MemberA4 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Narazie musze ten wydech naprawić bo centralna rura okazala się krzywa i jutro jade na wycinanie i wspawanie nowego odcinka bo teraz przez to centralny wieszak jest przekrzywiony i caly uklad ma naprężenia.Nie wiem czy wina leży w układzie wydechowym, dla mnie to chyba będzie silnik bo co bym nie założył to takie same objawy są. Już 3 plecionkę mam wspawana a i tak caly uklad wydechowy wibruje i buczy jakby był podłączony do jakiegoś wibratora wymiana pomagała dosłownie na kilka dni.Juz nawet pokusiłem sie o nowe poduchy z ASO do silnika ale w kwestii wibracji nie wiele to dalo ciagle występują. Na szafie czekają zestawy do PD ale to będę robil jak się ociepli choc nie wiem czy to cos pomoże bo pomimo -18st autko odpala od strzała inie ma żadnych problemów.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Wstaw jakieś info czy się coś poprawiło po wymianie wydechu na ten od 2,0 tdi?Jedynie reakcja na gaz się poprawiła. Znacząco czuć teraz że się lepiej zbiera z dołu. A reszta tak jak była.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
phantom71 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Panowie proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych, a4 b7 BRB, silnikiem rzuca, jak dodam gaz na jałowym.a jak przestaje rzucać to są wibracje (drżenie) na jałowym odczuwalne na kierownicy, fotelu, przy trzymaniu drzwi jak są otwarte (w sumie to drży cały czas nawet jak rzuca motorem). Zrobione również logi na trzęsącym się motorze. Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_z06uG04.html http://vaglogi.pl/log-004_oiPai.html http://vaglogi.pl/log-008_prMGJ9l.html http://vaglogi.pl/log-010_o49yl.html http://vaglogi.pl/log-011_MXyMW2.html http://vaglogi.pl/log-013_Q44W5.html http://vaglogi.pl/log-018_4Q8gUr.html http://vaglogi.pl/log-023_DNpQpar.html http://vaglogi.pl/log-001_fsRIMXt.html Statyczne: http://vaglogi.pl/log-003_bhQid.html http://vaglogi.pl/log-004_fy9DL14.html http://vaglogi.pl/log-008_Fqc3C.html http://vaglogi.pl/log-010_LpH4n.html http://vaglogi.pl/log-011_61ctr2.html http://vaglogi.pl/log-013_h60DT.html http://vaglogi.pl/log-023_0Kb98a2.html i osobno statyczne podczas rzucania motorem, całą budą http://vaglogi.pl/log-003_k375Em.html http://vaglogi.pl/log-001_efH02.html http://vaglogi.pl/log-013_U4qctY.html Edytowane 4 Marca 2018 przez phantom71
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Synchronizacje masz bardzo na minus ( -4.7 do ponad -5 w logach dynamicznych)Ustaw na zero i zobacz czy się coś poprawi.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Do tego z wysterowaniem turbo też są problemy, bo albo przeładowuje w początkowym stanie albo później nie doładowuje... ten log 013: 13 godzin temu, phantom71 napisał: i osobno statyczne podczas rzucania motorem, całą budą http://vaglogi.pl/log-003_k375Em.html http://vaglogi.pl/log-001_efH02.html http://vaglogi.pl/log-013_U4qctY.html Robiłeś z prze-gazówkami, czy motor pracował na jałowym ? Jeśli na jałowym to strasznie się zmieniają korekcje, można by się pokusić o wymianę oringów PD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się