michcio1985 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Jaką masz dawkę paliwa w 001?Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, michcio1985 napisał: został mi jeszcze osprzęt na pasku, musze go zdjąć ale u mnie jest bardzo marne podejście do napinacza paska żeby go poluzować Jak masz BRB czy BKE to wyjściem jest dorobienie kilku narzędzi . Klucz do luzowania napinacza: I pogrzebacz do zakładania nowego paska: 3 godziny temu, michcio1985 napisał: http://www.vaglog.pl/log-023_MkXtb2G.html http://www.vaglog.pl/log-013_DUtDIS.html to są logi moich wtrysków, ideał, chyba nikt nie zaprzeczy skąd w takim razie u mnie te drgania? W życiu tak książkowych logów nie widziałem, kabelek na pewno był podpięty do samochodu ? A drgania na pewno przenoszą się przez któryś z elementów zawieszenia silnika albo wydech Chyba że jeszcze któryś z elementów osprzętu silnika dotyka gdzieś do nadwozia .... Edytowane 7 Maja 2017 przez piotrsob1
michcio1985 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Bke. Coś trzeba wykonać. Ja jako takiego problemu z drgania mi na karoserii nie mam. Leciutko czuć na kierownicy i galce ale nie sprawia to dyskomfortu. Silnik pod maską drży nadmiernie i bardzo równo, nie rzuca nim itp. Po prostu drży. Na bębnie mam już 400 tyś. Przychodzi mi myśl że pompki były zmienione na nowki (stąd takie parametry) może o innych numerach i jest niewłaściwie dograny progaram. Bo niestety jest gotowiec. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Aha meritum..mi przeszkadza buczenie słyszalne w kabinie, jest zbyt głośno mimo wszystkich osłon założonych w aucie.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Podstawowa sprawa to obejrzeć pod kątem drgań i wibracji kilka aut z takimi samymi silnikami jak u Was, po to by sobie wyrobić skalę porównawczą Dla jednego te same drgania i wibracje są praktycznie niezauważalne a dla drugiego mogą być na tyle uciążliwe że nie będzie ich akceptował Pozostaje pytanie czy te Wasze drgania nie są w normie, a Wy nie szukacie dziury w całym z powodu przewrażliwienia ? Bo wtedy to najprostszym wyjściem będzie zmiana sprzętu na benzynę
kamil-vag Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Panowie na następny raz kupcie sobie benzyny a tak na poważnie po tych 10-15 latach każda część dostaje po d*pie w jakimś tam stopniu, jedna więcej, druga mniej, gumki, spinki, osłony, wieszaki,poduchy silnika, mocowania, pompki, rolki, napinacz itd... Wszystko to razem powoduje, że już nie będzie tak cicho jak dawniej... A drgawki tdi to norma, był temat na kilkadziesiąt stron, niestety po zmianie forum przepadł... Wniosek z niego był jeden, pozbycie się tych nierównomiernych drgań i wibracji to walka z wiatrakami i do tego kosztowna Piotr sporo o tym pisał...
michcio1985 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Dlatego dużo pytam i czytam zanim złotówki wydam...ale rym się zrobił :-DWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 10 godzin temu, michcio1985 napisał: Jaką masz dawkę paliwa w 001? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka http://vaglog.pl/log-000_001_WlZ6s.html i ta dawka nie zmieniła się od 2 lat
michcio1985 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Mam plan żeby przejechać się po okolicznych igiełkach wystawionych na sprzedaż i porównać, tylko z czasem kłopot. Siedziałem w astrze z 2008 kolegi. tam to mlocarnia w środku, mimo że silnik pracuje całkiem kulturalnie. Ale opel to nie audi, tu ma być cichoWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 9 godzin temu, kamil-vag napisał: A drgawki tdi to norma, był temat na kilkadziesiąt stron, niestety po zmianie forum przepadł... kamil to nie drgawki, to ciagłe wibracje jakby zamiast silnika był wsadzony mega wibrator ja musiałem zdjąć osłonę silnika bo jak była założona to wpadała też w rezonans i zaczynała dotykać blisko połozonych jej elementów z nia napewno nie dało się jeżdzić bo kazde zatrzymanie że silnik pracował na biegu jałowym doprowadzało mnie do szału
michcio1985 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Hmm. W awx jest tak ze im mniejsza wartość w bloku tym większa dawka? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 3 minuty temu, michcio1985 napisał: Mam plan żeby przejechać się po okolicznych igiełkach wystawionych na sprzedaż i porównać, tylko z czasem kłopot. Siedziałem w astrze z 2008 kolegi. tam to mlocarnia w środku, mimo że silnik pracuje całkiem kulturalnie. Ale opel to nie audi, tu ma być cicho Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka ja mam teścia kijanke gdzie są rozwalonepoduszki pod silnikiem i tłumiki drgań na tarczy sprzęgła, na luzie zapierdziela jak nie wiem co ale na karoserii i gałce zmiany biegów nic nie wyczujesz, tylko kiera mrowi fakt to jest silnik ustawiony poprzecznie no ale to STARA KIA
michcio1985 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 U mnie jest ze większą wartość to i dawka większą. Przedział jest od 3-9 a ja mam 6.5-6.9 całkiem sporo. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) 6 minut temu, michcio1985 napisał: U mnie jest ze większą wartość to i dawka większą. Przedział jest od 3-9 a ja mam 6.5-6.9 całkiem sporo. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka w poprzedniej B6 jak dobrze pamiętam miałem 3,6 i wszystko było w porządku nawet znalazłem logi Log (0 - 000,001,003) Edytowane 8 Maja 2017 przez MemberA4
michcio1985 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 W taki razie dawka odpada.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Na biegu jałowym dawka zależy głównie od temperatury silnika i od jego obciążenia , w niewielkim tylko stopniu od jego stanu . Sterownik silnika wtryskuje takie dawki paliwa by utrzymać zaprogramowane obroty biegu jałowego , nie mniej ani nie więcej Tak że w waszych przypadkach dawka na pewno nijak się ma do wibracji motorówki Edytowane 8 Maja 2017 przez piotrsob1
michcio1985 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 A wiec u mnie jest czymś obciążony bo czujniki wydają się być sprawne Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Wystarczą włączone jakieś większe odbiorniki prądu, klima, albo rozładowany aku i będzie wyświetlać dawki dużo zawyżone
michcio1985 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 2 wentylatory zapierdzielają na włączonej klimie, ale na wylaczonej mało co się zmienia. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Powyłączaj wszystko co się da, zostaw auto na wolnych obrotach na minimum 10 minut , dopiero po takim czasie będziesz miał w miarę rzetelny wynik ( zakładam że aku nie było dużo rozładowane )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się