Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


FroS-t

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem jakie opinie maja letnie Nankangi, letnie będą albo Yokohama Advan Neova AD08R albo Vredestein Ultrac Vorti R

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Pirelli PZERO :hi:

P-Zero-image-.jpg

W rozmiarze 235, bo to zalecana przez fabrykę szerokość kapcia dla A4 o tej mocy :wink:


i bieżnik koniecznie asymetryczny, każda opona szosowa o aspiracjach pro-sportowych ma taki wzrór... jodełki tylko dla lansu i w tanich taczkach mają rację bytu jak dla mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac projekt to widac, ze autor to nie jest zwykly kierowca tylko entuzjasta motoryzacji.

Zadne Nankangi.... wybór jest tylko jeden Michelin Pilot sport 4 a jeżeli nie znajdziesz takich to Pilot sport 3

http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport

Zobacz kto na nich przyjezdza na tor Poznań ...

Mając je na aucie wysyłasz informacje podprogową "Uwaga, moje auto nie słuzy do stania na parkingu tylko do zapie... i jest w tym najlepsze!!!"

tak pół żartem, pół serio, ale daje do myślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłe słowa Łukasz, fajnie coś takiego przyczytać :good: co do opon to zastanawiam się tylko między tymi trzema: Micheliny które wymieniłeś no i te które wczesniej wymineiłem czyli Yokohama Advan Neova lub Vredestein Ultrac Vorti R, myslę że każda z nich będzie spisywała się wysmienicie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony - Conti sport contact x :) Co do fury to przydało by się te brzydkie kopciuchowe końcówki wymienić - też się za to zabieram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H&R

springi H&R -45mm – tutaj duże podziękowania dla kolegi Trewor87

2e1hmog.jpg

Po przeczytaniu wszystkich wątków na forum odnośnie obniżenia auta byłem zdecydowany na gwint w sumie to nadal jestem na niego zdecydowany ale jeśli chodzi o ten sezon to sprawy finansowe zrobiły swoje….pomimo to auto niżej musiało zejść dlatego też wybór padł na springi H&R -45mm, trochę to zajęło ale w końcu komplet ląduje na aucie, przy okazji wymiany springów założyłem 4 nowiutkie górne wahacze Lemfordera. Po montażu tak to wygląda....

H&R -45mm

1628l5l.jpg

2vnffpd.jpg

2h81shs.jpg

29bejk2.jpg

10f2e5i.jpg

6fuvlw.jpg

25k7yxf.jpg

2ngelxj.jpg

2wr13eq.jpg

28jilpw.jpg

2efhqxh.jpg

2mdi8zr.jpg

2lmkjdf.jpg

2pzmgy1.jpg

2nkmpav.jpg

Teraz trochę spostrzeżeń…..

Oczywiście co do felg zimowych to przydałyby się dystanse, bo wygląda to tragicznie, ale mamy wiosnę więc odpuszczę temat i pojawią się one na przyszłą zimę. Trzymałem tak długo koła zimowe na aucie ponieważ chciałem zobaczyć jaka będzie różnica po założeniu springów i chciałem strzelić kilka fotek. Co do moich odczuć, springi są mega komfortowe w porównaniu do 1BV, auto prowadzi się super, a na -45mm jeździ się normalnie i o nic nie przycieram, H&R to jak dla mnie klasa sama w sobie. Z obniżenia jestem raczej zadowolony, właśnie, raczej….trochę mam mieszane uczucia mówiąc szczerze, tuż po założeniu baaardzo mi się podobało ale przez Was panowie idzie oszaleć i doszedłem do wniosku że chyba naoglądałem się za dużo gwintów na forum albo za szybko przyzwyczajam się do zmian w aucie….w każdym razie czuje lekki ale jednak niedosyt….Poczekam jeszcze aż springi trochę się ułożą ale tak czy inaczej jedno jest pewne auto pójdzie dużo niżej, szybciej niż myślałem…. Tymczasem dotarły już do mnie nowe opony letnie, wybór padł na Vredestein Ultrac Vorti R w rozmiarze 235/35/19, jak najszybciej trzeba je włożyć na Rotory i całość na auto bo muszę koniecznie zobaczyć jak to będzie wyglądało, być może wtedy ten lekki niedosyt zniknie, poza tym w chwili obecnej felgi są mocno schowane w nadkolach, szczególnie z tyłu i to też psuje cały efekt, kończąc moje wywody i filozofie wrzucam małe spy photo kolejnego modu którego dawcą będzie Audi „AŁOSIEM”

2wqvnlu.jpg

1ih6v5.jpg

Tutaj jeszcze taki mały mod z dzisiejszego dnia…. :facepalm:

2v7tezd.jpg

Tradycyjnie kolejne dwa kosmetyki wpadają na stan, nie wiem jak się z tego wyleczyć ale zawsze coś wyniucham co chciałbym mieć….no i kupuje, normalnie mówię Wam, chora głowa heh

Auto Finesse Finale

Auto Finesse Spritz

fawha9.jpg

2ebddas.jpg

2rfed0n.jpg

I jeszcze taka mała prośba z Mojej strony, postanowiłem wysłać fotkę do Naszego klubowego kalendarza na miesiąc Marzec 2016r, więc jeśli fotka przedostanie się przez sito i będzie poddana głosowaniu no i choć troszkę podoba Wam się autko, to poproszę o Wasz głosik, wysłana fotka poniżej…

261zzba.jpg

Pozdrawiam FroS-t :hi:

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mąć tylko wrzucaj wreszcie te Rotory. ; )

Jesteś pewien, że zaciski z ósemki podejdą? Z dopasowaniem tarczy też może być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro prawdopodobnie wrzucam koła jak znajdę czas....co do hebli pomoże mi je założyć mechanik który na co dzień robi w Audi, mówił mi w jaki sposób to założy, trzeba coś tam dotoczyć :decayed: ale w sumie tak naprawdę sam nie wiem co z heblami, pisałem na forum "upgrade hamulców w naszych a4" ale zero odzewu, nikomu nie chciało się odpisać...... z S4 też by mi starczyły, stare już się kończą i muszę coś myśleć w tym temacie a serii nie chce, podejrzewam że za dwa może trzy miesiące będzie po starym zestawie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie siedzi na tych springach :wink: i nawet w miarę równo, dawałeś cos pod sprężynę z tylu? Szkoda ze z Q bo wziął bym je od Ciebie jak zamienisz na gwint.

Tak jak reszta czekam na foty z rotorem :decayed:

Wysłane z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie siedzi na tych springach :wink: i nawet w miarę równo, dawałeś cos pod sprężynę z tylu? Szkoda ze z Q bo wziął bym je od Ciebie jak zamienisz na gwint.

Tak jak reszta czekam na foty z rotorem :decayed:

Wysłane z iPhone

Nic nie dawałem pod springi z tyłu, założyłem tak jak jest bez jakichkolwiek podkładek, właśnie lecę zakładać letnie koła, więc wieczorem może będą fotki :good:

czekam na swap hebli z D3 i krotki opis jak, co i za ile :)

Chyba zdam się na Mojego mechanika i będę je zakładał, po robocie zdam relacje co i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H&R dobry wybór i ładnie siadło :thumbup1:

Co do hebli, masz już dobrane tarcze? Wiem że w A6C5 wystarczy dystans 5mm i wszystko pasuje..

To Ty jeszcze na zimówkach śmigasz :o

PS. Zdjęcia ładne ale zdecydowanie za dużo i 2/3 można by skasować :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcz jeszcze nie wybrałem, tak spontanicznie to wyszło, do Ciebie Tomku chciałbym się uśmiechnąć o poradę odnośnie malowania zacisków, co do fotek to wpadłem w szał fotograficzny :decayed: myślałem że lubicie zdjęcia :decayed: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chciałbym podpytać u kogo malować ??? i jak nanieść taką grafikę RS jaka Ty masz :) ??? kolor wiem jaki chce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS zostaw prawdziwym RS-om... ze swojej strony proponuję napis S-line lub quattro.

Albo nic, ja tam stawiam na dyskrecję i zaciski od S4 mam pomalowane całe na czarno :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie ogarnia mi firma ELTOM z Katowic, ostatnio coś ciężko z czasem u nich. Napis to sitodruk i ta sama firma mi to ogarnęła. Zastanawiam się jedynie gdzie miałby być ten napis na tym zaciski i czemu akurat RS skoro nie ma z RS ten zacisk nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...