Grzywaczq Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Witam. Ostatnio na pare dni przyszła do nas zima no i troche sie ucieszylem bo mam quattro to chciałem sie po przebijac przez zaspy. Wchodze do samochodu probuje go odpalic raz... Nie udalo sie ... Drugi raz... Tez klapa, za trzecim razem juz myslalem ze zapali juz było blisko. Kiedy chcialem go odpalic 4 raz w ogole nic, kreci kreci ale wskazowka obrotomierza nawet nie drgnie tak jakby nie dostawał paliwa. Pompa dziala i pompowtryski tez zaciagaja ale z tłumika nawet nie zakopci nic tak jakby nie dostawał paliwa chociaz pompowtryski zaciagaja. Czy ma ktoś jakis pomysł co to moze byc? Szukałem wszedzie 3 dni w internecie i nic. Byłbym wdzięczny za pomoc
GOLI Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Nie to żebym się czepiał, ale 2,5 nie ma pompowtryskiwaczy tylko zwykłą pompę,niestety... A co do Twojego kłopotu to: 1 Świece żarowe+zasilanie do nich sprawdzone? 2 Paliwo zimowe? 3 Kompa też nie zaszkodzi podłączyc i ewentualne błędy sprawdzić
lukasz51237 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Tak jak wyżej podłącz vaga i zobacz co pokazuje. Przy jakiej temp nie chce zapalić? Jak u Ciebie z paliwem? Możliwe, że jeździłeś prawie do końca i się zapowietrzył, albo paliwo zgęstniało?
Grzywaczq Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 Akumulator ma rok a i tak go odpalalem jak byl podlaczony do prostownika. Świece żarowe tez nie są stare no i odpalalem go jak bylo jakies -10 stopni dzis bylo na lekkim plusie ale tez nie zaskoczył. Paliwa w baku jest na 1/3 i to zwykly diesel nie lalem niestety jakiejs vervy czy tej zimowej. Musze jeszcze z tym komputerem zobaczyć
piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Przy jakiej temperaturze na zewnątrz nie odpalił pierwszy raz ? Jeżeli z komina nic nie leci, to wtryski nie podają do silnika paliwa Najbardziej prawdopodobną przyczyną ( jeżeli problem wystąpił zaraz na początku dużych mrozów), jest według mnie zablokowanie filtra paliwa przez wytrącaną parafinę
Grzywaczq Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 No filtr to tez nie jest :<. W tygodniu podlacze komputer i napisze co i jak
lukirks83 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 świece na 100% procent, pojedź do jakiegoś dobrego serwicu i ci sprawdzą która świeca jest ok a która nie. Kolega w hyundai miał 3 padnięte jak tylko zawitał dziadek mróz
ogienkorwa Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Wez aku przeladuj na wysokim pradzie tylko nie zagotuj, potem po dogrzaniu swiec kontrolka poczekaj 5 - 10 sek slychac jak przestaja swiece grzac i krec. U mnie na 4 garach z 6 ruszal przy -15
Grzywaczq Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Dobra Panowie i Panie juz wszystko wiem. Czekałem tydzień na odpowiedniego speca i kolś jest naprawde w ch*j profesjonalny wystarczy ze powiedzialem mu co sie dzieje zakrecilem raz silnikiem i od razu powiedzial ze się sterownik od pompy wtryskowej spalił szybko go wymonotowal i za ok 3 dni przyjedzie z naprawionym. Dzieki wszystkim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się