bin85 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Cześć Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika przez kilka - kilkanaście sekund silnik nierówno pracuje, nie dzieje się to za każdym razem, czasami jest dobrze. Wymiana cewek nie przyniosła rezultatu, na Vagu brak błędów
sagakama Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Jak po odpaleniu zimnego to może to ta pompa SAI do podgrzewania kata się włącza. Chyba można wtyczkę wyłączyć i sprawdzić następnego dnia jak to wygląda. Tylko nie wiem czy ci błędów nie nałapie.
jacek70 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Może być też padnięty zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Sprawdź go.
sagakama Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Jakby padł zaworek to objawem nie byłoby trzymanie wyższych obrotów i powolne z nich schodzenie?
bin85 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Też liczyłem na zaworek i go wymieniłem ale to nie to. Pompa SAI czemu miała by powodować nierówną pracę silnika ?
sagakama Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Może nie do końca zajarzyłem ale jak się u mnie włącza to mam wrażenie że silnik inaczej pracuje a po chwili wszystko wraca do normy. Taka sugestia tylko. Edytowane 9 Lutego 2016 przez sagakama
bin85 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Niestety odłączenie SAI nic nie dało, jakieś inne sugestie ?
undek Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Nie znika Ci płyn chłodniczy? Po uruchomieniu silnika, w momencie jak nierówno pracuje zgaś go, sprawdź każdą ze świec czy nie jest mokra.
bin85 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Właśnie tego się obawiam że po dłuższym postoju do cylindra dostaje się płyn, ponadto zauważyłem że strona gorąca turbiny ma na sobie biały osad ale nie wiem czy przypadkiem nie przepuszcza nypel doprowadzający płyn do turbo, bo faktycznie wydaje mi się że płynu w zbiorniczku jest troszkę mniej niż było
undek Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 U mnie skończyło się wymianą głowicy. Poprzednia pękła między zaworami i tam właśnie przeciekał płyn. Po krótkich odcinkach jak silnik się nie zdążył nagrzać i płyn nie był pod ciśnieniem objawów nie było. Jak już silnik się rozgrzał do temp. roboczej objawy następnego poranka wracały. Ostatecznie zdjąłem oring w korku płynu chłodniczego i objawy zniknęły całkiem. Tak czy owak, głowice wymieniłem.
otis89 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Ja miałem podobnie, i raz po nocy podłączyłem vaga żeby zobaczyć gdzie gubi zapłon, potem test na co2 i czapka w górę pęknięcie miedzy zaworami.
bin85 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Ja miałem podobnie, i raz po nocy podłączyłem vaga żeby zobaczyć gdzie gubi zapłon, potem test na co2 i czapka w górę pęknięcie miedzy zaworami. No to nie pocieszacie, a na którym kanale sprawdzić wypadanie zapłonów ?
Leszek Odrzywolski Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 a może wystarczy zmienić świece zapłonowe? albo przynajmniej sprawdzić w jakim są stanie. Cewki wymienione a do świec nie zaglądałeś?
bin85 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Do świec zaglądałem i wyglądały dobrze, a nawet jakby coś było z nimi nie tak to raczej cały czas by były jakieś problemy a nie tylko przez chwilę
Leszek Odrzywolski Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Właśnie po tych świecach niekoniecznie musi być widać stan zużycia, też ma podobny objaw, chwilę po odpaleniu lekko silnik się zatrzęsie. świece też na oko wyglądają dobrze, odma zmieniona, jutro zajrzę jeszcze do ezektora i tego zaworka od odmy, może tam coś znajdę.
bin85 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 Właśnie po tych świecach niekoniecznie musi być widać stan zużycia, też ma podobny objaw, chwilę po odpaleniu lekko silnik się zatrzęsie. świece też na oko wyglądają dobrze, odma zmieniona, jutro zajrzę jeszcze do ezektora i tego zaworka od odmy, może tam coś znajdę. I znalazłeś coś bo ja wczoraj i dzisiaj chciałem zobaczyć jeszcze raz świece i jak na złość po odpaleniu chodził normalnie a same świece były suche
Sedrak Dan Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Ja miałem bardzo podobnie. Głowica do wymiany :/ Zawory na jedynym cylindrze ledwo się trzymały .
Leszek Odrzywolski Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Ja doszedłem do tego że mam uszkodzony zaworek odmy, pokleiłem go na chwile zeby sprawdzić i jutro postaram się dostac nowy i założyć wtedy zobaczę efekt.
eliteraptor Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 chodzi ci o srube odpowietrzajaca?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się