remus_kraków Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 - czy ciśnienie w silniku spada stopniowo, aż do momentu, jak się wyświetli komunikat na FISie? (sądząc po wypowiedziach, że w misce olejowej jest spokój i jest równa linia na bagnecie to sądze, że tak, ale poproszę o odp) - jeżeli ciśnienie spada stopniowo to czy alternatywą dla tych, którzy nie wiedzą, jak ich wałeczki z całymi wadliwymi dudami wyglądają i czy jest odpowiednie ciśnienie nie lepiej byłoby zamontować dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju niż z miejsca rozbierać i wymieniać. Jak widzimy przypadki były różne, niektórzy rozbierali i byli zaskoczeni dobrym stanem, a jeszcze inni załamani... Ciśnienie nie spada stopniowo. Jak się wyrobi imbusik i gniazdo i przeskoczy to już stoi i nie pompuje. A jeszcze jedna ważna uwaga: komunikat o braku ciśnienie oleju pojawia się od 1500 obr/min w górę. Nie dajcie się nabrać że po ponownym odpaleniu na wolnych obrotach doczołgacie się do domu bo i tak szlag trafi wszystko. powodzenia w trasie i jak "oil presure" to tylko laweta. Mało osób wie że w ubezpieczeniu AC mamy holowanie. Michał
griga-st Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 nalatane 196kkm i na 100% nic nie było w nim robione szczęściarz...
tomek gdynia Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 jak "oil presure" to tylko laweta nawet jaro4444 się z tym zgodzi...(szacunek do człowieka który zna się na motoryzacji...)
remus_kraków Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 nalatane 196kkm i na 100% nic nie było w nim robione szczęściarz... szczęściarzem to on będzie zrobi swap pompy lub wymieni moduł wałków na nowy
audiomaniak Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 nalatane 196kkm i na 100% nic nie było w nim robione szczęściarz... szczęściarzem to on będzie zrobi swap pompy lub wymieni moduł wałków na nowy tylko nie na nowy proszę Cię
Musashi Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 szczęściarzem to on będzie zrobi swap pompy lub wymieni moduł wałków na nowy koszt 4000 a starczy moze na 100.000 km moze na 50.000 km. roznie bywalo z napedem, niektorym padal w okresie gwanarancji. w przypadku nowego bedzie problem z egzekwowaniem gwarancji na zespol wiec kasa wywalona w bloto. lepiej przerobic naped pompy tak jak w 1,9 tdi koszt mniej niz polowa. i trwalosc nieograniczona do tego brak problemow w trasie.
michier Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Nie ma co-2.0tdi operacja kastracji i problem z głowy.Osobiscie jestem w 100% zadowolony
rafcisz Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Witam,dzisiaj sobie jadę spokojnie 180 km/h i czekam na dzwięk który informuje fisie rezerwę paliwa.Usłyszałem ten dzwięk,lecz moim oczom ukazał się czerwona nieszczęsna konewka. Po ukazaniu się czerwonej konewki w ciągu 3 sekund zgasiłem silnik i się zatrzymałem.Diagnoza taka jak zawsze_POSZEDŁ NAPĘD POMPY OLEJU. ADAC zabrało moją furmane na lawete i pod dom. I teraz mam dwa wyjścia z tej sytuacji,albo nowy zestaw naprawczy albo kajstracja tego gówna i zastosowanie napędu z 1.9 TDI Z tego co wyczytałem to ta druga opcja jest bardziej realna bo po kajstracji święty spokój z głowy. Pytam forumowiczów co wy byście mi poradzili? nowy zestaw naprawczy?czy kajstracja?
audiomaniak Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Nawet nie myśl o nowym zestawie, tylko od razu kastracja
rafcisz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Raczej kajstracja wchodzi tu w grę Z tego co tu wyczytałem na forum to po kajstracji śięty spokój z głowy już będzie
peter22 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 najlepiej poszukac silnika od mitsubishi oznaczenia BWC z Dpf-em i BSY bez Dpf-a te silniki juz maja poprawiony naped pompy olejowej na taki jak jest w 1.9 . silnik mozna wyrwac w dobrych pieniadzach tylko nie mozna mówic ze szukacie do Audi tylko do Mitsubishi , bo inaczej cena wzrasta o ok 1000zl . ja juz jestem po wymianie silnika trafił sie silniczek z 2010 roku przebieg 8 tys km
rafcisz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 A czy może mi ktoś polecić gdzie w województwie pomorskim mogę dokonać tej kajstracji?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 09:57_________________________________________________ najlepiej poszukac silnika od mitsubishi oznaczenia BWC z Dpf-em i BSY bez Dpf-a te silniki juz maja poprawiony naped pompy olejowej na taki jak jest w 1.9 . silnik mozna wyrwac w dobrych pieniadzach tylko nie mozna mówic ze szukacie do Audi tylko do Mitsubishi , bo inaczej cena wzrasta o ok 1000zl . ja juz jestem po wymianie silnika trafił sie silniczek z 2010 roku przebieg 8 tys km To ile kolego cię cała operacja wyniosła kasy? Ja nie wiem czy mi się opłaca szukać drugiego silnika,bo ten mój jest dobry w ciągu 3 sekung go zgasiłem. A jak wykajstrują go na napęd z 1.9 TDI to też bede miał śięty spokój z głowy.
griga-st Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 To znając życie, będziesz miał ciężką przeprawę z Helmutami U mnie nie chcieli nawet słyszeć o takich "niestandardowych" rozwiązaniach Wywalili walki tylko dlatego, ze mam tam znajomego i podpisałem zrzeknniecie się gwarancji za wykonana naprawę [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 10:04_________________________________________________ te silniki juz maja poprawiony naped pompy olejowej na taki jak jest w 1.9 Te silniki prawdopodobnie nie maja wałków w ogóle, podobnie jak 1,9 nigdy nie miały.
Musashi Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 I teraz mam dwa wyjścia z tej sytuacji,albo nowy zestaw naprawczy albo kajstracja tego gówna i zastosowanie napędu z 1.9 TDI prosta zaleznosc: 1000 eu lub 250 eu[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 10:24_________________________________________________ najlepiej poszukac silnika od mitsubishi oznaczenia BWC z Dpf-em i BSY bez Dpf-a te silniki juz maja poprawiony naped pompy olejowej na taki jak jest w 1.9 . w tych silnikach nie ma walkow, sa w ukladzie poprzecznym imaja taki sam naped jak 1,9 tdi oraz silniki 2.0 tdi poprzeczne (BKD np)
rafcisz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Koledzy ja nie zamierzam tego robić w Niemczech,auto leci do Polski i tam będzie naprawione. W Niemczech nie chcą nic słyszeć o kajstracji,tylko o wymianie j**anego zestawu naprawczego za 2000 euro. Postanowiłem auto leci do Polski.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 10:32_________________________________________________Koledzy takie małe pytanko z innej półki. Czy Audi A4 może ciągnąć na lawecie drugą Audi A4?
jaro4444 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Witam,dzisiaj sobie jadę spokojnie 180 km/h i czekam na dzwięk który informuje fisie rezerwę paliwa.Usłyszałem ten dzwięk,lecz moim oczom ukazał się czerwona nieszczęsna konewka. Po ukazaniu się czerwonej konewki w ciągu 3 sekund zgasiłem silnik i się zatrzymałem.Diagnoza taka jak zawsze_POSZEDŁ NAPĘD POMPY OLEJU. ADAC zabrało moją furmane na lawete i pod dom. I teraz mam dwa wyjścia z tej sytuacji,albo nowy zestaw naprawczy albo kajstracja tego gówna i zastosowanie napędu z 1.9 TDI Z tego co wyczytałem to ta druga opcja jest bardziej realna bo po kajstracji święty spokój z głowy. Pytam forumowiczów co wy byście mi poradzili? nowy zestaw naprawczy?czy kajstracja? Wcześniej tyle pisałeś a nic nie zrobiłeś... Pytałeś Panów ADAC ile zwożą tygodniowo takich wypadków z VAG-ami?
rafcisz Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 oczywiście że pytałem,i powiedzieli że w tych czasach tak FORD czy FIAT tak się nie psują jak nowe Audi.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 11:15_________________________________________________i że Audi to teraz tylko ładnie wygląda,a po za tym to złomy i droge serwisy tylko to usłyszałem
jaro4444 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 oczywiście że pytałem,i powiedzieli że w tych czasach tak FORD czy FIAT tak się nie psują jak nowe Audi.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 11:15_________________________________________________i że Audi to teraz tylko ładnie wygląda,a po za tym to złomy i droge serwisy tylko to usłyszałem Bo Fiat zawsze był w czołówce silników Diesla (w szczególności do dostawczaków) a JTD MJ są naprawdę udanymi konstrukacjami. Ford na dziś ma motory ZS od PSA i poza sporadycznymi problemami z DPF też są one bardzo udane, ciche i mało palą. Nie dotyczy to parcha 1,8 Duratorq bo to ich dzieło autorskie. Co do kosztów kastracji wałków i założenia pompy od 2,0 BKD to wahają się one ok. 2000-2200 zł z olejem i filtrem oleju w zależności od kursu Euro i ceny gratów.
NYNA Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Czy Audi A4 może ciągnąć na lawecie drugą Audi A4? Nie może.
mariuszsal Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Witam - ja również dołączyłem do wywałkowanych w moim BPW. Mam pytanie do tych co już także wywalili tą skrzyneczkę czy zauważyliście zmianę w pracy silnika ? U mnie może nie jest to mocno zauważalne ale praca silnika stała się jakby bardziej "twarda" tzn dźwięk nie uległ zmianie ale na kierownicy czuć mikro drgania (u was też tak było?) Dodam że przed tą operacją w autku nie było tego objawu. Nie jest on jakoś uciążliwy biorąc pod uwagę plusy które za sobą niesie ta zamiana. I tu pytanie do specjalisty w tej dziedzinie jaro4444 czy te mini drgania nie wpływają jakoś niekorzystnie na silnik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się