antonio Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 wszyscy na forum piszą żeby unikać BLB ale BLB, BRE i jeszcze jakieś mają tą zje(b)aną pompę oleju ale są bez DPFa a BPW ma lipną pompę i DPF ja na szczęście DPFa się już pozbyłem, części do rozrządu i zestawik do swapu pompy z 1.9 też jest tylko czasu brak
rafcisz Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 a po swapie trzeba też wymienić rozrząd?
antonio Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 a po swapie trzeba też wymienić rozrząd? jeżeli zmieniałeś niedawno to nie
przemek4net Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 imbusa można przerobić na szerszy i z dobrego materiału,a gniazdo poszerzyć.u nas robią to za ok.800zł i(mogę dać namiar) żaden mi to interes i tak trzeba rozebrać silnik a jak już bym rozbierał to aby być spokojnym to odrazu bym wrzucił pompę z 1.9 zalezy... bo od okolo 2006 naped walkow jest zebatkowy i w przypadku regeneracji gniazda jest to znacznie prostrza operacja obecnie montowane zabieraki sa dluzsze (siedza 2x glebiej w walku) i jak ktos mierzyl twardsze (nie mam pojecia czy samo gniazdo jest lepsze poza inna glebokoscia) ...Jest jednka jeszcze inna pepikowa metoda ( poza poglebianiem gniazda pod nowy zabierak by Tomeknrtelefonu) - pogrubianie (no trzeba sobie wystrugac zabierak...) W przypadku aut z napedem zebatkowym kastracja wiaze sie z niekoniecznym przeciez jakims ryzykiem uszkodzenia walu podczas wymiany zebaki na wale (pomijam juz roznice nakladu czasu ktora oznacza koszt operacji) http://pics.tdiclub.com/data/3419/BHW_Balance_Shaft_Module_Replacement.pdf Wersja lite (idzie wszystko swietnie) ale gdy sie nie wiedzie to trzeba brutal force Zmiana zebatki na wale To nie jest operacja, bez ryzyka ktora przeprowadzi kazdy mechanik... Pozdrawiam, Przemek
rafcisz Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 a po swapie trzeba też wymienić rozrząd? jeżeli zmieniałeś niedawno to nie ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys.
NYNA Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys. To ja bym wymienił odrazu.
rafcisz Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys. To ja bym wymienił odrazu. i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia
NYNA Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 No ale jak już wszystko jest rozbrane to jest okazja żeby zrobić odrazu i później mieć spokój na długi czas. W PL chyba taniej wyjdzie niż 2000 zł.
rakud29 Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 koledzy jest gdzies opis co trzeba wymienic zeby zalozyc ten naped od 1.9 chcialem wiedziec bo moze sam dalbym rade czesci kupujecie w aso
przemek4net Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia nie przesadzaj.... pasek rozrzadu raz sciagniety tym bardziej ze po juz niemalym przebiegu ponownie juz nie zakladaj - rolki itp mozesz zlac swiadomie rozumiejac ze to podnosi ryzyku urwania (niech mechanik ogladnie rolki itp czy nie szumia, gubia smar na simerningach.... - tyle, ze to przeciez groszowa sprawa wiec nie wiem gdzie te 2 kola mialyby sie zbierac
antonio Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys. To ja bym wymienił odrazu. i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia najgorsze co może być to żydzić na częściach jak odrazu nie zmienisz rozrządu to za pół roku dojedziesz do wymiany i zapłacisz za części do rozrządu, robocizne, płyn G12 itd to wyjdzie Cię o wiele drożej bo przecież i tak teraz będziesz miał rozrząd rozpięty więc się zastanów ale powiem wam, że teraz mnie wQ
czarny Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 jestes pewny ze trzeba rorzad rozczepiac przy swapie pompy?
Musashi Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 jestes pewny ze trzeba rorzad rozczepiac przy swapie pompy? a w jaki sposob zdemontowac zebatke napedzajaca zespol walow i zamontowac nowa napedzajaca pompe na wal korbowy?
czarny Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 nie mam pojęcia myślałem że tylko miche otwierasz odkrecasz i montujesz :gwizdanie:
przemek4net Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 nie mam pojęcia myślałem że tylko miche otwierasz odkrecasz i montujesz :gwizdanie: Troche offtopicowo Ostatnio czarny588 pytal sie na gg w temacie swojej pompy (nie wiem jakim kluczem do mnie trafil) Cytat 5640586 10:00:23 witam 5640586 10:00:26 ja z a4 klub 5640586 10:00:37 masz zregenerowany naped pompy oleju?? Przemek 10:24:53 nie, mam auto z 2010r 5640586 10:25:42 hmm to skad twoj taki post na forum<myśli2> Przemek 10:26:01 czy ja gdzies napisalem ze cokolwiek regenerowalem? 5640586 10:26:13 dobra spierXXXXXXj wiec u mnie jestes juz w liscie ignorowanych i szczera nadzieje mam, ze nikt nie bedzie ci pomagal pytales sie na priva juz kiedys wczesniej o kodowanie vcdsem swiatel dziennych (pewnie nie pamietasz) - od tej pory nie ma pomocy (zreszta temat napedu pompy jest rozgryziony na minimum 2 sposoby naprawy - pytanie o koniecznosc rozpinania rozrzadu swiadczy o tym, ze chwilowo powinienes wiecej czasu poswiecic na czytanie + zastanowienie sie jak to dziala a nie zawracania d.... pytaniami przedszkolnymi + chamskie oddzywki) Przemek
czarny Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 gościu pytam się ciebie czy robiłes tą regeneracje bo się rozpisałes nie wiem czy reklame robisz czy co nie obchodzi mnie to(na to wychodzi) dlatego się ciebie pytam a ty JA MAM AUTO Z 2010 r. chlopie powagi troche a w budowe silnika nie w nikam bo mnie to gowno ochodzi ma jezdzic i bys sprawny a czy ja mam rozrzad w silniku czy w bagazniku nie interesuje mnie to:) hmm oczywiście sa dwie możliwośći pozbycia sie problemu ale jak rozmawialem z jaro444 odradzil mi regeneracje tylko wymiane (duzo aut juz jezdzi na tych pompach z 1.9) a ci co regenerowali nie znam nikogo. oftopowo było troche a ty co zrobiles? naruszenie zasad netykiety
H4mm3R Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia nie przesadzaj.... pasek rozrzadu raz sciagniety tym bardziej ze po juz niemalym przebiegu ponownie juz nie zakladaj - rolki itp mozesz zlac swiadomie rozumiejac ze to podnosi ryzyku urwania (niech mechanik ogladnie rolki itp czy nie szumia, gubia smar na simerningach.... - tyle, ze to przeciez groszowa sprawa wiec nie wiem gdzie te 2 kola mialyby sie zbierac Wystarczy jak wymienisz sam pasek, rolki z INA według katalogu wytrzymują do 240kkm, więc możesz spokojnie 80-100kkm zrobić na nowym pasku i nic się nie stanie.
Musashi Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys. To ja bym wymienił odrazu. i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia 1600 zl kosztuje wymiana rozrzadu w ASO z czesciami. czesci z ASO 800 zl, aftermarketowe ok 350 zl. majac rozebrany motor do wymiany napedu pompy, nikt ciebie dodatkowo nie skasuje, za zalozenie zamiast starych nowych, czesci
rakud29 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 to co trzeba kupic zeby ten naped przerobic na 1.9 i jest gdzies opis jak to sie robi
antonio Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 jest opis w tym samym dziale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się