yesfan Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 tkacki - a napęd wałków masz jakiego typu? I jak sprawdzałeś gniazdo w wałku? BPW to akurat to samo co 1.9 plus wałki które można wyrzucić, więc nie ma co generalizować że 2.0 TDI to syf.
.Pablo. Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Tak sobie czytam te wasze wypowiedzi i zaraz mnie coś trafi mam oryginalny przebieg 137tys km przy 120tys wymieniany rozrząd cholerny imbusik chyba został stary i teraz pytanie wymieniać go już ? czy poczekać z 10tys do wymiany oleju i wtedy się za to dopiero wziąść. Po drugie dobry warsztat na śląsku który mi to zrobi i nie zedrze ze mnie ostatniego grosza? I najważniejsze ile was skasowali za robociznę bo nikt nie napisać konkretów Pablo
Flaha Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Pablo, ja wymieniłem ten imbusik podczas wymiany rozrządu. Całość wyniosła mnie 2300 wliczając robociznę, olej, wszystkie filtry, kompletny rozrząd, imbusik, uszczelki, śruby, wymianę płynu chłodzącego, ponowne napełnienie ukłądu klimy i chyba przy okazji wymianę płynu wspomagania, ale tego ostatniego nie jestem pewien, nie pamiętam.
.Pablo. Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Tylko że ja kupiłem auto z wymienionym rozrządem przy 120tys wymieniany w aso w Niemczech a teraz interesuje mnie tylko wymiana cholernego imbusika. Ps przy jakim przebiegu wymieniałeś te części i czy imbusik był mocno zjechany, a i najważniejsze napęd wałków wyrównoważających mamy na kołach czy łańcuszku? Jutro będę dzwonił do fachowca od diesli i mam mi podać cenę jak powie dużo to sam sobie to zrobię.
Flaha Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 napęd mam na kołach, przy wymianie przebieg miałem 150 tys, a więc od rozrządu minęło ledwie 30tys, co prawda przebieg miałem potwierdzony ale po sprowadzeniu auta chciałem za jednym zamachem zrobić całość kompleksowo żeby mieć to z głowy. aha, imbusik był całkiem zdrowy, lekunio tylko powycierany, ale dosłownie na mikrony. pozdr
yesfan Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 .Pablo. - rocznik 2006 to na 99,9% napęd na trybach, bez łańcucha. Jeśli masz 137 tys. to raczej masz małe szanse na to że zabierak jest w kiepskim stanie, ale z drugiej strony nie warto czekać do następnej wymiany rozrządu.
MAJKI Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Tak sobie czytam te wasze wypowiedzi i zaraz mnie coś trafi mam oryginalny przebieg 137tys km przy 120tys wymieniany rozrząd cholerny imbusik chyba został stary i teraz pytanie wymieniać go już ? czy poczekać z 10tys do wymiany oleju i wtedy się za to dopiero wziąść. Po drugie dobry warsztat na śląsku który mi to zrobi i nie zedrze ze mnie ostatniego grosza? I najważniejsze ile was skasowali za robociznę bo nikt nie napisać konkretów Pablo Tu masz jeden z lepszych warsztatów na śląsku co ogarnia auta grupy VAG http://www.autodanecki.pl/index.html
FiodoRR Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 mnie skasowali w aso audi w toruniu za imbusik ok 30pln za robocizne ok 100pln
piotreki Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Za robocizne w ASO zaplaciles 100 PLN ??
.Pablo. Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Ostatnie pytanie bo chciałem sobie kupić ten imbusik w aso ale w etce są dwa rodzaje dla silnika BPW jeden ma stary napęd pompy czyli imbusik 60mm drugi ma poprawiony napęd i imbusik ma długość 100mm koleś z aso nawet po numerze vin nie był w stanie określić który mam. Nie jest to drogie więc może kupie dwa żeby auto nie stało kilka dni u mechanika, chyba że ktoś wie który będzie pasował . Wielkie dzięki za link MAJKI na pewno skorzystam Tu masz jeden z lepszych warsztatów na śląsku co ogarnia auta grupy VAG http://www.autodanecki.pl/index.html
MAJKI Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 mnie skasowali w aso audi w toruniu za imbusik ok 30pln za robocizne ok 100pln 100zł za robocizne ? to chyba jestes stałym klientem i masz dobre rabaty :gwizdanie: w ASO VW imbusik do BLB 13zł
FiodoRR Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 mam tam swojego mechanika, załatwia mi też części za 1/2 ceny
tkacki Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Tak sobie czytam te wasze wypowiedzi i zaraz mnie coś trafi mam oryginalny przebieg 137tys km przy 120tys wymieniany rozrząd cholerny imbusik chyba został stary i teraz pytanie wymieniać go już ? czy poczekać z 10tys do wymiany oleju i wtedy się za to dopiero wziąść. Po drugie dobry warsztat na śląsku który mi to zrobi i nie zedrze ze mnie ostatniego grosza? I najważniejsze ile was skasowali za robociznę bo nikt nie napisać konkretów Pablo Ja wymieniałem samodzielnie. Napęd na tryby. Jest z tym trochę zabawy, przy silniku ułożonym wzdłużnie. Cała operacja kosztowałe mnie 13 zł zabierak, olej, filtr, pasta do uszczelnienia miski. Łącznie ok 400 zł, zakupy w ASO. Praca łącznie to ok. 8h. Nie miałem innej osoby do pomocy, ale warto, bo niektóre czynnosci jest ciężko samemu ogarnąć (brakuje 3 ręki). Dziś już śmigam autem. Na szczęście turbinie nic nie jest (tak twierdzi dupohamownia). Muszę podjechac do kogoś z VAS i zrobić test 1400, ale raczej jest OK. PS. Kupiłem 3 kpl wałki + zabezpieczenie. To da się zrobić bez wysuwania przedniego pasa do poz. serwisowej i bez zdejmowania miski - trzeba ją odkręcić i odchylić - zabierak wychodzi przodem przez pompę oleju. Konstruktor przewidział taką opcję - zabierak ma nagwintowany otwór M3 po obu końcach. Zdejmujemy seger, wkręcamy śrubę i wyciągamy zabierak w kierunku chłodnicy. Nie rozpinamy rozrządu. Nie zdejmujemy zespołu wałków równoważących.
tomek gdynia Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 ZA MIESIĄC KOLEGO ODPISZ MI CZY ZNOWU MUSISZ WKŁADAĆ SWOJ NOWY IMBUSIK-JESLI NIE MASZ NOWEGO WAŁKA WYRÓWNOWAŻAJĄCEGO...PAMIĘTAJ ŻE WYRABIA SIĘ GNIAZDO W WAŁKU A NIE SAM IMBUSIK!!!!!!!
H4mm3R Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 nie zaprzeczam..oczywiście że to reklama-4200zł a 800 to chyba jest różnica...[br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 00:14_________________________________________________w tą bezinteresowną pomoc to bym wątpił-hobby może tak.na dniach opiszę Ci wraz ze zdjęciami co dokładnie i jak jest robione.pozdrawiam Tomku 509174141 a my nadal czekamy na Twój opis ze zdjęciami... Pozdrawiam
tomek gdynia Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 a myślisz że ja sprzedam Ci informację jak to się robi....chyba zwariowałeś...mogę podać Ci nr telefonów do ludzi u których wałki chodzą bez żadnych problemów...
H4mm3R Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 ja cytuje tylko Twoją wypowiedź, ale widocznie rzucasz słowa na wiatr w przyszłym tygodniu pozbywam się wałków i problemów z nimi związanych...
turdzi Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 ja cytuje tylko Twoją wypowiedź, ale widocznie rzucasz słowa na wiatr w przyszłym tygodniu pozbywam się wałków i problemów z nimi związanych... w tamim razie my czekamy na twoje zdjecia
tomek gdynia Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 hej kolego...pozbycie wałków udane??jakoś cisza....
turdzi Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 hej kolego...pozbycie wałków udane??jakoś cisza.... usuniete , chwalil sie w odpowiednim watku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się