BeyerBrown Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Zanim cokolwiek będziesz jeszcze rozbierał spr. zawór odmy 077103245B , może jest uszkodzony. Ten zawór w ASN-ach ma oznaczenie 06C103245, nie polecam używek, tylko nowy z ASO.
Kruk_89 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 masz orientacje ile ten zawór kosztuje? bo u mnie trochę zapchany mazią jest. podejrzewam że słabo działa
Kruk_89 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 jeszcze nie taka tragedia może się skusze
Wandej Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Witam i dzieki za szybką reakcje. Przebieg 300tys olej ja lałem liqui molly full synth po naprawie mechanik wlał shela syntetycznego a za drugim razem półsyntetycznego w głowicach nic nie było naprawiane oprócz wymiany uszczelniaczy zaworów za pierwszym razem nie wiem jakie były zastosowane pierścienie ale teraz są włożone gates czyli zamienniki honowanie zostało wykonane za drugim razem silnik był ponownie rozbierany przez tego samego mechanika byłem kilka razy ale patrzeć jak idą postępy szlifierz mierzył tuleje zużycie 3setki zużycie zaworów 5 tysięcznych Pierśxcienie pewnie goetze Najlepiej dać chyba jednak mahle
Envin Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 U mnie przy ogarnianiu silnika też pierścienie mahle zostały założone. Zrobione 2,5tys już, dolalem ok 200ml z tym, że większość pewnie wypłynęła przez lewy dekiel bo z niego coś cieknie mimo, że nowa uszczelka. Chyba doregulowanie rozrządu i przymus kilkukrotnego zdjęcia dekla ja uszkodziło. Przy ok 5 tys. myślę zmienić olej to przy okazji znów nową uszczelkę kupię.
BeyerBrown Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 jeszcze nie taka tragedia może się skusze Najpierw go ostrożnie (zatrzaski lubią pękać ) rozbierz, oczyść a potem oceń stan membrany. Zwróć szczególną uwagę na okolice fałd-resoru, to tam przeciera się guma. Dodatkowo te plastikowe karbowane rurki przepchaj jakimś wyciorem.
rafux Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 W zeszlym roku mialem u siebie ASNa, z silnikiem po "remoncie". Spalanie oleju 1litr/600km. Zawory pomieszali i nie wymienili prowadnic. I jak się sprawa skończyła ??
Kruk_89 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 U mnie przy ogarnianiu silnika też pierścienie mahle zostały założone. Zrobione 2,5tys już, dolalem ok 200ml z tym, że większość pewnie wypłynęła przez lewy dekiel bo z niego coś cieknie mimo, że nowa uszczelka. Chyba doregulowanie rozrządu i przymus kilkukrotnego zdjęcia dekla ja uszkodziło. Przy ok 5 tys. myślę zmienić olej to przy okazji znów nową uszczelkę kupie Envin ja juz miałem chyba z 8 razy doregulowany rozrząd i uszczelki trzymają zero wycieków jeszcze nie taka tragedia może się skusze Najpierw go ostrożnie (zatrzaski lubią pękać ) rozbierz, oczyść a potem oceń stan membrany. Zwróć szczególną uwagę na okolice fałd-resoru, to tam przeciera się guma. Dodatkowo te plastikowe karbowane rurki przepchaj jakimś wyciorem. emm jakie są skutki nie działającego zaworu oprócz tego że szlam będzie się osadzał w silniku?
BeyerBrown Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Niesprawność układu odpowietrzania może powodować wycieki oleju wszelkimi uszczelkami, podnoszenie się bagnetu oleju, branie oleju a także nierówną pracę silnika. łącznie z wypadaniem zapłonów. Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez BeyerBrown
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 W zeszlym roku mialem u siebie ASNa, z silnikiem po "remoncie". Spalanie oleju 1litr/600km. Zawory pomieszali i nie wymienili prowadnic.I jak się sprawa skończyła ?? Nowe zawory, prowadnice oraz uszczelniacze zalatwily sprawe. Luz byl taki na.prowadnicach zawory w.nich dzwonily.
Kruk_89 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 W zeszlym roku mialem u siebie ASNa, z silnikiem po "remoncie". Spalanie oleju 1litr/600km. Zawory pomieszali i nie wymienili prowadnic. I jak się sprawa skończyła ?? i co kolego zrobiłeś coś z autem?
rafux Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Opublikowano 25 Maja 2016 Witam ponownie. Sprawa zakończyła sie myślę dość szczęśliwie .. okazało się że całym winowajcą był zawór odmy który sie nie domykał i olej wędrował do kolektora ssącego.... Po zdjęciu kolektora było w nim około litra oleju. po wymianie zaworu wszystko sie na razie uspokoiło szkoda tylko moich nerwów. :-(
Kruk_89 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 o który zawór odmy chodzi ten okrągły? przy przepustnicy?
BeyerBrown Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Tak Jak masz membranę w nim sparciałą, to zawór kwalifikuje się do wymiany. Używkami nie zawracaj sobie głowy, bo będą w podobnym stanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się