Roboform550 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Witam....Autkiem już śmigam trochę czasu także warto się pochwalić. W założeniu miał być montaż tylko turbiny i ogarnięcie strojenia...po długich namysłach stwierdziłem, że może warto zrobić modyfikację kompleksowo...po drodze...Setup:- tłoki AGU- korby kute IE- przejście ze sworznia 19 na 20mm- nowe pierścienie OEM- nowe panewki OEM- silnik odprężony - bynajmniej tak twierdzi Tuner nie mam jak tego sprawdzić...- TIP 3"- przepływka w obudowie s3- wydech 3" i rozejście na 2x2.5" przelot- turbo k04-64- wtryski 535 i regulator 4bar- przerobiona listwa paliwowa na powrótJeszce kilka rzeczy które się robi przy takich modach...nie ma sensu pisać...najważniejsze podane Osobiście po cichu liczyłem liczyłem na lepszy wynik...tuner twierdzi, że górą zapłon cofa jak dobrze zrozumiałem i stad ten spadek...sugerował wymianę wałków z wolnossącego... Turbo dmucha 1.5 bara z dołu góra 1.2...zapas jeszcze jest... W najbliższym tygodniu mam zamiar odwiedzić hamownię 4x4 maha i sprawdzić w niezależnym źródle moc Całość modyfikacji wykonana w Digitun
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 No mody konkretne ale na tym co masz moim zdaniem 340 powinno pękać. W porównaniu do np mojej hybrydy to naprawdę wielka turbina, wiem bo miałem obok siebie obje.
Roboform550 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Moje zdanie jest zbieżne z twoim zdaniem...
gelus Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 widzialem, siedzialem, jechalem, daje rade banan na twarzy jest ale zmien hamulce;P
wampir Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Z tym 340KM to bym sie tak nie rozpedzał bo to nie jest 2.0tfsi. Nie bede zadawał tendencyjnych pytań bo tuner pewnie to sprawdzał, ale świece i cewki TIP TOP? Rozumiem, że kompresja tez wyszła idealnie? Próbowałes zalac Pb100 i zrobić pomiar ? Patrząc na ten wykres to K04-064 (TFSI) wstaje lepiej niż hybryda na k03. Smutne ale prawdziwe.. Gelus jak jechales to mozesz napisac jak wstaje w porownaniu do Twoje ?
gelus Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 jechalem na zbyt krotkim dystansie wiec ciezko mi sie wypowiedziec , pozatym zbyt duzy mialem fun zeby az tak skupic sie na tym jak wstaje turbo i porownywac do mojego, wolalem skupic sie na mocnej gorze
Roboform550 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Świece cewki nówki...wszystko co było do wymiany albo mogło mieć wpływ zostało wymienione. Hamowane na 100 nitro plus z Shella...obecnie cały czas tylko to tankuję...cena poraża abo 5 zeta litr...ale co tam... Patrząc na kreski moze moc nie powala ale to tylko silnik 1.8 a moc praktycznie na odcince w okolicach 300 KM. Niektóre projekty mają więcej ale przy niższych obrotach a na górze sporo mniej... Mam chcicę na wałki z ADR-a dołożyć. Wznios prawie 1 mm większy także może więcej coś się cylinder napełni...nie wiem trzeba pomyśleć... Na razie jeździ...trakcja na dwójce mruga...sprzęgło AWX klei...zadyszki brak....ciągnie do końca. FMIC 180-tka nawet daje radę...zobaczymy jak przyjdzie lato... W założeniu setup miał byc bezawaryjny...do jazdy na codzień...
otis89 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dostosuj lpg i już nie będzie 5zł za litr
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Załóż ten wałek warto. Sam założyłem. A ten icek hmmm chyba trochę za mały
Roboform550 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 FMIC daje radę...przy 12 stopniach na zewnątrz w dolocie ok 28 stopni...weź pod uwagę że hybryda bardziej grzeje powietrze.
arek_cccp Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Ciekawi mnie dlaczego tak mało wyszło.. Na tej turbinie w 1.8T to chyba ponad 330+ i to na seryjnym motorze zrobił gregor10. Zmień opony lub sprawdź zawieszenie/geomterie lepiej jak Ci trakcja na 2 miga bo u mnie na mokrym trakcja na 2 jest do końca a mocy sporo więcej. FMIC też bym zmienił na Twoim miejscu. Jeśli chodzi o wstawanie to k04 wstaje lepiej jak k03 i TD04 19T bo mam porównanie w innym samochodzie i do swojej k03 , uważam, że jak się robi 300+ to tylko k04 z tfsi bo to klasa sama w sobie. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez arek_cccp
Roboform550 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Geometria jest OK. Trakacja tylko mignie przy ostrej przepince z 1-2 i strzał ze sprzęgła...nawet na pierwszym biegu przy bucie nie błyska także tutaj bym nie szukał. Co fmica nie wiem...muszę pomyśleć...temp w dolocie ok chyba, że blokuje przepływ... Wrzucić jakieś logi? Coś się dojrzy?
Imhotet Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 wrzucaj logi 2+31 3+20 115+118 dorezaj sobie gaz przecież to ogarniasz pieknie głowica była robiona ?
Roboform550 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) zrobie to wrzucę... Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez Roboform550
witek1234 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) jak to auto przy tych logach miało 300 koni http://vaglog.pl/log_259849.html to moje miało 400 http://vaglog.pl/log_245351.html przy 1,4 bar Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez witek1234
roman_tyk Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) to moje miało 400 hehe to pokaz logi od dwójki 30-170 cały czas z ogniem zobaczymy ile koni zostanie na koncu albo jeszcze lepiej pokaz czas przejazdu 50-150 (z testu powyzej start od dwojki 3000obr) Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez roman_tyk
witek1234 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 ja nie mówię że miało 400 sądzę że nie całe 300 a tu wyhamowane na ponad 300
Imhotet Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 to moje miało 400 hehe to pokaz logi od dwójki 30-170 cały czas z ogniem zobaczymy ile koni zostanie na koncu 70%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się