Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Trudne uruchamianie silnika, ciężkie odpalanie


sszef

Rekomendowane odpowiedzi

Tak stwierdził "mechanik" po osłuchaniu silnika.

Mam nadzieję, ze to nie dwumasa

Jak odbiorę samochód od mechanika wrzucę filmik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik po dźwięku silnika stwierdził gdzie leży problem podczas odpalania auta gdy jest rozgrzane? Jeśli tak to go zmień bo wymieni Ci pół auta, a problem dalej pozostanie.

Pozdrawiam, Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik po dźwięku silnika stwierdził gdzie leży problem podczas odpalania auta gdy jest rozgrzane? Jeśli tak to go zmień bo wymieni Ci pół auta, a problem dalej pozostanie.

Pozdrawiam, Łukasz

to nie jest "mój" mechanik ;) musiałem zrobić jeden pierdół na wczoraj i podjechałem do pierwszego i przy okazji zapytałem co to może być

Edytowane przez auxen88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Audi A4 2002 AWX

Od dłuższego czasu ( już w zeszła zime ) mam problem z zapalaniem po nocy. Teraz problem sie nasilił.

Generalnie auto kreci , ale nie zapala. Wygląda , jak by nie miało paliwa - dopiero po jakis 20 sek zaczyna łapać. Potem już chodzi dobrze.


Rozwiązaniem problemu jest lato ... lub parkowanie auta , tak zęby tył auta byl wyżej niż przód.

Ze względu na ten ostatni problem dość łatwo szukać po forach rozwiązań.


Większość postów kończy się brakiem rozwiązania , ale udało mi się coś znaleźć.


Znalezione rozwiązania:

- vacum pompa

u mnie jest nowa - miałem tez problem z hamulcem wiec wymieniłem

- wtryski

2 szt wymienione bo były słabe - reszta w normie (nie wiem jakiej - tak powiedział mechanik)

- uszczelniacze wtrysków

temat otwarty - będę próbował

- zaworek zwrotny (wszyscy od tego zaczynają , ale tylko raz widziałem , że pomogło)

ile mm maja kable ? kupie na allegro zaworek

jesli dobrze kombinuje to muszę go założyć zaraz przed filtrem

- pompa w zbiorniku

próbowałem sprawdzić , ale wiem ze zrobiłem to źle

wyjąłem zaworek (4) http://i.imgur.com/xByZfJT.jpgi przekręciłem kluczyk na zapłon

paliwo poleciało od razu , ale nie wiem czy do jest miarodajne - własnie doczytałem ze murze wyjąc (7)

- ogólna nieszczelność okładu

niestety bez opisu jak zdiagnozowana i naprawiona



Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że paliwo cofa Ci się do baku, stąd problemy z odpalaniem. Stawiał bym uszczelnienie pompek tym bardziej, że miałem tak samo a po wymianie już 2 lata jest spokój:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że paliwo cofa Ci się do baku, stąd problemy z odpalaniem. Stawiał bym uszczelnienie pompek tym bardziej, że miałem tak samo a po wymianie już 2 lata jest spokój:)

Czyli jak auto stalo z przodem w dole to bylo OK ?

Jakos nie moge zrozumiec jak to moze miec wplyt na zapalanie , roznica w wysoksoci to pare CM ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 szt wymienione bo były słabe - reszta w normie (nie wiem jakiej - tak powiedział mechanik)

- uszczelniacze wtrysków

temat otwarty - będę próbował

To jak wymieniane były te wtryski to nie kupowałeś od razu zestawu oringów do nich ? ? ?

- zaworek zwrotny (wszyscy od tego zaczynają , ale tylko raz widziałem , że pomogło)

ile mm maja kable ? kupie na allegro zaworek

8mm krócce zaworka muszą mieć...

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 szt wymienione bo były słabe - reszta w normie (nie wiem jakiej - tak powiedział mechanik)

- uszczelniacze wtrysków

temat otwarty - będę próbował

To jak wymieniane były te wtryski to nie kupowałeś od razu zestawu oringów do nich ? ? ?

- zaworek zwrotny (wszyscy od tego zaczynają , ale tylko raz widziałem , że pomogło)

ile mm maja kable ? kupie na allegro zaworek

8mm krócce zaworka muszą mieć..

Co do wtryskow - dobre pytanie. Pewnie wymienione byly w tych 2 uszkodzonych.

Zaworek juz kupilem.

Dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam problem z odpalaniem na zimno. W momencie odpalania auta wygląda jak by załapywał na 1-2 tłok i po 2-3 sekundach dopiero zaczyna prawidłową pracę. Dzieje sie to tylko gdy silnik jest zimny i najbardziej w okresie niskich temperatur. Miał ktos podobny problem?

P.S. Po chwili pracy silnika i próbie ponownego uruchomienia, silnik odpala prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Na 99,9% któreś ze swiec zarowych sa spalone. Po ich wymianie bedzie dobrze :P

Ostatnio mialem to samo i okazalo sie, ze trzy byly spalone ;D

Edytowane przez Sentec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?

Podłącz auto pod vaga, zobacz jakie ma błędy.

Sprawdź czujnik temperatury.

Zrób logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien uszczelnienia pompowtrysków i powinno byc po problemie

Hej

Aktualizacja... zaworek zwrotny nie pomógł.

Czas na uszczelniacze. Moj mechanik twierdzi , ze to nie moze byc to. Konkretnie , ze slaby uszczelaniacz nie ma prawa wpuscic powietrza w uklad paliwowy.

Mam zamiar go zignorować , ale czy orientujesz sie , co sie dzieje , ze przez uszczelniacze nie zapala ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje sie dokładnie to samo co teraz u Ciebie, nie zapala po dłuzszym postoju a czasami nawet oleju może przybywać. Wymień usczelniacze i będzie dobrze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dzieje sie dokładnie to samo co teraz u Ciebie, nie zapala po dłuzszym postoju a czasami nawet oleju może przybywać. Wymień usczelniacze i będzie dobrze:)

Juz sie umowilem na przyszly tydzien na wymiane. Niestety gdzies w miedzyczasie dostalem posta na priv , ze ktos mialem tez sam problem wymienil i nie pomoglo ...

Zobaczymy


Po wiadomosciach na prv widze ze sporo osob interesuje sie tematem.

Nadal nie wymienilem uszczelaniaczy - jak wymienie na pewno dam znac.

Co do samego zaworka przy filtrze - czy ktos moze spojrzec na monaz ?

Nie jestem pewniem ,czy powinien byc zamontowany w tym wlasnie miejscu.

vVUt00w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam borykam się z problem kilka lat nie mogę go rozwiązać. Problem pojawia się przy temperaturach 0 -1 -4. i po zostawieniu samochodu na noc. Silnik po odpaleniu przez kilka sekund się dusi obrotu z 1000 spadają do 700 jak by miał zaraz zgasnąć, faluja widać jak skuwka próbuje się utrzymać 1000 obrotów i spada poniżej i wraca znów na 1000 dławi się. Wymieniłem świece żarowe czujnik temperatury cieczy oryginał ASO Audi zielony. gdy temperatura jest powyżej 10 stopni problem nie występuje. Pompo wtryski też są w dobrym stanie oraz bipy olej nie ma znaczenia wymieniam co 10 000 filtry paliwa powietrza nowe bez znaczenia przed i po wymianie. Silnik suchy brak wycieków oringi na pompkach nowe przed i po wymianie tak samo. kąt synchronizacji wałków 0,0 przy odpalaniu. Proszę was gdzie mogę szukać problemu


Kilka krotne przekręcenie kluczyka 3 ,4 razy aby dogrzać świece nic nie pomaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze raz świece czy się nie spaliły ,mi nowe padły w tydzień ,jeśli nie to może coś z wiązką od świec ,bo takie odpalanie to typowy objaw nie dogrzania świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...