auxen88 0 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Tak stwierdził "mechanik" po osłuchaniu silnika. Mam nadzieję, ze to nie dwumasa Jak odbiorę samochód od mechanika wrzucę filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Mechanik po dźwięku silnika stwierdził gdzie leży problem podczas odpalania auta gdy jest rozgrzane? Jeśli tak to go zmień bo wymieni Ci pół auta, a problem dalej pozostanie. Pozdrawiam, Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auxen88 0 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Mechanik po dźwięku silnika stwierdził gdzie leży problem podczas odpalania auta gdy jest rozgrzane? Jeśli tak to go zmień bo wymieni Ci pół auta, a problem dalej pozostanie. Pozdrawiam, Łukasz to nie jest "mój" mechanik musiałem zrobić jeden pierdół na wczoraj i podjechałem do pierwszego i przy okazji zapytałem co to może być Edytowane 16 Maja 2016 przez auxen88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Zrób pierw logi tak jak kolega wyżej radził. Pozdrawiam, Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu81 1 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Hej Audi A4 2002 AWX Od dłuższego czasu ( już w zeszła zime ) mam problem z zapalaniem po nocy. Teraz problem sie nasilił. Generalnie auto kreci , ale nie zapala. Wygląda , jak by nie miało paliwa - dopiero po jakis 20 sek zaczyna łapać. Potem już chodzi dobrze. Rozwiązaniem problemu jest lato ... lub parkowanie auta , tak zęby tył auta byl wyżej niż przód. Ze względu na ten ostatni problem dość łatwo szukać po forach rozwiązań. Większość postów kończy się brakiem rozwiązania , ale udało mi się coś znaleźć. Znalezione rozwiązania: - vacum pompa u mnie jest nowa - miałem tez problem z hamulcem wiec wymieniłem - wtryski 2 szt wymienione bo były słabe - reszta w normie (nie wiem jakiej - tak powiedział mechanik) - uszczelniacze wtrysków temat otwarty - będę próbował - zaworek zwrotny (wszyscy od tego zaczynają , ale tylko raz widziałem , że pomogło) ile mm maja kable ? kupie na allegro zaworek jesli dobrze kombinuje to muszę go założyć zaraz przed filtrem - pompa w zbiorniku próbowałem sprawdzić , ale wiem ze zrobiłem to źle wyjąłem zaworek (4) http://i.imgur.com/xByZfJT.jpgi przekręciłem kluczyk na zapłon paliwo poleciało od razu , ale nie wiem czy do jest miarodajne - własnie doczytałem ze murze wyjąc (7) - ogólna nieszczelność okładu niestety bez opisu jak zdiagnozowana i naprawiona Jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmesiu 0 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Wygląda na to, że paliwo cofa Ci się do baku, stąd problemy z odpalaniem. Stawiał bym uszczelnienie pompek tym bardziej, że miałem tak samo a po wymianie już 2 lata jest spokój:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu81 1 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Wygląda na to, że paliwo cofa Ci się do baku, stąd problemy z odpalaniem. Stawiał bym uszczelnienie pompek tym bardziej, że miałem tak samo a po wymianie już 2 lata jest spokój:) Czyli jak auto stalo z przodem w dole to bylo OK ? Jakos nie moge zrozumiec jak to moze miec wplyt na zapalanie , roznica w wysoksoci to pare CM ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) 2 szt wymienione bo były słabe - reszta w normie (nie wiem jakiej - tak powiedział mechanik) - uszczelniacze wtrysków temat otwarty - będę próbował To jak wymieniane były te wtryski to nie kupowałeś od razu zestawu oringów do nich ? ? ? - zaworek zwrotny (wszyscy od tego zaczynają , ale tylko raz widziałem , że pomogło) ile mm maja kable ? kupie na allegro zaworek 8mm krócce zaworka muszą mieć... Edytowane 7 Listopada 2016 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu81 1 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 2 szt wymienione bo były słabe - reszta w normie (nie wiem jakiej - tak powiedział mechanik) - uszczelniacze wtrysków temat otwarty - będę próbował To jak wymieniane były te wtryski to nie kupowałeś od razu zestawu oringów do nich ? ? ? - zaworek zwrotny (wszyscy od tego zaczynają , ale tylko raz widziałem , że pomogło) ile mm maja kable ? kupie na allegro zaworek 8mm krócce zaworka muszą mieć.. Co do wtryskow - dobre pytanie. Pewnie wymienione byly w tych 2 uszkodzonych. Zaworek juz kupilem. Dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Wymien uszczelnienia pompowtrysków i powinno byc po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Springo1601 0 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Witam, Mam problem z odpalaniem na zimno. W momencie odpalania auta wygląda jak by załapywał na 1-2 tłok i po 2-3 sekundach dopiero zaczyna prawidłową pracę. Dzieje sie to tylko gdy silnik jest zimny i najbardziej w okresie niskich temperatur. Miał ktos podobny problem?P.S. Po chwili pracy silnika i próbie ponownego uruchomienia, silnik odpala prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentec 0 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Witaj. Na 99,9% któreś ze swiec zarowych sa spalone. Po ich wymianie bedzie dobrze Ostatnio mialem to samo i okazalo sie, ze trzy byly spalone ;D Edytowane 17 Listopada 2016 przez Sentec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Springo1601 0 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Też myślałem że to świecę. Wymieniłem wszystkie 4 i dalej to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Kiedy zmieniałeś filtr paliwa? Podłącz auto pod vaga, zobacz jakie ma błędy. Sprawdź czujnik temperatury. Zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Springo1601 0 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 W sobotę planuje wymienić filtr może pomoże. Dzięki za wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu81 1 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Wymien uszczelnienia pompowtrysków i powinno byc po problemie Hej Aktualizacja... zaworek zwrotny nie pomógł. Czas na uszczelniacze. Moj mechanik twierdzi , ze to nie moze byc to. Konkretnie , ze slaby uszczelaniacz nie ma prawa wpuscic powietrza w uklad paliwowy. Mam zamiar go zignorować , ale czy orientujesz sie , co sie dzieje , ze przez uszczelniacze nie zapala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmesiu 0 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Dzieje sie dokładnie to samo co teraz u Ciebie, nie zapala po dłuzszym postoju a czasami nawet oleju może przybywać. Wymień usczelniacze i będzie dobrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu81 1 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Dzieje sie dokładnie to samo co teraz u Ciebie, nie zapala po dłuzszym postoju a czasami nawet oleju może przybywać. Wymień usczelniacze i będzie dobrze:) Juz sie umowilem na przyszly tydzien na wymiane. Niestety gdzies w miedzyczasie dostalem posta na priv , ze ktos mialem tez sam problem wymienil i nie pomoglo ... Zobaczymy Po wiadomosciach na prv widze ze sporo osob interesuje sie tematem. Nadal nie wymienilem uszczelaniaczy - jak wymienie na pewno dam znac. Co do samego zaworka przy filtrze - czy ktos moze spojrzec na monaz ? Nie jestem pewniem ,czy powinien byc zamontowany w tym wlasnie miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wasyl622 0 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Witam borykam się z problem kilka lat nie mogę go rozwiązać. Problem pojawia się przy temperaturach 0 -1 -4. i po zostawieniu samochodu na noc. Silnik po odpaleniu przez kilka sekund się dusi obrotu z 1000 spadają do 700 jak by miał zaraz zgasnąć, faluja widać jak skuwka próbuje się utrzymać 1000 obrotów i spada poniżej i wraca znów na 1000 dławi się. Wymieniłem świece żarowe czujnik temperatury cieczy oryginał ASO Audi zielony. gdy temperatura jest powyżej 10 stopni problem nie występuje. Pompo wtryski też są w dobrym stanie oraz bipy olej nie ma znaczenia wymieniam co 10 000 filtry paliwa powietrza nowe bez znaczenia przed i po wymianie. Silnik suchy brak wycieków oringi na pompkach nowe przed i po wymianie tak samo. kąt synchronizacji wałków 0,0 przy odpalaniu. Proszę was gdzie mogę szukać problemu Kilka krotne przekręcenie kluczyka 3 ,4 razy aby dogrzać świece nic nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 sprawdź jeszcze raz świece czy się nie spaliły ,mi nowe padły w tydzień ,jeśli nie to może coś z wiązką od świec ,bo takie odpalanie to typowy objaw nie dogrzania świec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się