Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A4 B6 AVANTador S4/LINE GTB 2260VZK 19' Pompei S5 STYLING 132 BIX INTEMO Koito Q5 continue by KoJ@K


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 27.11.2017 o 22:53, KoJ@K napisał:

W zwykłej B8 na gwincie  10J z przodu też już raczej wchodzi :wink:

No dystans by się przydał, nie powiem że nie, właśnie dzisiaj się rozglądałem nawet za dystansem, tylko nie wiem co by tutaj dać - felgi 7.5J et43 :eusathink: 10mm , 15mm na tył ? 

Kup se dystans, a na wiosnę maluj błotniki :decayed:

Opublikowano
20 godzin temu, H4mm3R napisał:

Kup se dystans, a na wiosnę maluj błotniki :decayed:

A po co, przeciez nic nie bedzie obcierać :P

Opublikowano
6 minut temu, tomekhxc napisał:

A po co, przeciez nic nie bedzie obcierać :P

Ale wypiaskuje :decayed:

Opublikowano

A faktycznie to jest rocznik 2004 , to te starsze miały mocne błotniki :decayed:

Opublikowano

Tomkowi chyba chodzi o to, że jak koło schowane jest w nadkolu to większość szutru, kamieni, błota obija się o plastikowe nadkole, a wysunięcie koła na linię błotnika naraża jego rant na zbieranie tego całego syfu... dodatkowo cierpi trochę zewnętrzna dolna część i kawałek drzwi... Także na zimę chyba nie ma sensu wkładać dystansów :P

 

Opublikowano

A to pewnie dlatego załozył 9J na zime :decayed:

Opublikowano
6 godzin temu, tomekhxc napisał:

A to pewnie dlatego załozył 9J na zime :decayed:

Dokładnie :drinks: 

 

Opublikowano

Zimówki to 17" czy 18" ? To A4 ze zdjęcia na Avusach też dobrze wygląda - pewnie dlatego, że nie ma ciemnych szyb :decayed:

Opublikowano

Zima 17' .

No no to fakt, tamtej brakuje właśnie przyciemki :naughty:

Opublikowano
A to pewnie dlatego załozył 9J na zime :decayed:
U mnie węższe nie wchodzą :decayed:

Wysłane z OP3T

Opublikowano
W dniu 30.11.2017 o 11:55, kamil-vag napisał:

Tomkowi chyba chodzi o to, że jak koło schowane jest w nadkolu to większość szutru, kamieni, błota obija się o plastikowe nadkole, a wysunięcie koła na linię błotnika naraża jego rant na zbieranie tego całego syfu... dodatkowo cierpi trochę zewnętrzna dolna część i kawałek drzwi... Także na zimę chyba nie ma sensu wkładać dystansów :P

 

Jak najbardziej tak:good: 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 27.11.2017 o 09:06, KoJ@K napisał:

Tutaj na tym kole, kolor auta chyba "podobny" - mi się widzi :naughty:

FkR2BwV.jpg

Ja w tej feldze jestem zakochany hehe :wub:

Najbardziej mi się podoba z OEM'ów

Edytowane przez qruku
Opublikowano

No na zimę elegancka :thumbup1:

Opublikowano

Mati ty masz może fotkę jak wygląda pokrętło od pasata co wkładałeś ? chodzi mi o to czy  ma dwie łopatki które odpowiadają za blokadę w przełączniku tak jak jest w ori pokrętle ... 

Opublikowano

:kox:

Opublikowano

Hmmm gdzies tam jest w temacie, ale chyba jakos szczegolowo nie focilem tego od passata ?

Opublikowano

Dobra nie będę już kopał. Jeszcze jedno pytanie a normalnie jesteś w stanie wyciągnąć przełącznik według serwisówki ? Znaczy czy jak delikatnie wciśniesz pokrętło i potem wciśnięte przekręcasz w pozycję Auto/pozycyjne to przełącznik można wyciągnąć ?? 

Opublikowano

Ja sobie wyjąłem te 2 ząbki blokujące i mam go tylko tak na wcisk, by później w razie potrzeby wyjęcia nie musieć demontować osłony pod kierą :whistling:

Opublikowano

Czyli przy tym od paska tez pewnie nie ma tych „płetw” co odblokowują ząbki... 

ciekawe czy te od A3 8P maja tak jak w b6 i b7 :eusathink:

Opublikowano (edytowane)

U mnie pokrętło można zdjąć w każdej chwili. Zdejmuje chrom , zakładam ori ( ma wyłamany ząbek blokady ) wiec też łatwo jest spowrtem zdjąć.  Ori jak wiadomo ma większe zęby blokady i odblokowuje zaczepy. Potem odwrotna kolejność. 

A swoją drogą nie wyciąga się go często. 

Edytowane przez jacek70
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...