TomOskroba Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 xsebo - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/376122-problem-z-nierowna-praca/ Czyżby twój problem? I to na dodatek rozwiązany.. Dziś dotarł kolektor dolotowy i podstawa filtra oleju, w tym tygodniu powinienem podmienić i zobaczymy. Obecny kolektor był spawany a gruszka olejowa nie jest zamocowania oryginalne, tylko na drut bo wyłamane są zaczepy zawleczki. Było ori to i musi być ori. Wydrukowałem schemat podcisnien i sprawdzałem, wszystko jest okWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka że tak zaoofftopuję, kurde ile wy macie hajsu żeby od nowa samochody składać
xsebo1 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Trochę za dużo pakuje w autko, ale ma jeździć. Szwagra zarazilem, w piątek kupił dobrze wyposażone A4 b7 2.0 tdi Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 ja jak mam zawieszenie robić to płaczę no ale cóż niech wam się uda i służy jak najdłużej
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Bez kitu ja się zastanawiam jak was stać na B6
xsebo1 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Chcąc doprowadzić do stanu jak bym chciał potrzeba 10k lub więcej, więc chyba odpuszczę Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka ja jak mam zawieszenie robić to płaczę [emoji14] no ale cóż niech wam się uda i służy jak najdłużej Wystarczy wymieniać na lemfordera i jest spokój. Dolne banany były wymieniane i łączniki drążków reszta ori. Przebieg 270 tkmW górnych gumy tylko wymieniałem, trzymały ale spekane były Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Bez kitu ja się zastanawiam jak was stać na B6 tak to jest jak się kupuje auto w niewiedzy z polecenia mechanika który mówi że wolnossący 2.0 będzie najlepszy, potem już tylko dowiadywałem się o kosztach ale nie ma tragedii
kamil-vag Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja Wam powiem, że każdy kto ma trochę pojęcia i wie jak powinno auto jeździć będzie dokładał, bo każda odchyłka od normy będzie go wkur... Sam tak mam, i też muszę mieć auto na tip-top, od kupna dołożyłem ok 6 tys i teraz jest jak trzeba śpię spokojnie, a znam od groma ludzi, którzy większość usterek olewają ciepłym moczem i jeżdżą dalej... Także koszty utrzymania w dużej mierze zależą od użytkownika a nie samego modelu auta I Panowie dobra rada - nie słuchać i nie wierzyć w pseudo mechanikówi szukać rozwiązań na forum i działać w miarę możliwości samemu - w swoim aucie robicie porządnie, dokładnie i powoli - dla mechanika to tylko kolejna szybka kromka chleba...
TomOskroba Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) jasne że tak, co i raz to dowiem się czegoś nowego na forum i czym więcej wiem tym bardziej chcę żeby auto jeździło i wyglądało lepiej... przed wizytą u mechanika dowiaduję się co i jak powinno być zrobione i wtedy mam rozeznanie, mogę się wykłócić, albo zwrócić uwagę. niestety również jestem tym człowiekiem który musi mieć wszystko elegancko i sam sobie wynajduje jakieś wady no ale tak już człowiek ma i się tego nie pozbędzie. jakbym mógł to bym sam wszystko zrobił ale zbyt małe pojęcie jest o samochodach.. Edytowane 22 Listopada 2016 przez TomOskroba
WYSKUN Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja Wam powiem, że każdy kto ma trochę pojęcia i wie jak powinno auto jeździć będzie dokładał, bo każda odchyłka od normy będzie go wkur... Sam tak mam, i też muszę mieć auto na tip-top, od kupna dołożyłem ok 6 tys i teraz jest jak trzeba śpię spokojnie, a znam od groma ludzi, którzy większość usterek olewają ciepłym moczem i jeżdżą dalej... Także koszty utrzymania w dużej mierze zależą od użytkownika a nie samego modelu auta I Panowie dobra rada - nie słuchać i nie wierzyć w pseudo mechanikówi szukać rozwiązań na forum i działać w miarę możliwości samemu - w swoim aucie robicie porządnie, dokładnie i powoli - dla mechanika to tylko kolejna szybka kromka chleba... dobrze gadasz
xsebo1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja Wam powiem, że każdy kto ma trochę pojęcia i wie jak powinno auto jeździć będzie dokładał, bo każda odchyłka od normy będzie go wkur... Sam tak mam, i też muszę mieć auto na tip-top, od kupna dołożyłem ok 6 tys i teraz jest jak trzeba śpię spokojnie, a znam od groma ludzi, którzy większość usterek olewają ciepłym moczem i jeżdżą dalej... Także koszty utrzymania w dużej mierze zależą od użytkownika a nie samego modelu auta [emoji14] I Panowie dobra rada - nie słuchać i nie wierzyć w pseudo mechanikówi szukać rozwiązań na forum i działać w miarę możliwości samemu - w swoim aucie robicie porządnie, dokładnie i powoli - dla mechanika to tylko kolejna szybka kromka chleba...Dokładnie kolegoWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ddarecki Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 No więc Panowie czy macie jeszcze jakieś pomysły na te nasze wibracje?? Czy to możliwe aby nasze silniki już się skończyły i to one są przyczyną tych drgawek?. No bo przecież tylu posiadaczy ALT-ków się już wypowiadało i nic. U mnie zasadniczo logi zarówno te statyczne jak dynamiczne nie wskazują na nic złego. Mechanicznie ogarnąłem już chyba wszystko co może telepać autem... no i co ....pozostaje opchnąć Audika na wiosnę niech się ktoś inny martwi... . Zasadniczo jak nie zauważy wibratora to kupi doinwestowane auto. Kurde szkoda mi tego autka i tej kasy co w nie wpakowałem.
kamil-vag Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Odepnij wydech i popuść poduchy na śrubach, złap za silnik poruszaj przod-tył i na boki, żeby się ułożył, zobacz czy przedni odbojnik nie naciska za mocno na gnoazdo - on ma tylko leciutko stykać - i odpal auto... Tak wykluczysz chociaż wydech i poduchy...
WYSKUN Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Jak juz tyle kasy wpakowaliscie i dalej nic to moze warto jechac np do "gregor10" albo "tuneup" zaplacic pare stów i oni znajda problem
Ddarecki Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 Generalnie to ze świecą szukać ogarniętego mechanika który zechce zabawić się w poszukiwanie źródła takich kłopotów jak u mnie. Kamil pisze aby sprawdzić wydech oraz poduchy. Akurat ten temat przerabiałem u znajomego który dość wnikliwie rozeznał sprawę. Zresztą poduchy są nowe i po wymianie nie nastąpiła żadna poprawa. W wydechu zamontowano mi druga plecionkę aby uniknąć naprężeń w wydechu. Druga plecionka zamontowana została przez doświadczonego tłumikarza po obejrzeniu wszystkich mocowań wydechu. Zalecił mi to jako rozwiązanie nietypowe które może pomóc ale nie zaszkodzi. Poduchy były popuszczanie i dokręcane. Tak więc te elementy bym sobie odpuścił.
xsebo1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Jeśli wszystko ok, i nie ma się już czego czepiać to problemem może być łożysko na wale Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Znalazłem nieszczelność Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Czyli wszystkie podejrzenia moje i kolegów się spełniły - NIESZCZELNOŚĆ ZA PRZEPUSTNICĄ ! Składaj i rób logi Swoją drogą - wakuometr - niedoceniony diagnosta w PB i TDI Jakbyś od razu zmierzył podciśnienie (sugerowane kilka stron wcześniej)to byś wiedział, że jest nieszczelność, a tak byłeś pewny, że jest OK a tu taki zonk z obejmą :/ Edytowane 22 Listopada 2016 przez kamil-vag
soul87 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Eh................ Dobrze ze w końcu znalazłeś problem.
xsebo1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Nie mam wakuometru, ściągając wężyk z regulatora na listwie zdrowo zasysało powietrze. Jutro będzie poskladane Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Ddarecki Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Trochę z innej beczki. Dziś wymieniałem żarówkę w lewej przedniej lampie i zauważyłem przysmażoną od kolektora wiązkę przewodów biegnąca do jakiegoś czujnika z prawej strony lampy. Co to za kable i co zasilają?? http://www.directupload.net/file/d/4548/6grhxcss_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4548/thl3iwpd_jpg.htm Edytowane 23 Listopada 2016 przez Ddarecki
xsebo1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Czujnik uderzenia, dwa są po obu stronach. Lepiej to ogarnąć, zwarcie i poduchy odpalą Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Listopada 2016 przez xsebo1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się