Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

xsebo - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/376122-problem-z-nierowna-praca/

Czyżby twój problem? I to na dodatek rozwiązany..

Dziś dotarł kolektor dolotowy i podstawa filtra oleju, w tym tygodniu powinienem podmienić i zobaczymy. Obecny kolektor był spawany a gruszka olejowa nie jest zamocowania oryginalne, tylko na drut bo wyłamane są zaczepy zawleczki. Było ori to i musi być ori. Wydrukowałem schemat podcisnien i sprawdzałem, wszystko jest ok

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

że tak zaoofftopuję, kurde ile wy macie hajsu żeby od nowa samochody składać :o

Opublikowano

Trochę za dużo pakuje w autko, ale ma jeździć. Szwagra zarazilem, w piątek kupił dobrze wyposażone A4 b7 2.0 tdi

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja jak mam zawieszenie robić to płaczę :P

no ale cóż niech wam się uda i służy jak najdłużej

Opublikowano

Bez kitu ja się zastanawiam jak was stać na B6 :D

Opublikowano

Chcąc doprowadzić do stanu jak bym chciał potrzeba 10k lub więcej, więc chyba odpuszczę

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

ja jak mam zawieszenie robić to płaczę [emoji14]

no ale cóż niech wam się uda i służy jak najdłużej

Wystarczy wymieniać na lemfordera i jest spokój. Dolne banany były wymieniane i łączniki drążków reszta ori. Przebieg 270 tkmW górnych gumy tylko wymieniałem, trzymały ale spekane były

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Bez kitu ja się zastanawiam jak was stać na B6 :D

tak to jest jak się kupuje auto w niewiedzy z polecenia mechanika który mówi że wolnossący 2.0 będzie najlepszy, potem już tylko dowiadywałem się o kosztach :o

ale nie ma tragedii

Opublikowano

Ja Wam powiem, że każdy kto ma trochę pojęcia i wie jak powinno auto jeździć będzie dokładał, bo każda odchyłka od normy będzie go wkur... Sam tak mam, i też muszę mieć auto na tip-top, od kupna dołożyłem ok 6 tys i teraz jest jak trzeba ;) śpię spokojnie, a znam od groma ludzi, którzy większość usterek olewają ciepłym moczem i jeżdżą dalej... Także koszty utrzymania w dużej mierze zależą od użytkownika a nie samego modelu auta :P I Panowie dobra rada - nie słuchać i nie wierzyć w pseudo mechanikówi szukać rozwiązań na forum i działać w miarę możliwości samemu - w swoim aucie robicie porządnie, dokładnie i powoli - dla mechanika to tylko kolejna szybka kromka chleba...

Opublikowano (edytowane)

jasne że tak, co i raz to dowiem się czegoś nowego na forum i czym więcej wiem tym bardziej chcę żeby auto jeździło i wyglądało lepiej... przed wizytą u mechanika dowiaduję się co i jak powinno być zrobione i wtedy mam rozeznanie, mogę się wykłócić, albo zwrócić uwagę. niestety również jestem tym człowiekiem który musi mieć wszystko elegancko i sam sobie wynajduje jakieś wady no ale tak już człowiek ma i się tego nie pozbędzie. jakbym mógł to bym sam wszystko zrobił ale zbyt małe pojęcie jest o samochodach..

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano

Ja Wam powiem, że każdy kto ma trochę pojęcia i wie jak powinno auto jeździć będzie dokładał, bo każda odchyłka od normy będzie go wkur... Sam tak mam, i też muszę mieć auto na tip-top, od kupna dołożyłem ok 6 tys i teraz jest jak trzeba ;) śpię spokojnie, a znam od groma ludzi, którzy większość usterek olewają ciepłym moczem i jeżdżą dalej... Także koszty utrzymania w dużej mierze zależą od użytkownika a nie samego modelu auta :P I Panowie dobra rada - nie słuchać i nie wierzyć w pseudo mechanikówi szukać rozwiązań na forum i działać w miarę możliwości samemu - w swoim aucie robicie porządnie, dokładnie i powoli - dla mechanika to tylko kolejna szybka kromka chleba...

dobrze gadasz :)

Opublikowano

Ja Wam powiem, że każdy kto ma trochę pojęcia i wie jak powinno auto jeździć będzie dokładał, bo każda odchyłka od normy będzie go wkur... Sam tak mam, i też muszę mieć auto na tip-top, od kupna dołożyłem ok 6 tys i teraz jest jak trzeba ;) śpię spokojnie, a znam od groma ludzi, którzy większość usterek olewają ciepłym moczem i jeżdżą dalej... Także koszty utrzymania w dużej mierze zależą od użytkownika a nie samego modelu auta [emoji14] I Panowie dobra rada - nie słuchać i nie wierzyć w pseudo mechanikówi szukać rozwiązań na forum i działać w miarę możliwości samemu - w swoim aucie robicie porządnie, dokładnie i powoli - dla mechanika to tylko kolejna szybka kromka chleba...

Dokładnie kolego

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No więc Panowie czy macie jeszcze jakieś pomysły na te nasze wibracje?? Czy to możliwe aby nasze silniki już się skończyły i to one są przyczyną tych drgawek?. No bo przecież tylu posiadaczy ALT-ków się już wypowiadało i nic. U mnie zasadniczo logi zarówno te statyczne jak dynamiczne nie wskazują na nic złego. Mechanicznie ogarnąłem już chyba wszystko co może telepać autem... no i co ....pozostaje opchnąć Audika na wiosnę niech się ktoś inny martwi... :(. Zasadniczo jak nie zauważy wibratora to kupi doinwestowane auto. Kurde szkoda mi tego autka :( i tej kasy co w nie wpakowałem.

Opublikowano

Odepnij wydech i popuść poduchy na śrubach, złap za silnik poruszaj przod-tył i na boki, żeby się ułożył, zobacz czy przedni odbojnik nie naciska za mocno na gnoazdo - on ma tylko leciutko stykać - i odpal auto... Tak wykluczysz chociaż wydech i poduchy...

Opublikowano

Jak juz tyle kasy wpakowaliscie i dalej nic to moze warto jechac np do "gregor10" albo "tuneup" zaplacic pare stów i oni znajda problem

Opublikowano

Generalnie to ze świecą szukać ogarniętego mechanika który zechce zabawić się w poszukiwanie źródła takich kłopotów jak u mnie. Kamil pisze aby sprawdzić wydech oraz poduchy. Akurat ten temat przerabiałem u znajomego który dość wnikliwie rozeznał sprawę. Zresztą poduchy są nowe i po wymianie nie nastąpiła żadna poprawa. W wydechu zamontowano mi druga plecionkę aby uniknąć naprężeń w wydechu. Druga plecionka zamontowana została przez doświadczonego tłumikarza po obejrzeniu wszystkich mocowań wydechu. Zalecił mi to jako rozwiązanie nietypowe które może pomóc ale nie zaszkodzi. Poduchy były popuszczanie i dokręcane. Tak więc te elementy bym sobie odpuścił.

Opublikowano

Jeśli wszystko ok, i nie ma się już czego czepiać to problemem może być łożysko na wale

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Znalazłem nieszczelność

a2fa5aa2fb01f5ec5eff415c521424e4.jpg

3d8fe2a859b1140ea6836db52c6b466e.jpg

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Czyli wszystkie podejrzenia moje i kolegów się spełniły - NIESZCZELNOŚĆ ZA PRZEPUSTNICĄ !

Składaj i rób logi :P


Swoją drogą - wakuometr - niedoceniony diagnosta w PB i TDI :P Jakbyś od razu zmierzył podciśnienie (sugerowane kilka stron wcześniej)to byś wiedział, że jest nieszczelność, a tak byłeś pewny, że jest OK a tu taki zonk z obejmą :/

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Eh................

Dobrze ze w końcu znalazłeś problem.

Opublikowano

Nie mam wakuometru, ściągając wężyk z regulatora na listwie zdrowo zasysało powietrze. Jutro będzie poskladane

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Trochę z innej beczki. Dziś wymieniałem żarówkę w lewej przedniej lampie i zauważyłem przysmażoną od kolektora wiązkę przewodów biegnąca do jakiegoś czujnika z prawej strony lampy. Co to za kable i co zasilają??

http://www.directupload.net/file/d/4548/6grhxcss_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4548/thl3iwpd_jpg.htm

Edytowane przez Ddarecki
Opublikowano (edytowane)

Czujnik uderzenia, dwa są po obu stronach. Lepiej to ogarnąć, zwarcie i poduchy odpalą

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez xsebo1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...