f16mysliwiec Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 A możesz spisać mi numer z nich ?? YF B704 to chyba to chyba nie ;/ taki audi-kowski numer
plastuch Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Tak jak pisalem wcześniej ramki gajgerów lecą na czarny mat i jest w najbiższym czasie kiera i rączki odwiedzą wujka Ragge A i przy okazji wiosennych porządków cyknolem zdjęcie tej kozie
plastuch Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 jakie masz et tych felg?? et 35?? Tak proszę pana
Armi Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Tak jak pisalem wcześniej ramki gajgerów lecą na czarny mat i jest w najbiższym czasie kiera i rączki odwiedzą wujka Ragge A i przy okazji wiosennych porządków cyknolem zdjęcie tej kozie Kox ale zderzak z halogenami by się przydał
plastuch Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Tak jak pisalem wcześniej ramki gajgerów lecą na czarny mat i jest w najbiższym czasie kiera i rączki odwiedzą wujka Ragge A i przy okazji wiosennych porządków cyknolem zdjęcie tej kozie Kox ale zderzak z halogenami by się przydał Ty wiesz ile poszło wosku Musi być polerka i felgi trzeba polakierować bo troche paskudne sie zrobily Halo też będzie napewno
Armi Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Plastuch, zdradź sekret i powiedz co zrobiłeś, że masz taką glebę a opona nie trze o rant błotnika :gwizdanie:
plastuch Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Na przodzie czy na tyle? bo na przodzie to trze a na tyle w sumie też A powaga w skręcie jak auto lekko pochylone np. zjazd na parking podziemny to trze troszke a po równym spoko (błotniki przenie od wewnątrz są zaklepane więc się nic nie krzywi) Z tyłem natomiast jest taka bajka że lekko mi przyciea opona o nadkole jak po wybjach jade a poza tym to szampan, koks, wosk na sutki
Krycha Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 to musi trzeć, bo jak nie trze to znaczy że coś masz nie tak z autem
Armi Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Z przodu na skręconych na maksa kołach mi trze W sumie tarło bo podniosłem 5mm i nie obciera nawet na dołach.
plastuch Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 U mnie to jakos lajcik z tym obcieraniem oprócz tego że górne wahacze pokrzywiły blache która jest nad nimi to tyle, tylne amory do regeneracji więc co sie dziwić że przyciera Jak je zregeneruje to skręcam tył jak jak Krycha [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 13:43_________________________________________________Siemanko dawno sie nie odzywałem na forum. Bylo troche zajęć a późnej zaczeły się kłopoty z autem a dokładnie przy rozgrzanym oleju spadało jego ciśnienie i na wolnych obrotach nie trzymał nawet 1 bara. Po sugestiach Nosb-a zdecydowałm się na wymiane silnika A oto i ono nowe serce (czyt. nowsze) 1.8T z roku 97 licznkowo podobno 25000km Przy okacji tego wiadomo nowy rozrząd uszczelka pod głowice i jakies tam pewnie pierdoły Silniczek dostanie głowice z ADR (jak wiadomo ma ona większe wloty niż AEB i ostrzejsze wałki) puki co trzeba ją sprawdzic czy szczelna I przy okazji wyspawany będzie wreszcie DP materiał na niego leży chyba juz z 10miesięcy Kilka bonusów jeszcze będzie na dniach
Kowi87 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 tak sie zastanawiałem co z tym padłem, ze na majówke nie dotarło
Nosb Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Glowica jest taka sama jak w AEB , inne sa walki
plastuch Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 tak sie zastanawiałem co z tym padłem, ze na majówke nie dotarło Chciałem bardzo przyjechac do Ryk Do samego piątku byłu próby wkszeszenia silnika ale niestety nie odniosłem dobrych skutków a tylko utwierdziłem się że remont nie ma sensu bo wpakuje w auto kilka set złotych i nie wiadomo czy to cos z tego będzie :gwizdanie: Wczoraj zapadła ostateczna decyzja o zmianie jednostki Więc auto zostaje na pewno ze mna na jakiś czas będziem modzić coś dalej przy nim Glowica jest taka sama jak w AEB , inne sa walki Ktoś gdzies pisał że większe Nie wiem nie mierzyłem Ty jesteś moim Guru w dziedzinie motoryzacji
Pucek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Plastuch, w AEB jest największa głowica tzn. z największymi kanałami, a w ADR są tylko ostrzejsze wałki, nic innego
plastuch Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 To w końcu jak w AEB większe kanały czy takie same jak w ADR
moskal Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 To w końcu jak w AEB większe kanały czy takie same jak w ADR rózni sie krzywkami na wałkach rozrządu
Buba Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 sa ostrzejsze dzieki czemu wyzej sie silnik kreci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się