Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Plastuchowe 1.8T i takie tam duperele


plastuch

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisalem wcześniej ramki gajgerów lecą na czarny mat i jest :kox:

9b08b800c2a09336m.jpg

w najbiższym czasie kiera i rączki odwiedzą wujka Ragge

A i przy okazji wiosennych porządków cyknolem zdjęcie tej kozie :)

6afb911b91626d2cm.jpg

9d61703bf25fb872m.jpg

d7c2dca8aec9c0e7m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisalem wcześniej ramki gajgerów lecą na czarny mat i jest :kox:

9b08b800c2a09336m.jpg

w najbiższym czasie kiera i rączki odwiedzą wujka Ragge

A i przy okazji wiosennych porządków cyknolem zdjęcie tej kozie :)

6afb911b91626d2cm.jpg

9d61703bf25fb872m.jpg

d7c2dca8aec9c0e7m.jpg

Kox :kox:

ale zderzak z halogenami by się przydał :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisalem wcześniej ramki gajgerów lecą na czarny mat i jest :kox:

9b08b800c2a09336m.jpg

w najbiższym czasie kiera i rączki odwiedzą wujka Ragge

A i przy okazji wiosennych porządków cyknolem zdjęcie tej kozie :)

6afb911b91626d2cm.jpg

9d61703bf25fb872m.jpg

d7c2dca8aec9c0e7m.jpg

Kox :kox:

ale zderzak z halogenami by się przydał :wink4:

Ty wiesz ile poszło wosku :decayed: Musi być polerka i felgi trzeba polakierować bo troche paskudne sie zrobily :thumbdown:

Halo też będzie napewno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastuch, zdradź sekret i powiedz co zrobiłeś, że masz taką glebę a opona nie trze o rant błotnika :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przodzie czy na tyle? :decayed:

bo na przodzie to trze a na tyle w sumie też :polew:

A powaga w skręcie jak auto lekko pochylone np. zjazd na parking podziemny to trze troszke a po równym spoko (błotniki przenie od wewnątrz są zaklepane więc się nic nie krzywi)

Z tyłem natomiast jest taka bajka że lekko mi przyciea opona o nadkole jak po wybjach jade a poza tym to szampan, koks, wosk na sutki :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to musi trzeć, bo jak nie trze to znaczy że coś masz nie tak z autem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu na skręconych na maksa kołach mi trze :disgust:

W sumie tarło bo podniosłem 5mm i nie obciera nawet na dołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to jakos lajcik z tym obcieraniem :) oprócz tego że górne wahacze pokrzywiły blache która jest nad nimi to tyle, tylne amory do regeneracji więc co sie dziwić że przyciera :decayed: Jak je zregeneruje to skręcam tył jak jak Krycha :good:[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 13:43_________________________________________________Siemanko dawno sie nie odzywałem na forum. Bylo troche zajęć a późnej zaczeły się kłopoty z autem a dokładnie przy rozgrzanym oleju spadało jego ciśnienie i na wolnych obrotach nie trzymał nawet 1 bara.

Po sugestiach Nosb-a zdecydowałm się na wymiane silnika :)

A oto i ono nowe serce (czyt. nowsze) 1.8T z roku 97 licznkowo podobno 25000km :cool1:

Przy okacji tego wiadomo nowy rozrząd uszczelka pod głowice i jakies tam pewnie pierdoły :)

78bd57c6dffdac5d.jpg

Silniczek dostanie głowice z ADR (jak wiadomo ma ona większe wloty niż AEB i ostrzejsze wałki) puki co trzeba ją sprawdzic czy szczelna :decayed:

a3c67583c70cf8bf.jpg

75d19f0d3ef1b477.jpg

I przy okazji wyspawany będzie wreszcie DP materiał na niego leży chyba juz z 10miesięcy :wink4:

f450aa77dec36f8d.jpg

Kilka bonusów jeszcze będzie na dniach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie zastanawiałem co z tym padłem, ze na majówke nie dotarło :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glowica jest taka sama jak w AEB , inne sa walki :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie zastanawiałem co z tym padłem, ze na majówke nie dotarło :przebiegly:

Chciałem bardzo przyjechac do Ryk :confused4: Do samego piątku byłu próby wkszeszenia silnika ale niestety nie odniosłem dobrych skutków a tylko utwierdziłem się że remont nie ma sensu bo wpakuje w auto kilka set złotych i nie wiadomo czy to cos z tego będzie :gwizdanie: Wczoraj zapadła ostateczna decyzja o zmianie jednostki :)

Więc auto zostaje na pewno ze mna na jakiś czas będziem modzić coś dalej przy nim :)

Glowica jest taka sama jak w AEB , inne sa walki

Ktoś gdzies pisał że większe :) Nie wiem nie mierzyłem Ty jesteś moim Guru w dziedzinie motoryzacji :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastuch, w AEB jest największa głowica tzn. z największymi kanałami, a w ADR są tylko ostrzejsze wałki, nic innego :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w końcu jak w AEB większe kanały czy takie same jak w ADR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w końcu jak w AEB większe kanały czy takie same jak w ADR :)

rózni sie krzywkami na wałkach rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa ostrzejsze dzieki czemu wyzej sie silnik kreci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...