soczi Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Godzinę temu, Kodzak33 napisał: Jaka to hamownia? Maha lps3000
Kodzak33 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 9 godzin temu, soczi napisał: Maha lps3000 Źle spytałem, u kogo ta hamownia? Gdzie?
soczi Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 9 godzin temu, Kodzak33 napisał: Źle spytałem, u kogo ta hamownia? Gdzie? Unitronic Polska 1
Kosmita Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 16 godzin temu, H4mm3R napisał: A heble seria hehe. No ale już wymienione po roku cały kpl. Jeszcze pół roku i znowu wymiana bo nie da się na nich dłużej jeździć. Następna fura to najprawdopodobniej będzie S5 sprtbck to już ten szcześciotłok będzie
H4mm3R Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 4 godziny temu, Kosmita napisał: hehe. No ale już wymienione po roku cały kpl. Jeszcze pół roku i znowu wymiana bo nie da się na nich dłużej jeździć. Następna fura to najprawdopodobniej będzie S5 sprtbck to już ten szcześciotłok będzie To wtedy zaproponuję Ci heble z RS5 375x36
Kosmita Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 38 minut temu, H4mm3R napisał: To wtedy zaproponuję Ci heble z RS5 375x36 hehehe. No tak
st@rost Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Witam, Moja 2.0 TFSI w serii wyplula 269KM / 370Nm (nie mam zdjecia). Mam od soboty co nieco wiecej pod butem, a mianowicie 320 PS / 470Nm (tutaj screen z hamowni, kiedy mielismy jeszcze 327PS ale zeszlismy troszke z góry). Po modzie mamy +51PS i + 100Nm. Zapłony nie wypadają, wszystkie parametry w logach w normie. BOX w pełni konfigurowalny, żadne P&P, można w nim zrobić tyle ustawień, że głowa boli. Dedykowany tylko i wyłącznie do Silnika 2.0 TFSI, czyli A4, A5, Macan. Tuner zaufany, śmiechu sporo bo jak sam mówił pierwszy raz robił program auta z komórki Poniżej filmik z boxa Revo, gdzie 2.0 TFSI Stage 1 bije S4 stock (pamiętajcie, że S4 100kg cięższe + inna skrzynia). Moje A4 ma 13 PS mniej ale również 13 Nm więcej niż ta z filmu Revo, jednak śmiem zakładać że mógłbym iść z S4 "łeb w łeb". https://www.youtube.com/watch?v=Ro4QmxjRECc Od soboty zakochałem się od nowa w moim A4. Samochód przyspiesza w sposób fantastyczny, jadąc trasę z Krk do Szczecina zrobiłem najlepszy wynik, jadąć w trybie efficiency mam więcej pod butem niż dynamic przed modem. Spalanie niższe o 0,5 l / 100km. Kolejny STAGE 2 to będzie IC, dolot, hamulce S4 do przodu. Celujemy w 350 PS. Będę informował u siebie w poście. ps. Kosmita sorry za offtop chodzi o to, że nowe Boxy z dobrej firmy potrafią cuda. No i gwarancja została Edytowane 5 Marca 2018 przez st@rost
Kosmita Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 A no widzisz Dobrze, że napisałeś. Sam też wciąż się zastanawiam
krzychu252 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Kosmita Mam dwa pytania, w swoim samochodzie - masz koło zapasowe dojazdowe i jaki rozmiar (bo chyba nie normalne) czy zestaw naprawczy ? - masz jeden uchwyt do ręcznego zamykania bagażnika po prawej stronie w klapie bagażnika czy może dwa, jeden po lewej a drugi po prawej stronie (od wewnątrz, w tapicerce) ? Edytowane 5 Marca 2018 przez krzychu252
Kosmita Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 12 minut temu, krzychu252 napisał: Kosmita Mam dwa pytania, w swoim samochodzie - masz koło zapasowe dojazdowe i jaki rozmiar (bo chyba nie normalne) czy zestaw naprawczy ? - masz jeden uchwyt do ręcznego zamykania bagażnika po prawej stronie w klapie bagażnika czy może dwa, jeden po lewej a drugi po prawej stronie (od wewnątrz, w tapicerce) ? Dojazdówka chyba 18 cali albo 17. Ale duża jest. Sprawdzę jutro. uchwyt jest tylko z prawej.
krzychu252 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Dzięki za info, koło pewnie jest 19" ?. Ja mam zestaw naprawczy i chciałby dokupić albo pełne koło 18" albo dojazdowe - chyba będzie 175/50 R19 lub 125/70 R19, a może cos z 18" ?? Pełne może nie zmieścić się we wnęce - np. kolidować z akumulatorem ? Jak byś kiedyś znalazł czas to możesz podać numery części - wkład styropianowy i co tam jeszcze potrzebne? W Passacie mam uchwyty po obu stronach i z przyzwyczajenia szukam tego lewego. Taki odruch.
st@rost Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 10 hours ago, krzychu252 said: Dzięki za info, koło pewnie jest 19" ?. Ja mam zestaw naprawczy i chciałby dokupić albo pełne koło 18" albo dojazdowe - chyba będzie 175/50 R19 lub 125/70 R19, a może cos z 18" ?? Pełne może nie zmieścić się we wnęce - np. kolidować z akumulatorem ? Jak byś kiedyś znalazł czas to możesz podać numery części - wkład styropianowy i co tam jeszcze potrzebne? W Passacie mam uchwyty po obu stronach i z przyzwyczajenia szukam tego lewego. Taki odruch. W sumie krzychu poruszyles dobry temat. Bo mam u siebie dojazdowke, a ze na zime mam 18'' a na lato 19'', to pasowaloby zmieniac dojazdowke wraz z kompletem kol.
krzychu252 Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 W swoim mam teraz 245/35 R19 i zestaw naprawczy. Strach na wakacje pojechać bez koła zapasowego - najlepiej normalnego, takiego jak wszystkie 4 pozostałe. Na tych 245/35 R19 ciężko się jeździ w mieście, czuć każdą nierówność w jezdni. Planuję zmianę kół na 235/45 R18 (trochę za duże w stosunku do oryginalnych wymiarów 225/45 R18 245/55 R18).
Kosmita Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 Sprawdzę dzisiaj co tam siedzi i dam znać.
Kosmita Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 Kolejna Bukowinka zaliczona. Spalanie wyszło ok. Po 10 tys. od wymiany oleju musiałem półlitra dolać. Także nowe silniki też coś łykają..
turdzi Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 2 godziny temu, Kosmita napisał: Kolejna Bukowinka zaliczona. Spalanie wyszło ok. Po 10 tys. od wymiany oleju musiałem półlitra dolać. Także nowe silniki też coś łykają.. 0,5 L na 10K to nic.Ładnie wyglada w daytona gray i na tej feldze.
turdzi Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 W dniu 5. mars 2018 o 15:23, st@rost napisał: Witam, Moja 2.0 TFSI w serii wyplula 269KM / 370Nm (nie mam zdjecia). Mam od soboty co nieco wiecej pod butem, a mianowicie 320 PS / 470Nm (tutaj screen z hamowni, kiedy mielismy jeszcze 327PS ale zeszlismy troszke z góry). Po modzie mamy +51PS i + 100Nm. Zapłony nie wypadają, wszystkie parametry w logach w normie. BOX w pełni konfigurowalny, żadne P&P, można w nim zrobić tyle ustawień, że głowa boli. Dedykowany tylko i wyłącznie do Silnika 2.0 TFSI, czyli A4, A5, Macan. Tuner zaufany, śmiechu sporo bo jak sam mówił pierwszy raz robił program auta z komórki Poniżej filmik z boxa Revo, gdzie 2.0 TFSI Stage 1 bije S4 stock (pamiętajcie, że S4 100kg cięższe + inna skrzynia). Moje A4 ma 13 PS mniej ale również 13 Nm więcej niż ta z filmu Revo, jednak śmiem zakładać że mógłbym iść z S4 "łeb w łeb". https://www.youtube.com/watch?v=Ro4QmxjRECc Od soboty zakochałem się od nowa w moim A4. Samochód przyspiesza w sposób fantastyczny, jadąc trasę z Krk do Szczecina zrobiłem najlepszy wynik, jadąć w trybie efficiency mam więcej pod butem niż dynamic przed modem. Spalanie niższe o 0,5 l / 100km. Kolejny STAGE 2 to będzie IC, dolot, hamulce S4 do przodu. Celujemy w 350 PS. Będę informował u siebie w poście. ps. Kosmita sorry za offtop chodzi o to, że nowe Boxy z dobrej firmy potrafią cuda. No i gwarancja została Podatny ten silnik jest.Zeby w takie moce celować w B8 to juz trzeba było o K04 myślec.....
st@rost Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Zgoda, silnik tak, bardzo podatny. Jednakze slabym ogniwem w tej wersji 2.0 TFSI wydaje sie byc sama skrzynia, ktora fabrycznie jest przystosowana do przenoszenia 400 Nm momentu. Jasnym jest, ze części z których jest wykonana mają "safety factor", zapewne ok 50%, czyli powinna bez problemu przenosić do 600 Nm, niemniej jednak jest to jakieś ograniczenie. Jak pisałem wyżej, gdy skończymy pełnię modów, założę osobny temat pt. Stage 2, gdzie wszystko pięknie opisze. Z IC, dolotem będziemy raczej bez problemu mieli moc rzędu 350 PS / 500-520 Nm. I to już wystarczy w zupełności
Kosmita Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Opublikowano 27 Marca 2018 14 godzin temu, turdzi napisał: 0,5 L na 10K to nic.Ładnie wyglada w daytona gray i na tej feldze. Dzięki 1 godzinę temu, st@rost napisał: Jak pisałem wyżej, gdy skończymy pełnię modów, założę osobny temat pt. Stage 2, gdzie wszystko pięknie opisze. Z IC, dolotem będziemy raczej bez problemu mieli moc rzędu 350 PS / 500-520 Nm. I to już wystarczy w zupełności No moc S4 za ponad połowę mniejsze pieniądze.. A, że lżejsza będzie to będzie nawet lepiej to jeździło no i skrzynia szybsza..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się