komoornik Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Obejrzyj ten filmik który podesłałem Nie jest wcale tak że tylko gasi całkowicie jedną stronę. Nie działa to tak dobrze jak w ledach, ale przesłona jest aktywna i się "przesuwa".
Kosmita Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) No niby tak. A jesteś pewny, że to nie LEDy są? EDIT: Faktycznie to są biksenony i ruchoma przesłona. No to się myliłem. Biksenony też mogą mieć tą fukncję. Jestem ciekawy tylko jaka jest różnica w działaniu pomiędzy LEDami a Biksenonami. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez Kosmita
komoornik Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Będę mógł to sprawdzić za kilka miesięcy, właśnie produkuje się Golf Sportsvan z DLA. Zrobiłem kilka tysięcy km Passatem B8 z Top Led, głownie w nocy to będzie dobre porównanie
Kosmita Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2016 no ok. To czekam na efekty porównania. Chciałbym porównać TOP LEDy z Matrix Beam. Też nie sądze, że Audi pozwoliło wyprodukować VW-owi lepsze światła. Albo, że różnica jest tylko w dynamicznych kierunkowskazach..
mystic.pl Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Ja nie bardzo widzę sensu w dynamicznych ledach mijania bo niby jak i kogo miały by oślepiać, co innego przy światłach led drogowych. W Q7 te wycinanie działa w trybie Auto-drogowe, ale można przełączyć na drogowe bez auto i wtedy nie wycina a świeci wszystkimi ledami na raz.
Kosmita Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Ja nie bardzo widzę sensu w dynamicznych ledach mijania bo niby jak i kogo miały by oślepiać, co innego przy światłach led drogowych. W Q7 te wycinanie działa w trybie Auto-drogowe, ale można przełączyć na drogowe bez auto i wtedy nie wycina a świeci wszystkimi ledami na raz. Dynamiczne, czyli skrętne. Mijania skręcają aby doświetlać drogę. Skręca cała wiązka. Jak w skrętnych biksenonach. Tak jest w VW. Mijania skręcają, a dodatkowo drogowe wycinają. W Q7 masz dokładnie te same światła co ja w swojej A4. Jest to najnowszy typ Matrix-Beamów. Wcześniejsze w A7, A8 czy A6 miały więcej modułów (nawet 5 tych kwadracików od świateł drogowych, a w naszych są tylko 3). Długo szukałem czy to nie gorzej. I widziałem filmik jak działają te najnowsze Matrixy w A4 i Q7 i okazuje się, że działanie jest podobne i mimo, że są tylko 3 moduły to i tak potrafią wycinać kilka samochodów na raz. W najnowszej A5, to jest ciekawe, zastosowali dwa oddzielne moduły do świateł mijania. Tak jak w VW, Mercedesie i wielu innych. W A4 i w Q7 od świateł mijania jest tylko jeden moduł. ALe nie wiem jaka to jest różnica. Edytowane 22 Grudnia 2016 przez Kosmita
mystic.pl Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Aaa ok o skręt i doświetlanie chodziło, to ok tak właśnie to działa w Q7 :-)
Kosmita Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2016 Aaa ok o skręt i doświetlanie chodziło, to ok tak właśnie to działa w Q7 :-) No jak..? Przecież Ty masz dokładnie te same światła co ja w A4.. A u mnie działa tak, że jak światła drogowe są wyłączone to mijania w ogóle nie skręcają.. Włącza się tylko przy wolnej jeździe ten dodatkowy moduł, który doświetla pobocze i skręt ale mijania nie skręcają.. U Ciebie jest inaczej?
nicematii Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 przejzalem caly temat, auto bardzo fajne, ale chcialem sie wypowiedziec odnosnie tego jak ktos napisal ze niema takiej duzej roznicy w porownaniu do b5, uzytkowalem a4b5 sedan przez 6 lat, od roku uzytkuje a4b8 sedan, i roznica jest kolosalna, komfort, prowadzenie,trzymanie sie drogi, wyciszenie, zawieszenie, wiadomo silniki tez inne, wiec i tu jest duza roznica, tam mialem 1.8 125km, tu mam 1.8 tfsi 160km, miejsca w srodku tez jest duzo wiecej, swiatla tam mialem soczewke, tu jest ksenon, (napewno juz nigdy niekupie auta bez ksenonu), w a4b8 jadac np 160-180 km/h czuje sie bezpiecznie i pewnie, a w a4b5 powyzej 120km/h czulem sie nieswojo , mialem wrazenie ze trace kontrole nad samochodem.(a zawieszenie mialem w 100% sprawne) Nadal uwazam a4b5 za bardzo dobry samochod, ale czas i technologia robia swoje.
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Piekne B9 i bogato skonfigurowane. Graty zakupu. Ps. W ktorej czesci Wawy sie poruszasz na codzien, z checia bym sie przejechal i porownal prowadzenie do B8 moze jakis mini spocik przy okazji ? Pozdrowka
turdzi Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 B9 daje sporo wiecej funu w jezdzie w porownaniu z B8 mimo tej samej platformy. uklad kierowniczy w konca nie jest taki drewniany. To chyba największy plus B9 oprócz wyposażenia.
Kosmita Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 Dzięki za graty. Ja jeżdże po całej Wwie ale możemy się na spota w arkadii umówić i wtedy możemy pojeździć.
D4NTE Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Gratulacje zakupu. Piękna jest ta B9, kolor jest mega no i pozazdrościć. Wybierz się do Bukowiny na ogólnopolski
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) B9 daje sporo wiecej funu w jezdzie w porownaniu z B8 mimo tej samej platformy Pewny jesteś? Cytuje Audi A4 B9 będzie zbudowane na platformie MLB Evo, która pozwoli na obniżenie masy o maksymalnie 150 kg w stosunku do obecnego modelu. A odnośnie B8 Auto zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8P, Edytowane 5 Stycznia 2017 przez uszol
Kosmita Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2017 Dzięki D4nte. Może się wybiorę. Łatwiej by było gdybym znał więcej osób.. B9 daje sporo wiecej funu w jezdzie w porownaniu z B8 mimo tej samej platformy Pewny jesteś? Cytuje Audi A4 B9 będzie zbudowane na platformie MLB Evo, która pozwoli na obniżenie masy o maksymalnie 150 kg w stosunku do obecnego modelu. A odnośnie B8 Auto zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8P, Jak dla mnie to właśnie potwierdzenie, że samochody są zbudowane na innych platformach i B9 jest bardziej doprecyzowana i odchudzona. Czy coś źle rozumiem?
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Dzięki D4nte. Może się wybiorę. Łatwiej by było gdybym znał więcej osób.. B9 daje sporo wiecej funu w jezdzie w porownaniu z B8 mimo tej samej platformy Pewny jesteś? Cytuje Audi A4 B9 będzie zbudowane na platformie MLB Evo, która pozwoli na obniżenie masy o maksymalnie 150 kg w stosunku do obecnego modelu. A odnośnie B8 Auto zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8P, Jak dla mnie to właśnie potwierdzenie, że samochody są zbudowane na innych platformach i B9 jest bardziej doprecyzowana i odchudzona. Czy coś źle rozumiem? Dobrze rozumiesz ale turdzi twierdzi, że b8 i b9 maja te same platformy.
D4NTE Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Dzięki D4nte. Może się wybiorę. Łatwiej by było gdybym znał więcej osób.. Kiedyś musi być ten pierwszy raz zawsze możesz zabrać rodzinkę ze sobą będzie raźniej Edytowane 5 Stycznia 2017 przez D4NTE
jedrekx Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Może się wybiorę. Łatwiej by było gdybym znał więcej osób.. każdy kiedyś był tam pierwszy raz.. ale polecam, warto!
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 @Kosmita u ciebie tez jest zaluzja przed chłodnicami ? mozesz looknąc ?
black4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Witam, Koledzy czy ktoś może potwierdzić, że modele audi oparte na platformie B9 są rzeczywiście ok. 150 KG lżejsze niż te w identycznej opcji (silnik/napęd/skrzynia) na platformie B8? Prośba o info i przepraszam za mały offtop Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się