Klawisz-84 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Moja nadgorliwość o dbanie o każdy detal doprowadziła do niezłej zabawy Tydzień temu odebrałem auto i butla 70l przyjmowała 40-42L. Dziś po regulacji zaworu przy butli Tomasetto mechanik poprosił bym zatankował do pełna Weszło 43l gazu ( przed regulacją miałem może z 10L i spuścili całość), heca taka że niby 3 tankowania zawór się dostosowuje ;P ale u mnie po tym zabiegu wyłącza mi zasilanie gazowe powyżej 3500obr/min O_o wtf? Tego poprzednio nie było 1, 2, 3, 4, 5 i po przekroczeniu 3000/3800tyś słyszę dźwięk i przełączenie instalacji na benzynę. Problem w tym że mam pełną butle i 40 l wylać w ... mi nie na rękę. a dzisiaj jadę do rodzinki więc Panowie co to może być z tym wyłączaniem instalacji? Za niskie ciśnienie bo może reduktor nie daje rady? Autko troszkę rezane 180KM/290Nm i te NM mam dość szybko łapane pod 3tyś obr Instalacja Stag Qnext+barracudy 115nl+ AC W01. Edytowane 26 Października 2016 przez Klawisz-84
artur100g Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Masz miedź czy faro,bo może masz coś zagięte i jest za mały przepływ lub walnięty wielozawór.
Łukasz13 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 barracudy 115nl+ AC W01. wtryski barracudy 115 a reduktor to jaki? bo ac w01 to listwa wtryskowa, po za tym trzeba podejrzeć parametry podczas jazdy co się dzieje z ciśnieniem itd.
Klawisz-84 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) barracudy 115nl+ AC W01. wtryski barracudy 115 a reduktor to jaki? bo ac w01 to listwa wtryskowa, po za tym trzeba podejrzeć parametry podczas jazdy co się dzieje z ciśnieniem itd. AC r02 (czerwony) wybacz źle napisałem. Lecz jak dla mnie gaz był ok (praca silnika) bo po logach było troszkę za bogato w przedziale do 5 tyś/obr a później troszeczkę za ubogo więc jeśli byłoby zagięcie jakieś to b.dziwne bo wcześniej miałbym te objawy a one występują dopiero dziś. Dla mnie sam wielozawór przy butli to pomyłka Achille at02 czy jakoś tak i teraz jak się uczepiłem tej pojemności może go w końcu wyregulowali ale on nie daje rady z obciążeniem i ciśnienie jest za małe albo po prostu wada fabryczna? Edytowane 26 Października 2016 przez Klawisz-84
artur100g Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Skoro tak to zagięcie można wykluczyć.Może grzebiąc przy wielozaworze go uszkodzili.Trzeba by zobaczyć spadki ciśnienia i błędy w sterowniku gazowym.Wielozawory Tomasetto są najbardziej popularne i są spox. Edytowane 26 Października 2016 przez artur100g
Klawisz-84 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 odpukać złośliwość rzeczy martwych dziś 6 tyś/obr- 3 bieg i brak problemów jutro będę miał kabel do lpg to zobaczę czy były jakieś błędy po wczorajszych przygodach
jacek70 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 A z ciekawości i to jak zmieniane były filterki ? Może one zapchane ?
kt65c453 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 mogli zagiąć , albo przekręcić rurkę zasysająca gaz, trzeba pamiętać że do reduktora ma płynąć gaz w postaci ciekłej, jak siorpnie gaz w postaci gazowej to zamuli i wywali błąd
Klawisz-84 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Powiem szczerze że nie ma pojęcia co i jak. Ważne że dłuższą trasę robię na spokojnie bez ograniczeń. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Galetto Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Za niskie ciśnienie bo może reduktor nie daje rady? AC-R01 tak ma ciśnienie pływa w nim jak głupie. Musi być dobrze zasilony min. faro 13 lub miedź 8 żeby to miało ręce i nogi, a do tego wielozawór pod odpowiednią grubość przewodu zasilającego, a nie zwykły. Jak masz fejs to się przejedź i zobacz jak zachowuje się ciśnienie. Zerknij też jakie jest ustawione minimalne. Możesz też nagrać osc z jazdy i będzie wszystko widać.
Dominik93 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam, mam podobny problem mianowicie mam nowy gaz wstawiony zrobione 12 tkm na instalacji i od około 6 tkm czasami podszarpuje podczas przyspieszania i dosyć często potrafi przełączyć na benzyne podczas ostrego przyspieszania. Niedługo zbliża się mi sie serwis gazu i chciałbym wiedzieć co powiedzieć dla gaziarza. Zestaw to lpg tech,faro 13mm, wtryski pojedyncze barracuda 115 nl zasilane z obu stron, reduktor kme tur (205) km. Chciałbym w następnym roku zwiększać moc na okolo 220 km ( przyszłościowo ok 250), zmieniać wtryski na 130 nl oraz reduktor brać staga r01 (250km) ?
impackt Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Pytanie czy masz tak przy pełnej na 100% butli czy już na końcówce gazu. Często jest tak, że jak w butli jest już mniej gazu to podczas ostrzejszego ruszania czy wkręcania auta na obroty nie ma odpowiedniego ciśnienia i przełącza na benzynę. Jeżeli masz takie objawy przy pełnej bultli to zalecam serwis
edekxp Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Czyli montaż butli do jazdy na wstecznym
Dominik93 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jak to sprawdzić czy butla jest zamontowana do jazdy na wstecznym ? Gazownik z dobrymi opiniami na lgp forum i czy by taki prosty błąd popełnił gdzie wszędzie zrobił pełna profeske .
artur100g Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Odkręć dekiel od butli i zobacz jak zamontowany jest wielozawór,jak otwór na wielozawór w butli masz ze swojej strony to jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się