Bristol Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Serwus. Proszę was o poradę która mam nadzieje pomoże w problemie jaki mam z pocztex. Dnia 26.10 ( środa ) wysłałem kurierem pocztex 24 4 nowe opony Dunlop do klienta z Gorzowa Wielkopolskiego o wartości 1800 zł ( koszt przesyłki 85 zł za ktory ja zapłaciłem ) Kurier podczas odbioru stwierdził że opony są bardzo dobrze zapakowane ( kilkanaście razy mocno owinięte folią stretch ) po czym powiedział że dotrą do klienta na drugi dzień czyli w czwartek. W czwartek opony dotarły do klienta po czym okazało się że brakuje jednej opony a więc klient ich nie przyjął. Po rozmowie z kurierem ten zasugerował mi abym zadzwonił na magazyn w celu wyjaśnienia sytuacji. Po rozmowie z magazynierem okazało się że po drodze jedna opona zagineła a więc napisałem do poczty polskiej reklamacje opisując całą sytuacje. Klient który miał odebrać opony dalej jest nimi zainteresowany ale okazuje się że pocztex chce mi zwrócić opony ( 3szt ) powiedzieli że jeżeli do środy nic się nie zmieni to muszą mi je wysłać spowrotem. Jak z nimi dalej walczyć?
lukaszooo Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenta. Mi ostatnio kurier rozwalił bramę busem i firma kex się na mnie wypiela. Zadzwoniłem do rzecznika praw konsumenta i zostałem pokierowany jak odzyskać pieniądze. W moim wypadku ciąglem się z kurierem ale gdyby nie po kierowanie kasa by przepadła.
Bristol Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Tak też zrobię w środe. Ich podejście to porażka :/ Dzwoniłem do kuriera,na magazyn do gorzowa wykonałem 50 telefonów i nikt nic nie wie poza tekstem " gdzieś po drodze opona się zapodziała" :/ Klient czeka zadowolony że tak się dogadaliśmy co to ceny a tu taki wałek z ich strony i teraz totalna olewka... opony były tak spakowane że aż kurier który je odbierał powiedział że tą paczke to chyba by musiały turbulencje w samolocie tylko rozwalić...
Fido Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Mi ostatnio kurier rozwalił bramę busem i firma kex się na mnie wypiela. Przepraszam, a co ma KEX do uszkodzenia bramy ??? Kurier na 1000% świadczy tylko usługi KEXowi,prowadzi zapewne własną działalnośc transportową i to z jego OC pojazdu należy ci się odszkodowanie. Dzwoniłem do kuriera,na magazyn do gorzowa wykonałem 50 telefonów i nikt nic nie wie poza tekstem " gdzieś po drodze opona się zapodziała" :/ Tak bywa. Byłem 3 lata kurierem i wiem jak to wygląda. Kiedyś sporo kradli, dziś już to jest trudniejsze. Przyjmij przesyłkę zwrotną (te 3 opony) i reklamuj usługę. Jak ubezpieczyłeś to żądaj odszkodowania. Ale poczekaj jeszcze parę dni, może gdzieś się w końcu znajdzie ta zaginiona opona. Chyba że inny kurier zajumal z magazynu, oderwał list przewozowy i wrzucil na swoje auto.
Fido Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 A czemu nie ? Nie takie rzeczy ginęły na magazynie w "Stolicy"
Wandej Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 A czemu nie ? Nie takie rzeczy ginęły na magazynie w "Stolicy" Racja. Ubezpieczona paczka była?
Bristol Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 Wydaje mi się że była ubezpieczona. To jest ten kwitek który zostawił mi kurier https://zapodaj.net/40be2d6c34b04.jpg.html Najlepsze jest to że opony były naprawdę solidnie spakowane... Nie wiem dlaczego nie kapneli się po wadze że jest dużo niższa niż podczas odbioru jej odemnie... Prosze was o każdą porade. Czyli przyjąć przesyłkę jak dotrze do mnie?
Fido Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 (edytowane) To list z nadania opon przez ciebie ??? Jeśli tak to brak ubezpieczenia, brak wpisanej wartości przesyłki,brak wpisu co przesyłka zawiera. Gratulacje kolego i życzę powodzenia w odzyskaniu (opony lub kasy za nią). Przesyłkę zwrotną przyjmujesz i składasz reklamację. Napisz co z tego wyjdzie. Edytowane 1 Listopada 2016 przez Fido
Bristol Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 To list z nadania opon przez ciebie ??? Jeśli tak to brak ubezpieczenia, brak wpisanej wartości przesyłki,brak wpisu co przesyłka zawiera. Gratulacje kolego i życzę powodzenia w odzyskaniu (opony lub kasy za nią). Przesyłkę zwrotną przyjmujesz i składasz reklamację. Napisz co z tego wyjdzie. składam reklamacje zaraz po prrzyjęciu kurierowi? Przesyłka była ważona podczas odbioru odemnie i ważyła 50kg to teraz powinno być niecałe 40k bez tej opony. Zgłosić to na miejscu kurierowi?
lukaszooo Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Tak na przyszłość opony wysyła się po dwie sztuki, łatwiej przenieść i taniej wychodzi.
Bristol Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Były spakowane 2 x 2 szt ( mocno owinięte folią ) i dodatkowo do kupy na koniec jeszcze mocniej owinięte połową rolki stretch. Pracownik pytał kuriera czy zrobić je osobno to ten powiedział że w tym wypadku nie trzeba bo nic ich nie ruszy :/ jak widać ruszyło... Czyli przyjąć te 3 szt jak przyjdą do mnie ze zwrotem? reklamacje spisze kurier albo ja w jego obecności czy jak to potem, wygląda?
Wandej Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Nic nie ugrasz jeśli ktos ją zwinął.
Bristol Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Paczka była ubezpieczona na 1000zł
Fido Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Jak była skoro brak ubezpieczenia i kwoty na liście przewozowym ?
donalex Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Paczka była ubezpieczona na 1000zł Reklamację składasz na poczcie. Wysłałeś dwie paczki po dwie opony, tak? I obie były ubezpieczone na 1000zł, czyli łącznie 2000zł, tak?
Fido Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Paczka była ubezpieczona na 1000zł Na twoim liście przewozowym nie ma ubezpieczenia ani kwoty wartości przesyłki No chyba że to standardowe ubezpieczenie. A jeśli tak, to i tak dałeś ciała, bo gdyby zginęły 4 opony to i tak dostałbyś tylko tysiaka (albo i nie).
Adam :) Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Witam ...jeżdżę jako kurier i wiem ze najważniejszy jest protokół najlepiej sporządzany przy odbierającym ze ODMAWIA odebrania paczki ponieważ brakuje sztuki i spisanie protokołu z kurierem który przesyła Ci a Ty masz dowod na brak ...... spisanie protokołu po odjedzie kuriera lub pózniej mało skutkuje(na ubezpieczyciela) .... tak jest przy przesyłkach Gabarytowych ale myślę ze przy zwykłych jest podonie ...
erchi Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Przerabiałem przypadek, gdzie paczka pobraniowa została zajumana. Co prawda nie pocztexem ale przez zwykłego listonosza. Złożyłem reklamację, ale bez zadeklarowanej zawartości dostałem zaledwie ułamek należnej kwoty, bo taki mają regulamin. Daj znać co wyszło. Trochę czasu upłynie zanim rozpatrzą reklamację.
Bristol Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Na tym kwitku nie ma informacji o ubezpieczeniu ale infolinii pocztex dowiedziałem się że każda paczka jest ubezpieczona na 1000zł Póki co sprawa wygląda tak że w poniedziałek już mi mieli odesłać te opony ( jest nawet informacja o zwrocie na stronie gdzie śledzi się status przesyłki ) ale narazie magazyn przedłużył to do dzisiaj bo mieli się kontaktować z innym magazynem gdzie opona mogła zostać. To jest ten nr. przesyłki jakby ktoś miał chwilkę zerknąć na ten status EE 42 342 159 4 PL http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/ Czyli co ostatecznie radzicie? Przyjąć paczkę jak przywiezie mi ją kurier i może dodatkowo ją zważyć bo mam wagę na firmie ?? wtedy wyjdzie ewidentnie niższa waga o te 25% Mam zapis z monitoringu nawet jak kurier odbiera 4 opony i pakuje do auta. Edytowane 3 Listopada 2016 przez Bristol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się