darox5 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 A ja jakbym zaczynał taką zabawę to silnik od s4 z b8 na kompresorze, taki silnik widziałem już za 11 tysięcy z 2014 roku są i droższe. Potem do APR Polska i lekko robią ci 400 kucy. Tylko co do skrzyni wtedy nie mam pojęcia. No koszty też były by nie małe. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 a gadasz BB kto się nie zna na modelach ałdy to w życiu by nie pomyślał że ten mój wiekowy samochód jest taki stary każdy mówi 2007/8 hehe są w szoku jak im mówie rocznik lampy, dokładki pod kolor, łezka na klapie, fajne fele i autko dalej jest na czasie. Jeżeli chodzi o mnie takiego swapa raczej nie zrobię ładnie mi się kula ASN a nie mam Q więc troche bez sensu pakować BiT i jakieś 300kucy na ośkę he. Darox5 z 2.7 też uzyskują takie moce hehe i większe
Kruk_89 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 z ciekawość na razie seria czy od razu power up?
Dev Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Nie warto robić serii. Najlepiej od razu iść w określoną moc.
czarko Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 Będzie 2.7T AGB. Zostaje w serii, z tego co czytałem tip wytrzymuje max 420Nm.
sH3ep Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Tak z ciekawości, bo też bede robił takiego swapa, wiesz już gdzie i mniej więcej za ile ? Edytowane 18 Listopada 2016 przez sH3ep
BeyerBrown Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 a gadasz BB kto się nie zna na modelach ałdy to w życiu by nie pomyślał że ten mój wiekowy samochód jest taki stary każdy mówi 2007/8 hehe są w szoku jak im mówie rocznik lampy, dokładki pod kolor, łezka na klapie, fajne fele i autko dalej jest na czasie. Jeżeli chodzi o mnie takiego swapa raczej nie zrobię ładnie mi się kula ASN a nie mam Q więc troche bez sensu pakować BiT i jakieś 300kucy na ośkę he. Darox5 z 2.7 też uzyskują takie moce hehe i większe Chyba wszyscy w Twojej okolicy jeżdżą Golfami 2, że tak gadają
czarko Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 Swap zrobiony. Nie zostało w serii, jest mod na 320km i 480Nm. Skrzynia działa elegancko, zobaczymy co wyjdzie z czasem, bo aktualnie zrobiłem mało km.
roball Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Dnia 3.02.2017 o 16:04, czarko napisał: Swap zrobiony. Nie zostało w serii, jest mod na 320km i 480Nm. Skrzynia działa elegancko, zobaczymy co wyjdzie z czasem, bo aktualnie zrobiłem mało km. jaki koszt ?
VRGOOD Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 Jak by zrobił swap to by już dawno napisał co i jak a tutaj cisza ze strony Czarko Lekki odkop 1
KillahDeck Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Kolejny odkop - widzę, że kilku z was Panowie zrobiło swap'y z 3.0 V6 na 2.7 BiT. Możecie sie podzielić doświadczeniami (i jakie były ostateczne koszty?) i czy te silniki się nie rozpadają jak ten 3.0? Bo już rece mi opadają... U mnie po 2 latach od remontu silnika pokazała się rysa na bloku, ALE mechnicy-szpece zrobili wymianę uszczelki za 4500 PLN (zamiast sparwdzić wszystko dokładnie)...oddałem im jeszcze raz do roboty na ich koszt (Oczywiście), rozłożyli cały silnik - a potem ich warsztat sie zamknał (na wieki-wieków), wiec jak chciałem odzyskać samochód musiałem jeszcze im dołożyć 2500 PLN, bo "i tak nie mieli nic do stracenia" i bałem się, że bym auta już nie zobaczył. Teraz borykam się z tematem skladania, bo to magiczne AUDI kosztowało mnie już ponad 60000 PLN w ciągu 3 latch, a prawie nim nie jezdzilem, bo siedzialem w Azji. Silnik wyjety, w częściach i teraz pytanie czy składać to do kupy z kolejnym blokiem od 3.0 czy po prostu sprzedawać silnik na części a wkladać 2.7BiT z A6 C5 230-250KM jako, że nie mam quattro i wiecej KM nie ma sensu? Poradzcie coś prosze, bo ja to niedługo wezmę siekiere i porąbie ten samochód na kawałki...
mirek31071977 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 9 godzin temu, KillahDeck napisał: Kolejny odkop - widzę, że kilku z was Panowie zrobiło swap'y z 3.0 V6 na 2.7 BiT. Możecie sie podzielić doświadczeniami (i jakie były ostateczne koszty?) i czy te silniki się nie rozpadają jak ten 3.0? Bo już rece mi opadają... U mnie po 2 latach od remontu silnika pokazała się rysa na bloku, ALE mechnicy-szpece zrobili wymianę uszczelki za 4500 PLN (zamiast sparwdzić wszystko dokładnie)...oddałem im jeszcze raz do roboty na ich koszt (Oczywiście), rozłożyli cały silnik - a potem ich warsztat sie zamknał (na wieki-wieków), wiec jak chciałem odzyskać samochód musiałem jeszcze im dołożyć 2500 PLN, bo "i tak nie mieli nic do stracenia" i bałem się, że bym auta już nie zobaczył. Teraz borykam się z tematem skladania, bo to magiczne AUDI kosztowało mnie już ponad 60000 PLN w ciągu 3 latch, a prawie nim nie jezdzilem, bo siedzialem w Azji. Silnik wyjety, w częściach i teraz pytanie czy składać to do kupy z kolejnym blokiem od 3.0 czy po prostu sprzedawać silnik na części a wkladać 2.7BiT z A6 C5 230-250KM jako, że nie mam quattro i wiecej KM nie ma sensu? Poradzcie coś prosze, bo ja to niedługo wezmę siekiere i porąbie ten samochód na kawałki... Miałeś pecha i trafiłeś na zaniedbany ASN.Tak to potem jest.Zapuszczone 3,0 idzie kupa kasy,jak u ciebie i trzeba mieć kumatego mechanika,a nie parchów.ASN jest jaki jest,ale sporo użytkowników tu jest,którzy sobie chwalą.Naloty ponad 300 i jest git.Te wszystkie przypadłości,to wina poprzednich właścicieli i olewania,a niestety w ASN,to się potem mści.Nie wiem ile chcesz kasy władować jeszcze.Ale na swapa,to też potrzebujesz znaleźć te 2,7 pewne najpierw,a wiesz jak to z tym bywa.Na swapa najmniej 10-12 kafli musisz liczyć?.U nas jest specjalista od 3,0 i wszelkich robót mechanicznych,co by nie było ze swapem włącznie,ale masz daleko.?
BeyerBrown Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Mam w C5-tce 2.7BiT APB 187kW (254KM) i w porównaniu do B6 cabrio 3.0 BGN 162kW (220KM) które też (jeszcze) mam to różnica na korzyść pierwszego jest wyraźnie odczuwalna w kwestii frajdy z jazdy/przyspieszeń... oba samochody ważą podobną ilość kg Spalanie mają też zbliżone, z korzyścią minimalną (~0,5l/100km) dla słabszego 3.0 Jedynie co mi się bardziej podoba w 3.0, że jak wkręci się na obroty (pow. 4000rpm) to bardziej rasowo brzmi, co nie znaczy, że 2.7T gada słabo Obie jednostki na seryjnym, w pełni sprawnym wydechu. Katy sprawne. Co ciekawe to 2.7 nie bierze mi oleju a 3.0 lubi łyknąć ~0,3-0,5l/1000km Moim zdaniem taki swap to same plusy Acz jeżeli znajdziesz nieuszkodzony/niespawany blok od 3.0 to składaj do kupy to co masz, bo to dobry silnik, jeśli się o niego dba Może w wolnej chwili nagram kiedyś jak mruczą oba silniki. Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się