SEB-A4 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Witam, również mam A4 B6 AWX z niepełnym FIS-em. Chciałbym się dowiedzieć czy jest sens na te kombinacje? Niech ktoś mi powie jakie dokładnie dodatkowe "opcje", informacje uzyskujemy po zrobienu tej przeróbki ?? pozdro
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 już wiem co on tam "odkodował" Jeszcze trzeba zrobić mały myk w sterowniku kierownicy [16-Steering Wheel] _________________________________________________ Steuergerät Codierung STG 16 (Lenksäulenelektronik) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 GRA: Geschwindigkeitsregelanlage MFL: Multifunktionslenkrad 0?xxx: Lenkradausführung 0 - Standardlenkrad (4-Speichen ohne Multifunkion) 1 - 3-Speichenlenkrad (Sportlenkrad) 2 - MFL mit Radiobedienung 3 - MFL mit Radio-/Telefonbedienung 4 - MFL mit Radio-/Telefon-/SBS-Bedienung 0x?xx: Tiptronic/Lenkradheizung 0 - keine Tiptronic am Lenkrad/keine Lenkradheizung 1 - Tiptronic am Lenkrad 2 - Lenkradheizung (nicht für 3-Speichenlenkrad) 3 - Lenkradheizung, Tiptronic am Lenkrad (nur bei MFL) 0xx?x: Bordcomputer/GRA 0 - kein Bordcomputer, keine GRA 1 - Bordcomputer 2 - GRA 4 - Bordcomputer, GRA 0xxx?: Karosserievariante (Heckwischer) 1 - Limousine/Cabrio 2 - Avant/Coupe (Heckwischer) Kodowanie sterownika sterownik 16 (Kierownica) kodowanie sterownika -> funkcja 07 GRA: tempomat MFL: multifunkcyjna kierownica 0?xxx: rodzaj kierownicy 0 - standardowa (4-ramienna bez sterowania) 1 - 3-ramienna (sportowa) 2 - MFL ze sterowaniem radia 3 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu 4 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu/(system głośnomówiący ?) 0x?xx: Tiptrionic/podgrzewanie kierownicy 0 - bez Tiptronica w kierownicy/bez podgrzewania 1 - Tiptronic w kierownicy 2 - podgrzewanie kierownicy (oprócz kierownicy 3-ramiennej) 3 - podgrzewanie, Tiptronic w kierownicy (tylko dla wielofukcyjnej) 0xx?x: komputer pokładowy/tempomat 0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu 1 - komputer pokładowy 2 - tempomat 4 - komputer pokładowy/tempomat 0xxx?: typ karoserii (wycieraczka tylniej szyby) 1 - sedan/cabrio 2 - Avant/Coupe (wycieraczka tylniej szyby) _________________________________________________ Do tego należy dołożyć wcześniejszą adaptację, którą już podaliśmy. Można oczywiście tez dołożyć kontrolkę do spryskiwacza, naprawdę fajny bajer. Z kontrolką oleju nic nie było u Ciebie ? jak sa jakieś błędy w tłumaczniu, dajcie znać
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 a z jakiej strony masz to Przemas ?? jak to z jakiej.... ze strony 254... Sorki, nie mogłem sie powstrzymać, hyhyhy Przejrzałem co robią Niemcy (fora audi, dokładnie to : http://www.audi4ever.at/phpBB2/index.php ), oraz znane nam wszystkim doskonałe http://de.openobd.org/
miki_v6 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 już wiem co on tam "odkodował" Jeszcze trzeba zrobić mały myk w sterowniku kierownicy [16-Steering Wheel] _________________________________________________ Steuergerät Codierung STG 16 (Lenksäulenelektronik) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 GRA: Geschwindigkeitsregelanlage MFL: Multifunktionslenkrad 0?xxx: Lenkradausführung 0 - Standardlenkrad (4-Speichen ohne Multifunkion) 1 - 3-Speichenlenkrad (Sportlenkrad) 2 - MFL mit Radiobedienung 3 - MFL mit Radio-/Telefonbedienung 4 - MFL mit Radio-/Telefon-/SBS-Bedienung 0x?xx: Tiptronic/Lenkradheizung 0 - keine Tiptronic am Lenkrad/keine Lenkradheizung 1 - Tiptronic am Lenkrad 2 - Lenkradheizung (nicht für 3-Speichenlenkrad) 3 - Lenkradheizung, Tiptronic am Lenkrad (nur bei MFL) 0xx?x: Bordcomputer/GRA 0 - kein Bordcomputer, keine GRA 1 - Bordcomputer 2 - GRA 4 - Bordcomputer, GRA 0xxx?: Karosserievariante (Heckwischer) 1 - Limousine/Cabrio 2 - Avant/Coupe (Heckwischer) Kodowanie sterownika sterownik 16 (Kierownica) kodowanie sterownika -> funkcja 07 GRA: tempomat MFL: multifunkcyjna kierownica 0?xxx: rodzaj kierownicy 0 - standardowa (4-ramienna bez sterowania) 1 - 3-ramienna (sportowa) 2 - MFL ze sterowaniem radia 3 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu 4 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu/(system głośnomówiący ?) 0x?xx: Tiptrionic/podgrzewanie kierownicy 0 - bez Tiptronica w kierownicy/bez podgrzewania 1 - Tiptronic w kierownicy 2 - podgrzewanie kierownicy (oprócz kierownicy 3-ramiennej) 3 - podgrzewanie, Tiptronic w kierownicy (tylko dla wielofukcyjnej) 0xx?x: komputer pokładowy/tempomat 0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu 1 - komputer pokładowy 2 - tempomat 4 - komputer pokładowy/tempomat 0xxx?: typ karoserii (wycieraczka tylniej szyby) 1 - sedan/cabrio 2 - Avant/Coupe (wycieraczka tylniej szyby) _________________________________________________ Do tego należy dołożyć wcześniejszą adaptację, którą już podaliśmy. Można oczywiście tez dołożyć kontrolkę do spryskiwacza, naprawdę fajny bajer. Z kontrolką oleju nic nie było u Ciebie ? jak sa jakieś błędy w tłumaczniu, dajcie znać Piekny opis, bede niebawem musial to sprawdzic jak dostane manetke. Powiedzcie mi dlaczego w A4 nie ma czujnika spryskiwacza? Czyzby kolejna oszczednosc? Nawet w mojej B4 mialem go. Moze mi ktos jeszcze napisac(i pewnie nie tylko mnie to interesuje) gdzie zrobic ten mostek od czujnika spryskiwacza?
pre_pl Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Powiedzcie mi dlaczego w A4 nie ma czujnika spryskiwacza? Czyzby kolejna oszczednosc? Nawet w mojej B4 mialem go. po co Ci czujnik, jak nie masz co wyświetlać na blacie (brak kompa). Ja mam kompa i mam ten czujnik - więc wniosek oczywisty : oszczędność. Prawdę mówiąc nie wiem ile byłoby roboty z dołożeniem czujnika od płynu sprysk., ale polecam rozeznać temat, bo to przyjemna opcja.
miki_v6 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Powiedzcie mi dlaczego w A4 nie ma czujnika spryskiwacza? Czyzby kolejna oszczednosc? Nawet w mojej B4 mialem go. po co Ci czujnik, jak nie masz co wyświetlać na blacie (brak kompa). Ja mam kompa i mam ten czujnik - więc wniosek oczywisty : oszczędność. Prawdę mówiąc nie wiem ile byłoby roboty z dołożeniem czujnika od płynu sprysk., ale polecam rozeznać temat, bo to przyjemna opcja. Kompa to chyba mam skoro mam AutoCHeck i niebawem spalanie. Chyba wiekszosc A4 B6 to ma? Ponawiam swoje pytanie dotyczace zwarcia w instalacji w celu wyeliminowania bledu spryskiwacza. Czemu sie on pojawia? Moze cos nie tak z tym programowaniem?
pre_pl Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 to jest pierwszy pin w niebieskim konektorze
miki_v6 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 to jest pierwszy pin w niebieskim konektorze Moge prosic o wiecej szczegolow?
join7 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 http://www.vwforum.ro/articol.php?id=71 Szkoda ze nie po angielsku. Moze ktos zna ten jezyk?? ----------------------------- numery czesci jednak sie zgadzaja z tym co wczesniej pisalem, jesli auto jest mlodsze niz 04.03 to numer sie zaczyna od 4E0.
miki_v6 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 to jest pierwszy pin w niebieskim konektorze Gdzie znajduje sie ta wtyczka niebieska ? Powiedzcie mi dlaczego w A4 nie ma czujnika spryskiwacza? Czyzby kolejna oszczednosc? Nawet w mojej B4 mialem go. po co Ci czujnik, jak nie masz co wyświetlać na blacie (brak kompa). Ja mam kompa i mam ten czujnik - więc wniosek oczywisty : oszczędność. Prawdę mówiąc nie wiem ile byłoby roboty z dołożeniem czujnika od płynu sprysk., ale polecam rozeznać temat, bo to przyjemna opcja. Co to znaczy ze nie mam kompa? A to ze jest wyswietlacz pomiedzy obrot/licznikiem ktory ma AutoCheck to nie jest komp? Fakt ze nie jest kolorowy ale chyba brak plynu by pokazal gdybym mial czujnik spryskiwacza? Pytam bo w opcji programowania jest: 0xx?x: komputer pokładowy/tempomat 0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu 1 - komputer pokładowy 2 - tempomat 4 - komputer pokładowy/tempomat i nie wiem czy bede musial wybrac opcje 2 czy 4?
pre_pl Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Gdzie znajduje sie ta wtyczka niebieska ? Z tyłu licznika. Co to znaczy ze nie mam kompa? A to ze jest wyswietlacz pomiedzy obrot/licznikiem ktory ma AutoCheck to nie jest komp? Ale nie w pełni funkcjonalny... Tak jak dokładasz manetkę, to możesz dołożyć czujnik. i nie wiem czy bede musial wybrac opcje 2 czy 4? no podejrzewam, że nie masz tempomatu... (druga manetka, oprócz włącznika kierunków), tak więc 1. Mogę zobaczyć jak ja mam
miki_v6 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Chyba raczej opcja 2 - tempomat bo tempomat mam. A moze ktos mi powiedziec co wiecej pokazuje pelny komp od zwyklego ? Jak mozesz pre_pl to sprawdz jakie ustawienia masz tyw Vagu.
Cuber Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 A moze ktos mi powiedziec co wiecej pokazuje pelny komp od zwyklego ? średnie spalanie , czas jazdy , srednią prędkosc oraz mozesz sobie ustawic ogranicznik prekdosci ( czyli po przekroczeniu ustawionej predkosci o 10 zaczyna pikac )
piotrr07 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 A moze ktos mi powiedziec co wiecej pokazuje pelny komp od zwyklego ? średnie spalanie , czas jazdy , srednią prędkosc oraz mozesz sobie ustawic ogranicznik prekdosci ( czyli po przekroczeniu ustawionej predkosci o 10 zaczyna pikac ) ale ogranicznik prędkości to chyba dla opcji z tempomatem?
Cuber Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 ale ogranicznik prędkości to chyba dla opcji z tempomatem? tego nie umiem powiedziec bo Ja akurat mam tempomat..........
miki_v6 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 A moze ktos mi powiedziec co wiecej pokazuje pelny komp od zwyklego ? średnie spalanie , czas jazdy , srednią prędkosc oraz mozesz sobie ustawic ogranicznik prekdosci ( czyli po przekroczeniu ustawionej predkosci o 10 zaczyna pikac ) ale ogranicznik prędkości to chyba dla opcji z tempomatem? Nie musi byc tempomatu bo on tylko sygnalizuje ze przekroczylismy jakas ustawiona predkosc(mialem tak w B4) Nie rozumiem jednego, skoro piszecie ze pelny komp rozni sie od zwyklego tym ze pokazuje średnie spalanie , czas jazdy , srednią prędkosc oraz mozesz sobie ustawic ogranicznik prekdosci z czego te ustawianie predkosci ja mam , a po zalozeniu manetki bede mial spalanie,czas jazdy i wszystko inne to znaczyc bedzie ze mam pelny komp lub tez bede mial jak zaloze manetke i zaprogramuje VAGiem? Dodam jeszcze ze mowie tu o A4 B6.
pre_pl Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Chyba raczej opcja 2 - tempomat bo tempomat mam. skoro masz tempomat, to oczywiste, że opcja 4
join7 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Komp jest pelny ale ma zablokowane kilka funkcji o ktorych juz byla tutaj mowa. Po odblokowaniu nie bedzie w pelni funkcjonowal poniewaz fizycznie brakuje czujnikow plynu do spyskiwaczy i klockow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się