Kozacz Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 nie jestem pewien czy błędem nie zostało pozostanie przy oryginalnych pierścieniach ja od poprawki remontu zrobiłem już 1,8k km i poboru 0
bjks88 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Nie za szybko ten olej sprawdzałeś? U mnie jak sprawdzę po 5 minutach od zgaszenia ciepłego silnika, często pokazuje mniej niż jest w rzeczywistości. Najlepiej po nocy sprawdzić.
Arek8888 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Ja też bym sprawdzał po nocy. Wtedy granica poziomu oleju jest najbardziej wyraźna i masz pewność ile tego oleju jest naprawdę.
MaTeo85 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 olej powinno się sprawdzać na ciepłym silniku, no ale najlepiej tak po ok. 15 minutach wtedy jest pewność że to co miało zlecieć do miski już zleciało
k232 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 2 minuty temu, MaTeo85 napisał: olej powinno się sprawdzać na ciepłym silniku, no ale najlepiej tak po ok. 15 minutach wtedy jest pewność że to co miało zlecieć do miski już zleciało Jak najlepiej się sprawdza po całej nocy to po co mówisz że najlepiej po 15 min? Jak przez całą noc olej zleci to przez 15 min nie będzie to wiarygodne raczej.
MaTeo85 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 instrukcja auta mówi żeby sprawdzać po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku minut. Więc miarkę pomiarową producent dostosował do takich warunków pomiaru. Olej wraz z temperaturą zmienia swoją lepkość ale też objętość więc wskazania na zimnym będą się różniły. Jak sprawdzasz u siebie w samochodzie mnie nie interesuje ale skoro piszemy coś dla innych to piszmy jak powinno to wyglądać.
Dajmon Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 Mam drugi bagnet, który miałem od początku w tym samochodzie. Jak zrobię 100km, to podniosę maskę i wykonam porównanie z bagnetem, który mam obecnie i który kupiłem swego czasu w ASO Audi.
tracer123 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) nie chce cię martwić aleeeeee 0mm to minimum, wskazanie z vaga zgrywa się ze stanem na bagnecie. sprawdzałem 3 dni z rzędu po nocy, 4 i 3 i 2mm. 4mm w vagu odpowiada połowie, a 2 mm to prawie minimum. jeszcze z 300km i będą miał minimum i to potwierdzę. zdjęciem i vagiem. Edytowane 3 Marca 2017 przez tracer123
Dajmon Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Szukam i analizuje swoje archiwalne wpisy tu na forum. Zawartość dodana 11 minutes later No i znalazłem ten mój bagnet oryginalny, który miałem od początku samochodu. Porównywałem go w tamtym czasie. Mam zatem połowę oleju. Zawartość dodana 11 minutes later Edytowane 3 Marca 2017 przez Dajmon
xsebo1 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Silnik na dotarciu, także nie ma co się spinać. Wiarygodny wynik dopiero się ujawniWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Dajmon Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 Wiedzcie, że to mój silnik i nie chce żeby go szlak trafił. Muszę kontrolować sytuację i analizować zmiany, wszelkie zmiany. Chcę być tego świadomy. To co wiem ja, wiecie i Wy.
Kozacz Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) A czy nie powinieneś ustawić razem górnej granicy oleju na bagnecie i wtedy porównać? Nie wiem jak się różnią te bagnety więc tak tylko spekuluje Edytowane 3 Marca 2017 przez Kozacz
Dajmon Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) i jeszcze tu wskazania oleju na starym silniku Zawartość dodana 5 minutes later wartość dodana 11 minutes later I jeszcze info dla Was ze wskazaniami oleju Edytowane 3 Marca 2017 przez Dajmon
zapsu Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Z całym szacunkiem ale moim zdaniem zbytnio się przejales cała sprawa. Choć z drugiej strony nie dziwię się skoro wydales tyle kasy. Ja radzę Ci jeździć, kontrolować wskazania na bagnecie i ewentualnie oczekiwac na oil min na fis. Pomiar co 100 km nic nie zmieni. Sporo ludzi mając Alt jeździ od oil min do oil min i nie zajezdzilo silników, więc i Ty nie zrobisz swojemu krzywdy. Dodam jeszcze, że w mojej ocenie na wyniki jeszcze za wcześnie. Rzetelny wynik będzie po 10-15 tys. km. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
xsebo1 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Nawet przy Oil min na fisie i realnie na bagnecie pompa oleju wciąż działa czyli ma co zaciągać. Jest spora rezerwa, inaczej byłby czerwony komunikat FISWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Mi się wydaje , że po takim remoncie 2000 tysiące km to za mało na dotarcie silnika..
Deyv92 Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Damian przy okazji otwarcia maski trzeba było sprawdzić odmę czy Dalej zaciąga Olej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się