Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Relacja z reanimacji silnika - A4 B6 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie jestem pewien czy błędem nie zostało pozostanie przy oryginalnych pierścieniach

ja od poprawki remontu zrobiłem już 1,8k km i poboru 0

Opublikowano

Nie za szybko ten olej sprawdzałeś? U mnie jak sprawdzę po 5 minutach od zgaszenia ciepłego silnika, często pokazuje mniej niż jest w rzeczywistości. Najlepiej po nocy sprawdzić.

Opublikowano

Ja też bym sprawdzał po nocy. Wtedy granica poziomu oleju jest najbardziej wyraźna i masz pewność ile tego oleju jest naprawdę.

Opublikowano

olej powinno się sprawdzać na ciepłym silniku, no ale najlepiej tak po ok. 15 minutach wtedy jest pewność że to co miało zlecieć do miski już zleciało

Opublikowano
2 minuty temu, MaTeo85 napisał:

olej powinno się sprawdzać na ciepłym silniku, no ale najlepiej tak po ok. 15 minutach wtedy jest pewność że to co miało zlecieć do miski już zleciało

Jak najlepiej się sprawdza po całej nocy to po co mówisz że najlepiej po 15 min? Jak przez całą noc olej zleci to przez 15 min nie będzie to wiarygodne raczej.

Opublikowano

instrukcja auta mówi żeby sprawdzać po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku minut.

Więc miarkę pomiarową producent dostosował do takich warunków pomiaru. Olej wraz z temperaturą zmienia swoją lepkość ale też objętość więc wskazania na zimnym będą się różniły.

Jak sprawdzasz u siebie w samochodzie mnie nie interesuje ale skoro piszemy coś dla innych to piszmy jak powinno to wyglądać.

Opublikowano

Z ELSA dla 2.0 ALT:

Bez tytułu.png

Opublikowano

Mam drugi bagnet, który miałem od początku w tym samochodzie. Jak zrobię 100km, to podniosę maskę i wykonam porównanie z bagnetem, który mam obecnie i który kupiłem swego czasu w ASO Audi.

Opublikowano (edytowane)

nie chce cię martwić aleeeeee 0mm to minimum, wskazanie z vaga zgrywa się ze stanem na bagnecie.
 

sprawdzałem 3 dni z rzędu po nocy, 4 i 3 i 2mm. 4mm w vagu odpowiada połowie, a 2 mm to prawie minimum.

 

jeszcze z 300km i będą miał minimum i to potwierdzę. zdjęciem i vagiem.

 

gMcg5yj.jpg

 

1jUZodt.jpg

Edytowane przez tracer123
Opublikowano (edytowane)

Szukam i analizuje swoje archiwalne wpisy tu na forum.

 

Zawartość dodana 11 minutes later

No i znalazłem ten mój bagnet oryginalny, który miałem od początku samochodu. Porównywałem go w tamtym czasie.

Mam zatem połowę oleju.

Zawartość dodana 11 minutes later

image.jpg

Oil na bagnecie.png

Edytowane przez Dajmon
Opublikowano

Silnik na dotarciu, także nie ma co się spinać. Wiarygodny wynik dopiero się ujawni

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wiedzcie, że to mój silnik i nie chce żeby go szlak trafił. Muszę kontrolować sytuację i analizować zmiany, wszelkie zmiany. Chcę być tego świadomy. To co wiem ja, wiecie i Wy.

Opublikowano (edytowane)

A czy nie powinieneś ustawić razem górnej granicy oleju na bagnecie i wtedy porównać?  Nie wiem jak się różnią te bagnety więc tak tylko spekuluje 

Edytowane przez Kozacz
Opublikowano (edytowane)

i jeszcze tu wskazania oleju na starym silniku

 

Zawartość dodana 5 minutes later

image.jpg

 

wartość dodana 11 minutes later

I jeszcze info dla Was ze wskazaniami oleju

 

Edytowane przez Dajmon
Opublikowano

Z całym szacunkiem ale moim zdaniem zbytnio się przejales cała sprawa. Choć z drugiej strony nie dziwię się skoro wydales tyle kasy.

 

Ja radzę Ci jeździć, kontrolować wskazania na bagnecie i ewentualnie oczekiwac na oil min na fis. Pomiar co 100 km nic nie zmieni.

 

Sporo ludzi mając Alt jeździ od oil min do oil min i nie zajezdzilo silników, więc i Ty nie zrobisz swojemu krzywdy.

 

Dodam jeszcze, że w mojej ocenie na wyniki jeszcze za wcześnie. Rzetelny wynik będzie po 10-15 tys. km.

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

dzięki za wsparcie

Opublikowano

Nawet przy Oil min na fisie i realnie na bagnecie pompa oleju wciąż działa czyli ma co zaciągać. Jest spora rezerwa, inaczej byłby czerwony komunikat FIS

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mi się wydaje , że po takim remoncie 2000 tysiące km to za mało na dotarcie silnika..

Opublikowano

Damian przy okazji otwarcia maski trzeba było sprawdzić odmę czy Dalej zaciąga Olej 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...