Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo K03 przeróbka na hybrydę czy zmiana na K03S?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , chciałem zapytać czy warto jest regenerować turbo K03 i przerobić na hybrydę czy lepiej kupić od razu np regenerowaną K03S ?

Za ile można kupić dobrą zregenrowaną K03S?

Przeróbka K03 na hybrydę około 1400zł

Sama regeneacja K03 to 500-800zł

Przy obecnej turbinie K03 po zmianie wtrysków i DP + IC + mapa powinien wyjść wynik około 210km /300nm

Jeśli włożyłbym KOS3 przy tych samych zmianach gratów osiągnołbym z 220km?

Jeśli włoże K03S Hybrydę + graty powyżej wyjdzie mi z 230km?

Iść w hybrydę KO3 czy kupić K03S?

dzięki

Edytowane przez Kris38
Opublikowano

Rob hybrydę. 1300 zl plus turbinka.

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ile więcej mocy idzie ugrać na hybrydzie K03 w porównaniu do KO3S?

Edytowane przez Kris38
Opublikowano

A znacie jakiś polecany warsztat, który dokona przeróbki K03 na hybrydę??

Opublikowano

Ile więcej mocy idzie ugrać na hybrydzie K03 w porównaniu do KO3S?
to zależny jaką zrobisz hybrydę...

A znacie jakiś polecany warsztat, który dokona przeróbki K03 na hybrydę??
perun, turbo spec
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nie chce jakiegoś monstera , i nie chciałbym robić więcej niż 240-250km to jest max.

Myślę że taka hybydka za 1300zł smiało tyle mocy uzyska z K03 przerobiona.

Panownie przy wtryskach 380, dp , 2x IC i turbie z bex k03s 230km idzie ugrac?

Opublikowano

Ile więcej mocy idzie ugrać na hybrydzie K03 w porównaniu do KO3S?

to zależny jaką zrobisz hybrydę...

A znacie jakiś polecany warsztat, który dokona przeróbki K03 na hybrydę??

perun, turbo spec

Marcin - robiłeś tam turbo ?

Opublikowano

K04-015, hybryda z K03 to średni pomysł na taki osprzęt który masz u siebie

Opublikowano

A co jest dobre do takiego osprzętu ?

Opublikowano

Nie chcę żadnych K04 , starczy mi przeróbka K03 na hybryde lub K03S i moc do 230/240km.

Dlaczego przeróbka K03 na hybrydę to zły pomysł ? Będą wtryski 385 , jest 2x ic i dp . Co jest nie tak z tym osprzętem?

Opublikowano

Jeżeli chcesz 230-240 koni to na żadnej hybrydzie tego nie zrobisz, nie ma szans.

K04-014 jest w sam raz do oczekiwanej mocy.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Dev , dlaczego ? Hybryda jest do większych mocy? Przecież na zwyklym seryjnym turbo K03S chłopaki robią po 230/235 wiec czemu na hybrydzie ma to nie wyjsc?

Edytowane przez Kris38
Opublikowano

Bo k03s to małe turbo. W peaku da Ci 1.4-1.5bara ale przy 5000 obr/min będzie może 0.7

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Po co Ci tyle kuni w ośce? Na seryjnej turbinie można ugrać sporo koni i momentu do normalnego poruszania się. Więcej wg mnie nie ma sensu bo to tylko ciągła walka z trakcją. W trasie owszem wykorzystasz tę moc ale od świateł do świateł ciężko jest z niej skorzystać. Na suchym jeszcze ok, ale jak jest mokro to każdy z napędem 4x4 robi Cię jak chce...

Opublikowano
audicoman , według Ciebie jaka ta optymalna moc jest :)? 210km i z 300/320nm?

Myślisz o seryjnej k03 czy k03s bo to robi różnicę z k03 210km a z k03s z 230?

Opublikowano

Mówiłem tu o K03. Ja mam 212 KM i 324 NM - w zupełności wystarcza.

Opublikowano

Apetyt rośnie .... także powiedźcie czy aby z 210km przeskoczyć na te 230/240 mam kupić seryjną K03S ) czy przerobić K03 na hybrydę ?

Z tego co widzę to chłopaki na tubinie bexowej robią 230/235km także taka moc by mi wystarczała , wtryski mam ogarnięte , 2x IC , DP więc brakuje dobrego turbo i myślę że K03S by stykło do tej mocy.

Opublikowano

K03s 230 koni ogarnia, wiem bo tyle mam ale tak jak chłopaki pisali wcześniej o trakcji można zapomnieć.

Opublikowano

to jeśli K03S ogarnia te 230 to nie mówicie mi ze hybryda K03 tyle nie ogarnie :)

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...