Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 AVJ stage 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dziś odebrałem auto z hamowni,  seria z wszystkimi gratami pokazała 165KM i 231Nm, po programie wyszło 248 KM i 346Nm

Modyfikacje

Downpipe  baq

TIP  baq

Turbo K03S

FMIC  550x140x65

Wtryski  od BAM

DV od BAM

Polerowane kanały dolotowe i wydechowe

Wykres do oceny

 

 Po programie.jpg

    Opublikowano

    Wynik bardzo optymistyczny,  olbrzymia zasługa zimy. 

    W lecie na tym icku bedzie 20KM mniej bo k03s to nie turbo na takie moce i taki zakres modyfikacji.

    Boost troche faluje.

    Ciekawe co sie dzieje przy pełnym bucie i zmianie biegu na wyższy. Jaki jest overboost.

    Opublikowano

    Tak podejrzewałem że temperatura zrobiła swoje, spodziewałem się max 230KM, bo na tyle teoretycznie pozwala stage 2. 

    Napęd ośka, i na tą chwile 2 pierwsze biegi nie do jazdy, 3 tyś/obr i esp chce oszaleć. 

    Co do zmiany biegów... o co kaman z overboost ? 

    kręciłem 3 bieg do odcięcia i po zmianie na 4 turbo wstaje sprawnie. 

    Lecz niepokoi mnie sprzęgło, kevlar to dobre rozwiązanie ? 

    Opublikowano

    Dobrze to ująłeś. Okolice 230KM to taki max, z tej turbiny o ile ona i silnik są w bardzo dobrym stanie.

    Overboost czyli niekontrolowany wzrost cisnienia doładowania.  Przez coś takiego szansa na spalenie sprzęgła czy uszkodzenie silnika bardzo wzrasta. Seryjne sprzegło z BEX, AWX wystarcza jak nie świrujesz.

    Wiesz jak robic logi? To zrób 115 i 118 jadac na 3 biegu do odcinki a potem zmiana biegu na 4 i tez do odcinki.

    Możesz też zrobić 33,3,20 :)

    Kto Ci stroił?

     

    Opublikowano (edytowane)

    Nie wiem jak robić logi, ale poczytam i na dniach postaram się wstawić.

    Podejrzewam że overboost występuje, ponieważ jadąc na 3 do odcięcia, przy zmianie był lekki uślizg, z tym że przy pierwszy mocnym przyspieszaniu po odbiorze.

    Podejrzewam że była to lamerska zmiana biegów, później się to nie powtórzyło.

    Wstawałem na 5 od 1,5tyś/obr uślizgu nie było.

    Jakim programem robić logi ? 

    CP-tuning Sędziszów młp

    Edytowane przez Miiichas7
    Opublikowano

    O co chodzi z tym polerowaniem kanałów ? Wydech oprócz dp seria ? :)

    Opublikowano (edytowane)

    Taki ala "porting", zwiększyłem nieco średnice kanałów dolotowych i wypolerowałem dolotowe i wydechowe.  Wydech seria, choć brzmi nieco głośniej niż w innych a4 które nasłuchiwałem. Może przepalony :D

     

    Załączam logi 115, 118, 33, 3, 20 

    http://vaglog.pl/log-033_003_020_R8Glwo.html

     

    http://vaglog.pl/log-115_118_w9Rm5.html

    Edytowane przez Miiichas7
    Opublikowano

    zapodaj jakiś filmik od 0-200 :)

    Opublikowano

    Na logach widac, ze CF na 3 biegu dochodzi do 4.5, ale już na 4 biegu wartości drastycznie wzrastają do 8. 

    W lecie gdy będzie temperatura w dolocie w okolicach 60C to wartości te będą jeszcze większe.

    Ciekawe jest też to, że CF spada od 6000 obr ... co tam się dzieje?  Brakuje logów zeby cos wiecej powiedziec.

    Wg logow to soft wymaga od turbiny 1.1-1,14 a ona już nie jest w stanie tego dmuchnąć.  Z czasem roznice pomiedzy zadanym o osiaganym boostem sie beda rozjezdzac, ale tuz po strojeniu to nie powinno az tak wyglac.

     

    W lecie bedzie bida.

     

     

    Opublikowano

    Ssących kanałów się NIE POLERUJE.

    Opublikowano (edytowane)

    nie żebym sie czepiał zle z tych logów to ja 250ps nie widze ;p 

     

    Edytowane przez Imhotet
    Opublikowano (edytowane)

    a co tu uzasadniać.. u mnie przy takich przeplywach i lepszym zaplonie wyszło 215ps na hamowni u gregora ;) 

    mozna mniej więcej na podstawie logów określić moc w 1.8t na seryjnych gratach

    Edytowane przez Imhotet
    Opublikowano

    250 konia na ic 140... jasne.

    Opublikowano

    A czemu nie na IC 140?

    Wbrew pozorom cooler 550x140x65 nie jest mały a doość fajnie wydajny.  

    Grunt zeby cooler był jak najbardzien na froncie i mało zasłonięty. 

     

    Opublikowano (edytowane)
    Dnia 29.03.2017 o 20:03, marcin4x4 napisał:

    250 konia na ic 140... jasne.

    kolejny watek i kolejna bzdura  :) 

    Edytowane przez Imhotet
    Opublikowano
    Dnia 30.03.2017 o 18:34, MrTea napisał:

    Wbrew pozorom cooler 550x140x65 nie jest mały a doość fajnie wydajny.  

    każde rozsądne turbo latem zgrzeje go błyskawicznie.

    Dnia 30.03.2017 o 18:34, MrTea napisał:

    A czemu nie na IC 140?

    bo organiczna przepływ powietrza ? mamy jeszcze niskie temperatury więc wydajność termiczna nie ma większego znaczenia, zrób porządne orurowanie 57/63 załóż chociaż 180  i gwarantuje że do 140 nie wrócisz.

     

    Dnia 30.03.2017 o 18:34, MrTea napisał:

    Grunt zeby cooler był jak najbardzien na froncie i mało zasłonięty. 

     zwłaszcza latem gdy pięknie świeci słońce. 

     

     

    Opublikowano
    Dnia 2.04.2017 o 16:46, marcin4x4 napisał:

    gwarantuje że do 140 nie wrócisz.

    ok, każdy ma prawo do swojego zdania. 

    Przy orurowaniu 51mm od turbo do coolera i 57mm od coolera do przepustnicy taka 140'tka spokojnie będzie na 240ps wydajna. 

    Nie zawsze wielkość coolera ma znaczenie, np. jak dasz cooler z wejściem / wyjsciem 76mm i podepniesz go do orurowania gdzie średnica ma 51mm wiadomo że schłodzone powietrze się spręży ogrzewając się przy tym dość znacznie. 

    Z kolei jak przy hybrydzie  z k03s dasz orurowanie 63mm kolosalnie zwiekszych średnicę co teoretycznie zmniejszy przepływajacego boostu bo małe turbo nie będzie w stania defacto dać takiej masy potwietrza jak turbo np. GT28 (dmuchnij sobie przez rurkę o średnicy 2cm coś a a dmuchnij w rure 4cm)

     

    Opublikowano

    wszystko musi być dobrane optymalnie, tubo jest dostatecznie mocne by zmęczyć 140. Ten coler jest za słaby nawet to starych tdi na pompie.

    Opublikowano

    Jeśli chciałbym robić 230+ max 250 to jaki wkoncu cooler wybrać i z jakim orurowaniem ? Turbo hybryda na seryjnej sprezarce. Jazda w 80℅ to miasto i czasami lubię poupalac ale tak z tolkiem. 

    Dnia 26.01.2017 o 18:40, Miiichas7 napisał:

    Witam, dziś odebrałem auto z hamowni,  seria z wszystkimi gratami pokazała 165KM i 231Nm, po programie wyszło 248 KM i 346Nm

    Modyfikacje

    Downpipe  baq

    TIP  baq

    Turbo K03S

    FMIC  550x140x65

    Wtryski  od BAM

    DV od BAM

    Polerowane kanały dolotowe i wydechowe

    Wykres do oceny

     

     Po programie.jpg

       Kolego jak możesz to wstaw filmik jak Twoja furka jedzie od 0-200. :)

       

      Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

      Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

      Zarejestruj nowe konto

      Załóż nowe konto. To bardzo proste!

      Zarejestruj się

      Zaloguj się

      Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

      Zaloguj się
      • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

        • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
      ×
      ×
      • Dodaj nową pozycję...