darooo Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 ON BP, -10 od paru dni i profilaktycznie dwa razy grzanie i zapala od strzała, jak podgrzeje jeden raz to kręci powiedzmy 2 sekundy max ale wole ze spokojem dwa razy, przy minus -3 jedno grzanie i jest git Co do jakiś problemów ostatnio z 3 dni pod rząd przekręcam po nocy i echo, rozrusznik nie kręci, totalnie nic ale 2-4 przekręcenia i rusza, myślę, że przymarza i jak przekręcam kluczyk to silnik rozrusznika próbuje ruszyć i dlatego puszcza. Mam przynajmniej taką nadzieję bo w sobotę w tej odwilży latałem z 200 km z czego z 30 w bardzo bojowych warunkach na torze gdzie woda ostro stała... i po prostu gdzieś tam naleciało...
adr1018 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 U mnie pali za pierwszym razem tylko dzisiaj zostawiłem na ręcznym i zamarzł i 15 km przejechałem wysiadłem a tu śmierdzi dotykam koło a tu gorące ;(
dawkol-d1 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Przy -6*C trochę się pomęczył, ale w końcu załapał. Mimo nowego aku ciężko mu to idzie ze względu na świece- nadają się już tylko do wymiany
MarkusTDI Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Prawie kazdy pisze ze pali od strzala ale wiodmo ze jak sa mrozy powyzej -10 to disel chwile czyli pare sekund pokreci nowy czy stary,kazdy bedzie pisal ze jego TDI pali na dotyk a tak naprawde to sami wiecie jak pala wasze auta np moj ja bylo -18 s,to podgrzewalem mu 3 razy swiece i 3 sekundy krecil i odpalil i stal na polu 2 dni,takie moje postrzezenie tematu
Kowi87 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Moge Ci nagrać ze odpala z pierwszego strzału odpalam go raz/dwa razy dziennie zdrowy diesel dobrze przygotowany na zime pali od strzała :gwizdanie: a grzanie świec więcej niz raz mija sie z celem gdzieś to ładnie wyjaśnił Musashi
endriuu Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem.
Frimuś Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 No to feest a ja zawsze tak robilem -chodzi o ten przekaznik,pstryk i dopiero odpalalem
szyku Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 jak odpala? no jak złoto bo w ogrzewanym garażu a tak poważnie to powiem całkiem ladnie kontrolka zgasnie i przed cyknięciem przekaźnika to tak zwane "push" i odrazu łapie ... sęk w tym by nie odpalac przed zgasnięciem kontrolki bo swiece musza nagrzać komore i powietrze wystarczająco
grabson765 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem. glupoty piszesz z tym zmniejszaniem zywotnosci swiec.... i musashi tez to ladnie kiedys wyjasnil
gizmus2006 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Qrde a zawieszenie może zamarznać? Mój tył przestał działać ;/
gizmus2006 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 A jakaś koncepcja jak to naprawić poza odmrożeniem bo jeździ się nie dość ze jak na stołku to mało bezpiecznie ;/
andy_sky Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 ogrzewany garaż albo myjnia z ciepłą wodą
morsdicti Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 B5tka nie jeździ od tygodnia .... aku padł na początku grudnia, potem tydzień temu .... i do tej pory nie ma czasu naładować więc auto stoi .... B6tka pali bez problemu, po 8 godzinach na podwórku jest ok ... B5 "garażuje" się przed budynkiem więc jej wybaczam niedyspozycję.
Tzieland Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 B5tka nie jeździ od tygodnia .... aku padł na początku grudnia, potem tydzień temu .... i do tej pory nie ma czasu naładować więc auto stoi .... B6tka pali bez problemu, po 8 godzinach na podwórku jest ok ... B5 "garażuje" się przed budynkiem więc jej wybaczam niedyspozycję. naładowanie aku raczej na długo nie pomoże przynajmniej u mnie tak było rok temu i niestety ponad 400 zł nie moje
endriuu Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem. glupoty piszesz z tym zmniejszaniem zywotnosci swiec.... i musashi tez to ladnie kiedys wyjasnil zapytaj musashiego. powie ci to samo.
grabson765 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem. glupoty piszesz z tym zmniejszaniem zywotnosci swiec.... i musashi tez to ladnie kiedys wyjasnil zapytaj musashiego. powie ci to samo. ida dalej.... kazde wlaczenie zaplonu zmniejsza zywotnosc swiec?
GILI Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Qrde a zawieszenie może zamarznać? Mój tył przestał działać ;/ zużyte amorki zamarzły
morsdicti Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 B5tka nie jeździ od tygodnia .... aku padł na początku grudnia, potem tydzień temu .... i do tej pory nie ma czasu naładować więc auto stoi .... B6tka pali bez problemu, po 8 godzinach na podwórku jest ok ... B5 "garażuje" się przed budynkiem więc jej wybaczam niedyspozycję. naładowanie aku raczej na długo nie pomoże przynajmniej u mnie tak było rok temu i niestety ponad 400 zł nie moje No ja ładuję od początku grudnia już 2 raz .... auto jeździ 10 km do pracy ... stoi 8-9 godzin i spowrotem 10km ... domiewam, że jaki by to nie był ten akumulator to i tak by się rozładowywał przy takim cyklu eksploatacji samochodu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się