Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze niunie i mrozy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ON BP, -10 od paru dni i profilaktycznie dwa razy grzanie i zapala od strzała, jak podgrzeje jeden raz to kręci powiedzmy 2 sekundy max ale wole ze spokojem dwa razy, przy minus -3 jedno grzanie i jest git

Co do jakiś problemów ostatnio z 3 dni pod rząd przekręcam po nocy i echo, rozrusznik nie kręci, totalnie nic :shocked: ale 2-4 przekręcenia i rusza, myślę, że przymarza i jak przekręcam kluczyk to silnik rozrusznika próbuje ruszyć i dlatego puszcza. Mam przynajmniej taką nadzieję bo w sobotę w tej odwilży latałem z 200 km z czego z 30 w bardzo bojowych warunkach na torze gdzie woda ostro stała... i po prostu gdzieś tam naleciało...

Opublikowano

U mnie pali za pierwszym razem tylko dzisiaj zostawiłem na ręcznym i zamarzł i 15 km przejechałem wysiadłem a tu śmierdzi dotykam koło a tu gorące ;(

Opublikowano

Przy -6*C trochę się pomęczył, ale w końcu załapał. Mimo nowego aku ciężko mu to idzie ze względu na świece- nadają się już tylko do wymiany ;)

Opublikowano

Prawie kazdy pisze ze pali od strzala ale wiodmo ze jak sa mrozy powyzej -10 to disel chwile czyli pare sekund pokreci nowy czy stary,kazdy bedzie pisal ze jego TDI pali na dotyk a tak naprawde to sami wiecie jak pala wasze auta np moj ja bylo -18 s,to podgrzewalem mu 3 razy swiece i 3 sekundy krecil i odpalil i stal na polu 2 dni,takie moje postrzezenie tematu :hi:

Opublikowano

Moge Ci nagrać ze odpala z pierwszego strzału :wink4: odpalam go raz/dwa razy dziennie :wink4: zdrowy diesel dobrze przygotowany na zime pali od strzała :gwizdanie: a grzanie świec więcej niz raz mija sie z celem gdzieś to ładnie wyjaśnił Musashi

Opublikowano

tzn. co z tym grzaniem swieczek?

Opublikowano

to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem.

Opublikowano

No to feest a ja zawsze tak robilem -chodzi o ten przekaznik,pstryk i dopiero odpalalem :embarrassed:

Opublikowano

jak odpala? no jak złoto bo w ogrzewanym garażu :D a tak poważnie to powiem całkiem ladnie :) kontrolka zgasnie i przed cyknięciem przekaźnika to tak zwane "push" i odrazu łapie ... sęk w tym by nie odpalac przed zgasnięciem kontrolki bo swiece musza nagrzać komore i powietrze wystarczająco

Opublikowano

to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem.

glupoty piszesz z tym zmniejszaniem zywotnosci swiec.... i musashi tez to ladnie kiedys wyjasnil :wink4:

Opublikowano

Qrde a zawieszenie może zamarznać? Mój tył przestał działać ;/

Opublikowano

Moze :wink4:

Opublikowano

A jakaś koncepcja jak to naprawić poza odmrożeniem :) bo jeździ się nie dość ze jak na stołku to mało bezpiecznie ;/

Opublikowano

ogrzewany garaż albo myjnia z ciepłą wodą :naughty:

Opublikowano

B5tka nie jeździ od tygodnia .... aku padł na początku grudnia, potem tydzień temu .... i do tej pory nie ma czasu naładować więc auto stoi .... B6tka pali bez problemu, po 8 godzinach na podwórku jest ok ... B5 "garażuje" się przed budynkiem więc jej wybaczam niedyspozycję.

Opublikowano

B5tka nie jeździ od tygodnia .... aku padł na początku grudnia, potem tydzień temu .... i do tej pory nie ma czasu naładować więc auto stoi .... B6tka pali bez problemu, po 8 godzinach na podwórku jest ok ... B5 "garażuje" się przed budynkiem więc jej wybaczam niedyspozycję.

naładowanie aku raczej na długo nie pomoże :wink4: przynajmniej u mnie tak było rok temu i niestety ponad 400 zł nie moje

Opublikowano

to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem.

glupoty piszesz z tym zmniejszaniem zywotnosci swiec.... i musashi tez to ladnie kiedys wyjasnil :wink4:

zapytaj musashiego. powie ci to samo.

Opublikowano

to znaczy ze wystarczy raz podgrzac. dwukrtone uzycie swiczek - zmniejsza drastycznie ich zywotnosc. nie wolno rowniez czekac do pstrykniecia przekaznika i dopiero odpalac. odpalac po zgaszeniu kontrolki. przekaznik naumyslnie nie odlacza jeszcze swiec aby grzaly w momencie zakrecenia silnikiem.

glupoty piszesz z tym zmniejszaniem zywotnosci swiec.... i musashi tez to ladnie kiedys wyjasnil :wink4:

zapytaj musashiego. powie ci to samo.

ida dalej.... kazde wlaczenie zaplonu zmniejsza zywotnosc swiec? :kox:

Opublikowano

Qrde a zawieszenie może zamarznać? Mój tył przestał działać ;/

zużyte amorki zamarzły :cool1:

Opublikowano

B5tka nie jeździ od tygodnia .... aku padł na początku grudnia, potem tydzień temu .... i do tej pory nie ma czasu naładować więc auto stoi .... B6tka pali bez problemu, po 8 godzinach na podwórku jest ok ... B5 "garażuje" się przed budynkiem więc jej wybaczam niedyspozycję.

naładowanie aku raczej na długo nie pomoże :wink4: przynajmniej u mnie tak było rok temu i niestety ponad 400 zł nie moje

No ja ładuję od początku grudnia już 2 raz .... auto jeździ 10 km do pracy ... stoi 8-9 godzin i spowrotem 10km ... domiewam, że jaki by to nie był ten akumulator to i tak by się rozładowywał przy takim cyklu eksploatacji samochodu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...