SoMeS Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Już się przyjrzałem na spocie i są duuużo mniejsze EOT
czester Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 polerka super ale przydał by się lakier bezbarwny na pow. polerowana Przydałby się, ale myślę, że szybko by odpadł z tak wypolerowanej powierzchni. Już się przyjrzałem na spocie i są duuużo mniejsze EOT Caly 1" ale za to jak wyglądają, nie tak jak Twoje cale obdrapane z odchodzącym lakierem
daffy Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 warto spróbować i polakierwać ,może lakierem bezbarwnym matowym niezle to wyglada . Pracuje w takiej firmie ATS produkują tam koła i też polerujemy koła i lakier sie jakos trzyma jeszcze nieodpadł a pow. polerowana jest jak lustro
czester Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 A to jest jakiś specjalny lakier bezbarwny ?
daffy Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 lakier bezbarwny matowy i z połyskiem popytaj w mieszalni lakierów samochodowych
SoMeS Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 hmm ja widziałem chyba taki lakier w sklepie motoryzacyjnym u mnie ciekawe ciekawe... może się na to skuszę jak już znajdę czas na polerke tych felg :gwizdanie:
czester Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jak dla mnie to albo matowy, albo z połyskiem, ale mogę się nie znać :> Patrzyłem dzisiaj na felunki i żadnej zmiany.
SoMeS Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 ja pójdę w połysk :gwizdanie: no u Ciebie Czester dobrze to wygląda mam nadzieję że osiągnę podobny efekt bo zaczynają mnie drażnić te utleniające się plamki
Cor72z Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 ja używam pasty Autosol jest o niebo lepsza niż automax i tempo..... tak wygląda moja felga po 4 miesiącach
czester Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 A możesz powiedzieć jaka jest różnica między tymi pastami ?
Cor72z Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Robiłem pastą tempo 3.50 za tubkę ,automax ok 5 zł i autosol ok 10zł . nie ma dużej różnicy cenowej ... po pierwszym polerowaniu pastą autsol efekt jest już bardzo dobry.... w przypadku pozostały past trzeba nakładać je i polerować kilka razy.... tak są moje odczucia... Autosol jest z nich najlepszą pastą i moim przypadku po użyciu jej efekt był najlepszy.
czester Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 W takim razie skoro twierdzisz, że jest taka dobra ta pasta to wypróbuje ją na jesień fakt, że automaxa i tempo trzeba kilka razy nałożyć.
Tomson Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Panowie, czym czyścicie wypolerowane felgi. Ja swoją polerkę skończyłem miesiąc temu i czyszczę je regularnie raz w tygodniu jakimś szamponem z woskiem do mycia samochodów. Ktoś tu pisał, żeby zabezpieczyć je woskiem z puszki co uczyniłem, ale felgi zrobiły się przez to bardziej matowe istnieją preparaty do czyszczenia felg nielakierowanych np. http://allegro.pl/item680935637_plak_forlega_do_czyszczenia_felg_750ml.html ale jest napisane, że nie jest polecany do czyszczenia felg "specjalistycznych" a takie chyba mamy
mrogal Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Panowie, czym czyścicie wypolerowane felgi. Ja swoją polerkę skończyłem miesiąc temu i czyszczę je regularnie raz w tygodniu jakimś szamponem z woskiem do mycia samochodów. Ktoś tu pisał, żeby zabezpieczyć je woskiem z puszki co uczyniłem, ale felgi zrobiły się przez to bardziej matowe istnieją preparaty do czyszczenia felg nielakierowanych np. http://allegro.pl/item680935637_plak_forlega_do_czyszczenia_felg_750ml.html ale jest napisane, że nie jest polecany do czyszczenia felg "specjalistycznych" a takie chyba mamy jak najmniej chemii lac na polerki najlepiej ludwikiem z woda, ja swoje mam na aucie od kwietnia i co iles myc poswiece mniej niz godzinke na przepolerowanie felg autosolem no chyba ze chce zeby po kazdym myciu sie swiecily tak jak prosto z polerki to wtedy za kazdym myciem idzie przepolerowanie felg
Tomson Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 polerka ręczna czy wiertarka + filc ? :>
mrogal Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 polerka ręczna czy wiertarka + filc ? :> juz wypolerowanych? ja jade recznie no moze raz szurnalem przed spotem :gwizdanie: wiertarka z filcem
Tomson Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 tak tak chodziło mi o już wypolerowane to zamawiam autosola i też sobie zrobię ręczną polerkę, bo widzę że mam na felgach resztki wosku i pasty polerskiej jeszcze od pierwszego polerowania :gwizdanie:
FranoF1 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Można kupić dodatkową podstawke którą montuje się między chłodniczke oleju a filtr oleju. W podstawce są dwa lub więcej dodatkowych miejsc gdzie można umieścić dodatkowe czujniki. Tak, tylko w tych podstawkach jest tyle gwintu na czujniki, że prawie wcale. Najlepiej jest nadspawać i na nowo nagwintować... p.s fajne fotostory pozdrawiam
yooo25 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Nie chciałem zakładać nowego wątku... Dziś coś mnie naszło żeby zabrać się za swoje aluski 16 a mianowicie za polerkę Zakupiłem jakiś środek do usuwania starej powłoki lakierniczej ale: lakier pięknie schodzi ale podkład już tak łatwo nie chce ;/ Ja działam tam że polewam żelem felgę odczekuje i po paru minutach szpachelka usuwam lakier.... Jak najlepiej poradzić sobie a podkładem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się