sułek123 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Witam mam problem z moim afn-em, wiem, ze po tym co teraz napiszę zwyzywacie mnie, ale zaryzykuję ;p Kupiłem na allegro kości na 130 km wlutowalem podstawki i zapialem chipa. I teraz problem jest taki że nasiliły się objawy które miałem przed chipem tylko w znacznie mniejszym stopniu. Mianowicie przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu auto kopci na niebieskawo i to sporo;/ kopcil trochę wcześniej, ale znacznie mniej. Napiszcie proszę czy to może być wina wtrysków, że za dużo leje paliwa czy turbo pada? Chciałbym jeszcze, żebyście napisali mi jakie logi zrobić, żeby popatrzeć po swojemu na tego chipa. Jak tylko ktoś mądry stwierdzi że to całkowite dno to wywalam to natychmiast ? Aha i taka informacja jeszcze, po odpaleniu rano auto nie zakopci nic, ale jak pochodzi z minutę to po dodaniu odrobiny gazu wyleci chmura biało siwego dymu bardzo gryzacego w oczy. Po rozgrzaniu auta kopci na niebieskawo, ale tylko przy obciążeniu i gwałtownym wciśnięciu gazu -dosc mocno ;/ Na postoju mogę go kręcić do 4 tys i nic nie kopci.
cabanmat Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Na CHIP to się jedzie do profesjonalnego warsztatu z hamownią Edytowane 1 Marca 2017 przez cabanmat
sułek123 Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 Wiem, zaryzykowalem te kości bo gość jeździł na tym 5 lat i rozbił auto. U niego nic się nie działo a chip był zrobiony taki lekki na niecałe 130 koni. Wiem, że robi się to pod konkretny stan silnika itd. Ale to tylko potwietdza, że. Z moim silnikiem nie do końca jest ok skoro nawet na takim lekkim chipie nie działa ptawidlowo.
sułek123 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 Napisz mi kolego jakie logi mam zrobic które bloki. Domyślam się, że 003, 013, 011, 008???
sułek123 Opublikowano 4 Marca 2017 Autor Opublikowano 4 Marca 2017 Zrobiłem dzisiaj chyba wszystkie możliwe logi jakie się da. Statyczne na zimnym silniku: -004 i 007-http://vaglog.pl/log-004_007_ybxl1.html Statystyczne na ciepłym silniku: -000 i 001-http://vaglog.pl/log-000_001_CMmGLo.html -003- http://vaglog.pl/log-003_vMYI91.html Statystyczne BS: -000-http://vaglog.pl/log-000_S9glk7C.html -003-http://vaglog.pl/log-003_J6776J.html -004-http://vaglog.pl/log-004_7zqEf0.html -011-http://vaglog.pl/log-011_6Cq4oU1.html Dynamiczne: -001-http://vaglog.pl/log-001_Wd5DaPO.html -004-http://vaglog.pl/log-004_9jZUv.html -011-http://vaglog.pl/log-011_8jMpA.html Dynamiczne w grupach: 003,008,011-http://vaglog.pl/log-003_008_011_K2129.html 003,010-http://vaglog.pl/log-003_010_0M1Ei9U.html 003,011-http://vaglog.pl/log-003_011_3KX2rD2.html 008,011-http://vaglog.pl/log-008_011_7R4g5.html
mlodziak22 Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Dnia 1.03.2017 o 23:27, cabanmat napisał: Na CHIP to się jedzie do profesjonalnego warsztatu z hamownią ja dałem 400zł u kolegi z forum auto jeździ do dzisiaj więc po co przepłacać?? tylko hamownia przenośna. twoja rady zawsze są oparte tylko teorią.
mantix Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Jak jest kumaty tuner, to logi mu dużo więcej powiedzą niż hamownia.
sułek123 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 Dzisiaj sprawdziłem cisnienie sprężania w cylindrach. Jako, że w sieci jest ogrom informacji jak mierzyć poprawnie ciśnienie w silnikach diesla, czy na zimnym, czy na cieplym? Zrobiłem to na zimnym silniku. Oto wynik: 1 cyl - 30 2 cyl - 30 3 cyl - 30 4 cyl - 30,2 Na cieplym nie mierzylem, bo z info z sieci wynika, że wynik może być tylko lepszy...
wesz82 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Nie raz 1 szy cylinder moze miec mniejsze wyniki od pozostalych. Masz zdrowy silnik. To ze u kolegi gotowiec dawal rady nie oznacza ze u Ciebie bedzie tak samo. Nie kazdy sprzet jest taki sam..... Ja nie wierze w gotowce ale poczekaj na szczyt logow ewentualnie wrzuc je w odp dzial. Z tymi tunerami tez przesadzacie... Wysylacie ludzi do firm co biora gruba kase a nastepstwem tego jest ze ludzie sobie wola gotowca kupic i potem skutki sa rozne. Jest duzo ludzi co robi wirusy po logach i calkiem dobrze im to wychodzi.chamownia to kolejna strata kasy. Ale co kto lubi.. Zawartość dodana 0 minutes later Nie raz 1 szy cylinder moze miec mniejsze wyniki od pozostalych. Masz zdrowy silnik. To ze u kolegi gotowiec dawal rady nie oznacza ze u Ciebie bedzie tak samo. Nie kazdy sprzet jest taki sam..... Ja nie wierze w gotowce ale poczekaj na szczyt logow ewentualnie wrzuc je w odp dzial. Z tymi tunerami tez przesadzacie... Wysylacie ludzi do firm co biora gruba kase a nastepstwem tego jest ze ludzie sobie wola gotowca kupic i potem skutki sa rozne. Jest duzo ludzi co robi wirusy po logach i calkiem dobrze im to wychodzi.chamownia to kolejna strata kasy. Ale co kto lubi..
sułek123 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Opublikowano 7 Marca 2017 W takim razie czekam. Może ktoś się zainteresuje tymi logami.
pdk Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 jeszcze jedna rzecz nie zostala powiedziana, jedzie lepiej po tym chipie?
sułek123 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Opublikowano 7 Marca 2017 No jedzie jedzie. Miałem przyjemność jechać passatem afn-em po profesjonalnym chipie, mój jedzie tak samo. Panowie bo widze, że temat słabo się rozwija że względu na tytuł mojego tematu. Przyjmujemy, że tego chipa wcale nie ma, ja przekładam stare kości na 110 km i sytuacja jest taka jak wyżej, tzn zakopci rano po odpaleniu biało szarym dymem bardzo gryzacym w oczy. Po 3 min jazdy dymu nie ma. Kopcenie na niebieskawo pojawia się dopiero na wyższych obrotach przy wciśniętym pedale gazu do końca. Chodzi mi teraz o możliwe przyczyny tego kopcenia porannego i tego późniejszego pod konkretnym obciazeniem. Domyślam się że to niebieskie to raczej olej, ale czy mozliwe, że wtryski??? Jeśli olej to sądząc po kompresji nie są to pierscienie, mogą być uszczelniacze zaworowe albo turbo. Tylko jak sprawdzić jedno i drugie??? Turbo wyciągałem do czyszczenia, nie było śladu oleju ani od strony zimnej ani goracej. Odma wywalona na zewnątrz...
wesz82 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Ja mam tak samo. Z rana jak jest mniej niz 5 st czasem zakopci na bialo. Do tego nie rowna praca silnika. Jak sie lekko nagrzeje juz jest ok. Co do buta to raczej czarno kopci jak powinien. Turbo zmienione i dalej to zostalo,wtryski tak samo. Stawiam ze jakis zawor kuleje po odpaleniu ale i to nie jest pewne. Juz mam go 6 rok i od pocztku tak mial. Bylo kilka korekt robione i moc naprawde nie ma nic ku temu. Musze jeszcze komore i zawory wypucowac dla spokoju. Jak oblukaja logi i bedzie ok to zostaw to dziadostwo chodzi mi o gotowca. Albo daj komus jak mocno Ci przeszkadza. Gumki jak maja sprzet zmienia bez zdejmowania glowicy.
sułek123 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 U Cb kolego wesz82 wygląda bardziej jakby 1 świeca nie grzała. U mnie nie telepie silnikiem chodzi równo...
wesz82 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Ja juz załamuje rece. Swiece sprawne,wymieniony komplet na nowe. Napiecie jest takie same na wszystkich swiecach,sprawdzone 2 razy bez podpietego czujnika temp wody. Dalej to samo,jak ciepło jest ok jak zimniej to juz nie. Samochód pali na widok kluczyka,wczesniej wał sie ruszył i juz palił zas po ostatnim razie jak wyładowałem aku pare razy,musze go przytrzymać 2 sek.Ale aku nie winne temu. Sprawdze moze na weekend kompreche to bede miał ogólny zarys stanu silnika..
karaluch8 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Ja panowie to samo mam. Kopcenie na siwo z eana gryzace spaliny. Z tym ze kata nie ma. No i jak jade np. Na 3 biegu trzymam go 2.5 tys obrotow zaczyna kopcic na niebiesko. Jak go bede trzymal to bedzie kopcil dodam max gazu przyspieszam i nie dymi. Tylko jak trzymam na okreslonych obrotach to kopci. Po za tym komprecha byla sprawdzana juz nie pamietam ile ale bylo w normie. Olej pali dość znacznie. Uszczelniacze zaworowe wymienione. I dalej kopci. Zostaje albo turbo albo pierscienie jednak do wymiany. Wnioski?
marcin4x4 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Dnia 5.03.2017 o 16:02, wesz82 napisał: Ale co kto lubi.. nie kto co lubi tylko ZAWSZE usługę powinno się wykonać fachowo , zgodnie ze sztuką. Logi to podstawa, hamowania niczego nie wnosi jest ułatwieniem dla tunera (nie musi latać po drogach) i placebo dla klienta. BTW: mega z d*py te logi, zrób je porządnie. Juz na tym widać że brakuje powietrza i to całkiem sporo. Edytowane 10 Marca 2017 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się