wkowal10 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Panowie- jak w tytule. Jak zadziała automatyczny hamulec ręczny, gdy podczas jazdy go zaciągnięmy?
Gość Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) Kiedys przy malej predkosci wcislem i zablokowalo mi przednie kolo.lepiej nie ryzykowac Edytowane 30 Marca 2017 przez firefighter79
komoornik Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Ciekawe jakim cudem zablokowało Ci przednie koła Działa prawie jak zwykły ręczny - trzeba przytrzymać przycisk i wtedy hamują tylne koła.
wkowal10 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 Ale czy od razu mocno czy z narastającą mocą?
Vis Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) gdzieś czytałem, że podczas jazdy ręczny powinien działać jako hamulec awaryjny - normalne hamowanie wszystkimi kołami //edit: a tak, w instrukcji Edytowane 30 Marca 2017 przez Vis
Gość Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 18 minut temu, komoornik napisał: Ciekawe jakim cudem zablokowało Ci przednie koła Działa prawie jak zwykły ręczny - trzeba przytrzymać przycisk i wtedy hamują tylne koła. A byc moze mi sie tylko tak wydawało...niewiem
JawoR36 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 26 minut temu, Vis napisał: gdzieś czytałem, że podczas jazdy ręczny powinien działać jako hamulec awaryjny - normalne hamowanie wszystkimi kołami //edit: a tak, w instrukcji Próbowałem, efektem jest "wciśnięty" hamulec w podłogę, awaryjne światła i tym podobne sprawy. Też mnie ciekawiło co się stanie jak np pasażer wciśnie ten przycisk.
komoornik Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Dziwne. Raz testowałem z prędkością około 15 km/h i na pewno nie była to pełna siła, miałem wrażenie że tylko tył hamuje.
JawoR36 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 1 minutę temu, komoornik napisał: Dziwne. Raz testowałem z prędkością około 15 km/h i na pewno nie była to pełna siła, miałem wrażenie że tylko tył hamuje. Przy małych prędkościach faktycznie jest takie wrażenie, szczególnie jak już się wyhamowuje i w toczącym samochodzie się zaciągnie hamulec, to czuć że tylko tył się blokuje.
M@rcus Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Tak jak już wyżej napisano - wszystkie koła hamują. Nie jest tak jakby wcisnęło się hamulec w podłogę, ale siła hamowania w miarę płynnie rośnie, dlatego szarpnięcie guziora tylko delikatnie przyhamuje samochód. Nie ma co się bać, a warto wiedzieć jak auto się zachowa w potrzebie hamowania awaryjnego tym sposobem.
dembu19 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 8 godzin temu, Vis napisał: gdzieś czytałem, że podczas jazdy ręczny powinien działać jako hamulec awaryjny - normalne hamowanie wszystkimi kołami //edit: a tak, w instrukcji Dzięki za te informacje, bo nawet nie miałem o tym zielonego pojęcia. Dobrze to wiedzieć w przypadku awaryjnym. Nigdy nic nie wiadomo
Dev Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Miałem okazję tak hamować z 200km/h, niesamowite wrażenia
JawoR36 Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 15 godzin temu, Dev napisał: Miałem okazję tak hamować z 200km/h, niesamowite wrażenia Dentysta pewno zadowolony z zarobku
Kosmita Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 Przednie koła blokują się np. w Passacie. W Audi jak zaciąga się hamulec awaryjny (na postoju) to ja tylko słyszę z tyłu silniczek od zaciągania. Ale sprawdziłem teraz w instrukcji od b9 i jest dokładnie tak samo jak kolega przytaczał - hamują wszystkie 4 koła.
Grohu Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 Aż z ciekawości przetestowałem i efekt jest taki jakbym uderzył w hamulec nogą na maxa. Jakby komuś pedał odpadł to zawsze można się uratować
Dev Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 Przy hamowaniu awaryjnym silniczki nie działają, ciśnienie w układzie wytwarzają zawory ABS
Kosmita Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 2 godziny temu, Dev napisał: Przy hamowaniu awaryjnym silniczki nie działają, ciśnienie w układzie wytwarzają zawory ABS No i to by było logiczne. Postojowy tylko tył (słychać silniczki), a w czasie jazdy, przy awaryjnym, zawory abs-u hamują wszystkie 4 koła.
gto250.3000 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Dev, to masz niezły reflex jak się przy nagłym hamowaniu z 200 złapałes za przycisk, a nie max hamulec w podłogę. SzacunekWysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
gto250.3000 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Jak tak hamowales z 200 to wszystkie koła równo hamowaly? Jak potem tarcze po takiej akcji? Rozumiem, że lepiej wymienić 4 tarcze niż pół przodu, ale jestem ciekaw. ŁWysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Osta Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 U Was hamuje narastająco? Ja przy 60km/h próbowałem "zaciągnąć" ręczny to musiałem go ciągle trzymać żeby hamowało i od razu na maxa hamowało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się