Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG


spectrum89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jaki posiadacie instalacje gazowe w swoim ASN-ie? Jaka będzie się najlepiej sprawować?

Ile Was kosztowało założenie lpg?

I jakie spalanie macie aktualnie?

I czy polecacie jakiś dobry Warsztat w mazowieckim?

Z góry dzięki za odpowiedzi! :)

 

Pozdrawiam

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kme Diego, dobry sterownik ale polecam staga to robią prawie wszyscy, wtryski miałem jakieś dziwne teraz założyłem barracudy i ja chwale jak i masa ludzi, spalanie, zima miasto 18, trasa ostatnio mi wyszło 11,5, da się niżej ale nie po to mam 3 litry żeby jechać inaczej

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzi kompletny zestaw AC, reduktor AC r01-250 czerwony, butla w zapasie 55l. Sterownik Stag 300-4 isa2, tylko ustawiony ręcznie a nie automatycznie na podstawie mapy benzyny.

 

Instalacja kosztowała równe 3k zł, mam już dwa lata i zero problemów. Jedynie zmiana filtrów. 

Spalanie w cyklu mieszanym jakieś 14l przy ciężkiej nodze. Trasa około 13l przy prędkościach 140/180, opony lato 245/40/18.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11,5 i mniej to chyba przy odłączeniu 1 cylindra ;-). Moja instalacja to BRC do 80 kilometrów w 14 się zmiesci teraz jechałem z Rzeszowa do Wrocławia i spowrotem prędkość od 180 do 210 w tym przedziale się trzymałem i dokładnie spaliła 15,5 litry, jazda poza miastem serpentyny, hamowania, wyprzedzanie czyli ostro 16, nigdy nie spaliła mi więcej.

Na oponach 235/35/19

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie myślałem nad Stagiem i Barracudami. Mi benzyny w trasie spalił 9,5 przy jeździe 130, momentami przyspieszyłem do 180. Ale z reguły tempomat i 130, choć wskazuje mi wtedy ponad 3 tys obrotów. To jak na szersze opony to niezłe macie spalanko :)
Mi za instalacje krzyczą 3800 zł.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zawartość dodana 0 minutes later

A butla w koło jakiej wielkości wejdzie, żeby nie podnosiła podłogi?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butla 70 parę litrów wchodzi, ja mam około 50 i żałuję bo wchodzi 47 litrów lpg i to już po tuningu

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam butlę 70 litrów wykładzina jest podniesiona ja po obu stronach przylepiłem rzepy ale srodek nieco wystaje do góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku da się zjechać nawet do 10l LPG w trasie, sprawdzone :P

Edytowane przez gacek585
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku da się zjechać nawet do 10l LPG w trasie, sprawdzone [emoji14]

Ale po co :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 litrów gazu to chyba przy 80 km/h w trasie? :D Ja ogólnie ja szukam szpecą od lpg w Warszawie i ciężko kogoś wybrać :/ ma ktoś jakieś sprawdzone miejsce?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Założyłem gaz. Sterownik Stag 300, wtryski Barracuda, reduktor KME Gold. Przy 180 km/h odcina mi gaz i przełącza się na benzynę.. co może być przyczyna? Pojadę z reklamacja do gazownika ale póki co jestem w trasie i wrócę za 4 dni. Dodatkowo na początku jak silnik przełącza się z benzyny na gaz (za pierwszym razem, po osiągnięciu 35 stopni) pracuje chwile nierówno i się krztusi. Mieliście takie problemy?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stag 300 to staroć, ale ma prawo działać niezawodnie. Lepszy jest np stag Qmax podłączony pod OBD. Baracudy są spoko, KME Gold też może być. Przyczyn może być wiele, bez zdjęć instalacji i screenów z programu do staga , to można sobie wróżyć. Ja stawiam na błędy montażu, pewnie reduktor zamarza, plus oczywiście niewystrojona instalacja. Wrzuć fotki i napisz gdzie zakładałeś instalację.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie Qmax Stag 300. Zdjęcia porobię i dorzucę. Byłem an strojeniu, już jest git, znaczy się leciałem 200 km/h, więcej jakoś nie ryzykowałem na razie. Spalanie raz 13.5, drugim razem 14.5, zobaczymy jak dalej. Dograny został najnowszy soft do sterownika i sporo pomogło, już się nie krztusi przy 6000rpm, tylko idzie do odcięcia, do 7 tys. rpm.

A... i pojawiły mi sie takie błędy:

17647 -  Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
        P1239 - 35-10 -   - - Intermittent
19718 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped
        P3262 - 35-10 -   - - Intermittent
17536 -  Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-00

Pytanie czy będzie tak dalej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy   małym ciśnieniu nie miał by tego samego na 1 czy 2 jak by przybutował ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drugim biegu przy 6 tys obrotów już szarpał. Teraz przestał i również więcej jedzie, coś mu poprawił gazownik, po 1000 km pojadę znowu. Mam nadzieje, ze błędy nie będą wywalać :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sterownik STAG 300-6 Premium, parownik Zavoli Zeta S, czujnik temperatury płynu Zavoli, map sensor od Staga, wtryski Matrix 2x3, zbiornik GZWM 59 litrów w miejscu koła zapasowego, wielozawór Stako. Średnio z całego roku bierze 12-13 litrów, ale ja go też z reguły nie deptam, więc to pewnie poniżej normy. Zestaw chodził fajnie przez parę miechów od kupna (gaz zakładał poprzedni właściciel), ale zaczął problemy robić i ciężko dojść skąd się biorą.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie LPG w ASN. Czy jeśli chcę założyć LPG, a możliwe, że katalizatory mam zapchane, to czy nie wzrośnie prawdopodobieństwo pęknięcia bloku z racji na wyższą temperaturę spalin przy LPG? Wstrzymać się z instalacją LPG dopóki nie wywalę katalizatorów (mam w planach wywalenie, ale to raczej dopiero na wiosnę)?

Da radę sprawdzić katalizatory np. VAG-iem bez zaglądania do nich?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vagiem katów nie sprawdzisz, ale ich zapchanie ma objawy które byś już zaobserwował. Czy blok pęknie - szczerze wątpię aczkolwiek jeśli masz podejrzenie że są zapchane to najpierw je ogarnij. Polecałbym Ci jednak, zamiast ich wywalania, wymienić je na sportowe 100 lub 200 CPSI dla lepszego doprężania spalin. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...