Quatro7 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 U mnie ponowna adaptacja nic nie zmieniła.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 U mnie tez nic nie dała ale za to zmieniłem przeplywke bo wkurzało mnie nieraz dziwnie zmienianie biegów i przeciąganie . Raz było dobrze raz nie.. Teraz po wymianie przeplywki biegi wchodzą jakby skrzynia wyjechała z fabryki heh a po logach nic nie wskazywało ze coś z nią nie tak .. Postaram się zrobić nowe logi i zobaczymy. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Gdy silnik ma nierówny moment obrotowy to skrzynia ma duży problem tzn synchronizatory wiec biegi chodzą topornie i jeszcze lubi sobie szarpać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patricoo Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Kolego ori przepływkę kupiłeś czy jakiś zamiennik ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Kolego ori przepływkę kupiłeś czy jakiś zamiennik ?Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkDenso 80 euro placilem na szwabskim ebayuWysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) a jest jakaś różnica ? Edytowane 16 Października 2017 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 a jest jakaś różnica ?Tak jak pisałem biegi zmienia idealnie ,silnik na wolnych lub po wrzuceniu D lub R ciszej chodzi no i klepie dużo rzadziej chodź dalej klepie.Na Basic settings jest teraz około 30 mg powietrza więcej jak wcześniej .Tutaj nowy log na 4 biegu i nowej przeplywce i Tak jak już mówiłem gaz nie jest od razu wciskany do dechy bo tip redukuje.. http://vaglog.com/log-003_010_011_LEBxd.html Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 czyli różnicy zero,... zaczniemy od najtańszych i najprostszych opcji. - wyczyść MAP sensor - poszukaj nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidShelby Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Słuchaj Marcina.... zgadzam się z nim w 100%. Marcin, mam ten sam problem tylko że w A6 ale ten sam silnik i również mam takie niedoładowanie i klekot. Ostatnio robiłem małą trasę 100km (to moje autko akurat) więc miałem czas żeby się pobawić i znaleźć w końcu przyczynę. Pisałem Ci to Dawid na AKP że kupiłem IC-ka ale mniejsza. Co zauważyłem: -1200-2100 obr/min może nawet i 2200 obr/min niedoładowanie, im mniejsze tym mniejszy klekot - jak ładuje klekot ustaje - niedoładowanie około 0.4-0.5 bar ( bardzo duże ! ) przy około 1500-1600obr/min - klekocze tylko na rozgrzanym (wiadomo inna dawka paliwa) chociaż zauważyłem podwyższony dźwięk silnika ale bez klekotu Dawid co do Twoich obiekcji - jeśli będę miał czas to pokażę Ci w mapach od MAF-u że różnica przepływu 30mg/suw nie powoduje dużej zmiany dawki paliwa, jeśli nie trafi się na granicy przejścia taka różnica. Różnica między dawkami to może 0.5mg/suw ze względu na linearyzację MAF-a. Więc wydaje mi się po Twoich logach że nic to nie zmieniło jeśli chodzi o moc i dźwięk - znaczy wydaje, mam pewność, chyba że pomiar nie zarejestrował tego że w pośrednich czasach między 0.3 a 0.6 sekundy coś się wydarzyło czego pomiar nie był w stanie zarejestrować. Teraz odpowiedź na pytanie dlaczego u mnie IC-ek? - bo mam w nim dziurę i dokładnie o tym wiedziałem. Co do Twoich Dawid uwag dodam że u Ciebie również może być problem z nieszczelnością, a nawet po Twoich logach to widać... Tak nawiasem ktoś tam pisał o Motulach i innych olejach - tak, to jedna rozlewownia. Słyszałem że Valvoline jest w miarę dobrym olejem i w ogóle najlepszymi olejami są te, które dopiero wchodzą na rynek ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 17 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 czyli różnicy zero,... zaczniemy od najtańszych i najprostszych opcji. - wyczyść MAP sensor - poszukaj nieszczelnościPrzyjrze się temu wszystkiemu ,powiedz mi map sensor jest na icku od strony pasażera nie ? Zauważyłem też ze mniej więcej w przedziale 1600-2200 jest słychać świst turbiny lub może tej nieszczelności ? Ale czy z większymi obrotami i doladowaniem, nie powinno być coraz bardziej słychać świstu gdyby była nieszczelność ?Następna opcja to może turbo już ma dość po 205 tysiącach i po prostu nie wstaje tak jak powinno. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidShelby Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 To zaznaczone, po lewej stronie jest ten czujnik. Świst jak najbardziej. Czy turbo się kończy ... hm .... ciężko stwierdzić, zazwyczaj przeładowuje. Ale wszystko jest możliwe. Żeby stwierdzić czy turbo to trzeba ,,zobaczyć". Przy wyższych obrotach może też świstać tyle że nie słychać tego aż tak bardzo przez dźwięk silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 17 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 To zaznaczone, po lewej stronie jest ten czujnik. Świst jak najbardziej. Czy turbo się kończy ... hm .... ciężko stwierdzić, zazwyczaj przeładowuje. Ale wszystko jest możliwe. Żeby stwierdzić czy turbo to trzeba ,,zobaczyć". Przy wyższych obrotach może też świstać tyle że nie słychać tego aż tak bardzo przez dźwięk silnika. Dzieki wielkie ,czyli jednak jest od strony kierowcy .. Co do świstu to raczej wyżej nie swista bo dokładnie słychać Kiedy przestaje ,no ale różnie to może być Ogólnie to dzięki wielkie wam za udział w tej dyskusji bo temat jest znany dużej grupie ludzi a nikt się nie udziela ani nie zna przyczyny dawidshelby jak wsadzisz IC to daj znać co i jak okej?Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Dawid Wątroba napisał: Zauważyłem też ze mniej więcej w przedziale 1600-2200 jest słychać świst turbiny lub może tej nieszczelności ? Ale czy z większymi obrotami i doladowaniem, nie powinno być coraz bardziej słychać świstu gdyby była nieszczelność ? samej nieszczelności nie usłyszysz, turbinę tak zwłaszcza gdy PID robi wszystko by uzyskać zadane ciśnienie. Wyżej nie usłyszysz bo cała reszta jest głośniejsza a turbina ma inną sprawność więc jest w stanie utrzymać ciśnienie. 1 godzinę temu, Dawid Wątroba napisał: Następna opcja to może turbo już ma dość po 205 tysiącach i po prostu nie wstaje tak jak powinno. możliwe ale GTB to nie gówno z 2.0 a nawet te spokoje dawały radę ponad 200kkm. Sprawdź tańsze rzeczy. 1 godzinę temu, Dawid Wątroba napisał: Przyjrze się temu wszystkiemu ,powiedz mi map sensor jest na icku od strony pasażera nie ? kierowcy, od góry chyba jest dojście. Skup się bardziej na nieszczelności, kolega miał walniętą gumę zaraz za turbo i efekt był taki sam jak u Ciebie. Edytowane 17 Października 2017 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 To zaznaczone, po lewej stronie jest ten czujnik. Świst jak najbardziej. Czy turbo się kończy ... hm .... ciężko stwierdzić, zazwyczaj przeładowuje. Ale wszystko jest możliwe. Żeby stwierdzić czy turbo to trzeba ,,zobaczyć". Przy wyższych obrotach może też świstać tyle że nie słychać tego aż tak bardzo przez dźwięk silnika. Ogarnales sprawę swojego icka?Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quatro7 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 u mnie w czasie zbiegły się 3 czynniki, nie jestem pewien który wpłynął na to klekotanie ale ustało, bardzo dawno już nie słyszałem. ochłodzenie na dworze, dodanie ceramizera, korekta mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 ceramizer akurat na to wpływ ma zerowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Wrzuce wykresy przed i po .. Co sadzicie ?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 ceramizer akurat na to wpływ ma zerowy. Ostatnio podłączyłem komputer i wywaliło mi blad od egt...zmieniłem na nowy siemensa vdo i od tamtej pory póki co nie ma żadnego klekotu )Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawiec Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam serdecznie Panowie jestem nowy na forum i mam taki problem czy ktoś z was mial moze takie objawy stukow i nierownej pracy po nagrzaniu silnika ?. Na zimnym silniku jest ok. Auto ma moc ciagnie tylko irytuje mnie ten stukot prosze o wasze porady i opinie dopiero co kupiłem auto i taka niespodzianka zalaczam linka z filmem i odgłosami klekotania stukania który wydobywa się z prawej strony kolo wtryskow Kod mego silnika to BKN Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez slawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Powiem Ci, że wygląda to nieciekawie. Przede wszystkim sprawdź korekcje wtryskiwaczy na kanałach 72 - 77, 13, 14, stan poziomu oleju i płyn chłodniczy czy nie masz ponad stan i jaki kolor, oznaczenie wtryskiwaczy, tzn. jaka jest ostatnia literka ( literki), a tak poza tym ile masz przejechanych kilometrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się