Arek8888 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 To spoko, aczkolwiek wydaje mi się, że na tej aukcji jest dość gruba siatka, co prawda cena nie zachwyca, ale czego się nie robi https://allegro.pl/siatka-tuningowa-abs-plaster-miodu-140x39-i7502157327.html
DaveLove Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 No w tej cenie to chyba bym wolał poszukać ori kratki ze zderzaka rs4 i spróbował dociąć pod wymiar ?. Z tego co pamiętam to chyba zamawiałem ten model - https://allegro.pl/siatka-czarna-25x100cm-kamei-plaster-miodu-30x10-i7389440468.html?fromVariant=7184681200
DaveLove Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Przyszły małe zakupu, będzie można przygotować auto na zimę.
qruku Opublikowano 19 Września 2018 Opublikowano 19 Września 2018 Extra b5 ! Kiedyś długo moje marzenie takie b5 2.8 w q i manualu Prezentuje się elegancko także Ci się nie dziwie że ma zostać na zawsze Przeczytałem wątek i będę śledził dalej. Powodzenia w dalszym dopieszczaniu. Pozdr
DaveLove Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 Rodzinka się powiększyła. Przy okazji nie zapomniałem o B5. Dziś mod powinien być skończony i nie ukrywam, że trochę czasu to zajęło. Myślę, że wiecie co to za mod ?.
trepek Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Montaż stroboskopów w wewnętrznych klamkach?
DaveLove Opublikowano 22 Października 2018 Autor Opublikowano 22 Października 2018 6 godzin temu, trepek napisał: Montaż stroboskopów w wewnętrznych klamkach? Haha ciepło, ciepło ?. Wpadły elektrycznie składane lusterka. Teraz muszę się w końcu zebrać na zrobienie tylnego zawieszenia (na pewno w tym roku) i myślę, że zabiorę się za wymianę FIS oraz zmianę podświetlenia na białe.
DaveLove Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Zawieszenie już skompletowane. Przed Bożym Narodzeniem wymiana i do tego standardowy serwis olej + filtry. Tym razem wypróbuję 5w40 od LM. Poniżej fotka części oraz schematów co będzie wymieniane. Nie wiem czy widać ale w zielonych kółkach części ASO, a w niebieskich Lemforder. Przy okazji zmiana kół na zimowe. Niestety nie mam fotek, może później wrzucę jak wygląda zimowy setup w B5 i B8 ?. Edytowane 27 Listopada 2018 przez Rumaq 1
razor91 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 To same tulejki i drązki ? Ile taki komplecik ? Jak masz gdzieś numery na liście to chętnie przygarnę ^^
DaveLove Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Opublikowano 28 Listopada 2018 2 godziny temu, razor91 napisał: To same tulejki i drązki ? Ile taki komplecik ? Jak masz gdzieś numery na liście to chętnie przygarnę ^^ Wszystkie numery części masz w linku poniżej. Niektóre numery się zmieniły ale to już w ASO zweryfikowali. Ogólnie wszystko wpada z ASO, jedynie drążki kierownicze i łączniki stabilizatora z Lemfordera. Generalka w tylnym zawieszeniu. Łącznie po rabatach wyszło niecałe 3 000 złotych, dokładnie nie pamiętam. Wymieniane będą wszystkie tulejki, śruby i wspomniane drążki oraz łączniki. https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php
krzysiek_f Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 W dniu 27.11.2018 o 17:57, Rumaq napisał: Zawieszenie już skompletowane. Przed Bożym Narodzeniem wymiana i do tego standardowy serwis olej + filtry. Tym razem wypróbuję 5w40 od LM. Poniżej fotka części oraz schematów co będzie wymieniane. Nie wiem czy widać ale w zielonych kółkach części ASO, a w niebieskich Lemforder. Przy okazji zmiana kół na zimowe. Niestety nie mam fotek, może później wrzucę jak wygląda zimowy setup w B5 i B8 ?. Mega plus dla Ciebie za OEM części. Małymi krokami do celu. Trochę czasu zajęło kompletowanie. Zawsze mi się podobało jak ktoś pomimo, że ma wiekowe auta wymienia części na oryginalne. ?
DaveLove Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2018 Dobrze Krzysiek mówisz, pomału do celu. Ogólnie to dobrze, że się za to zabrałem bo po demontażu dopiero widać, że kolorowo nie było.. Przy aucie już jest dłubane i myślę ,że do piątku uda się wszystko ogarnąć.
krzysiek_f Opublikowano 21 Grudnia 2018 Opublikowano 21 Grudnia 2018 To łącznik stabilizatora? Ta wymiana to ostatni dzwonek. Kiedy pochwalisz się nowym nabytkiem?
DaveLove Opublikowano 21 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2018 Dokładnie według powyższej ETKI to element numer 5 (8D0 505 465) - łącznik stabilizatora. Ogólnie okazało się, że jeszcze wahacz poprzeczny prawy [8D0 505 324 B] był w niezbyt ciekawym stanie i musiałem wymienić nie tylko jego tuleje ale również sam wahacz. Wpadł oczywiście komplet z ASO, więc tuleje mi zostały. Może uda się puścić je dalej w świat ?. Z nowym nabytkiem to czekam na lepszą pogodę, żeby pstryknąć kilka ciekawych fotek ?.
krzysiek_f Opublikowano 21 Grudnia 2018 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Powiem Ci że z zewnątrz auto prezentuje się super. Wnętrze też wygląda jakby pedant nim jeździł. Fotele super, chyba najbardziej mi się podobają. Obstawiam że auto nie ma przebiegu większego niż 250 tyś ? Chyba od spodu wygląda najgorzej, w sensie to najsłabsza jego strona.
trepek Opublikowano 21 Grudnia 2018 Opublikowano 21 Grudnia 2018 23 minuty temu, krzysiek_f napisał: Powiem Ci że z zewnątrz auto prezentuje się super. Wnętrze też wygląda jakby pedant nim jeździł. Fotele super, chyba najbardziej mi się podobają. Obstawiam że auto nie ma przebiegu większego niż 250 tyś ? Chyba od spodu wygląda najgorzej, w sensie to najsłabsza jego strona. Z tego co widać to samochod jest w oryginale. A 20 letnie elementy zawieszenia wlasnie tak wygladaja ? I w sumie to dobrze, że tak jest a nie było to wcześniej wymieniane bo często, podczas różnych wymian, w tak wiekowych samochodach właściciele szukają "kto najtaniej zrobi" i różne ciekawe patenty są wtedy odwalane. A tak to wszystko jest na orginalnych częściach.
DaveLove Opublikowano 21 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2018 Przód był robiony, bo zanim wrzuciłem lemfordera to siedziały tam tańsze zamienniki (już nie pamiętam producenta). Tył był oryginalny (20-letnie tuleje), więc przy demontażu gumy rozpadały się w dłoniach, śruby trzeba było ciąć, itd.. Przy okazji sprawdziłem mocowanie tylnych amortyzatorów ale tam jest wszystko jak należy. Poniżej fotki jeszcze przed czyszczeniem z błota i piasku.
DaveLove Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 B5 została wymyta i wrzucona do garażu. Przezimuje w cieple i z zimowego snu obudzi się z wraz końcem marca. Jest trochę czasu nad planowaniem dalszych modyfikacji ?.
trepek Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Z koncem marca? W sam raz na Bukowine!
DaveLove Opublikowano 7 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2019 (edytowane) 5 godzin temu, trepek napisał: Z koncem marca? W sam raz na Bukowine! Nie nie Grzegorzu ?. Niestety w tym roku B5 zostaje w domu. Wybieram się drugą A4, ponieważ mam w niej kilak rzeczy do zmodzenia w tych okolicach. Edytowane 7 Stycznia 2019 przez Rumaq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się