Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[AVF, Q, Avant] Czarne wozidło. BBS 17. Na sprzedaż.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@MaTeo85

Dzięki za wszystkie informacje. Zobaczymy w jakim stanie sa tuleje ale nastawiam sie glownie na wymiane tulei w wahaczach. Oddalbym rowniez komus same wahacze na przeprasowanie tulei bo ja nie mam prasy :/

Opublikowano

Ja też prasy nie miałem, kupiłem jakiś uniwersalny zestaw do wyciskania tuleji, i za pomocą zestawu, kilku grubych podkładek z Castoramy i brzeszczota udało się wycisnąć wszystko. Tylko belkę oddawałem na prasę ale już wiem że samemu też się da zrobić :)

zerknij do mojego tematu, tam w pierwszym poście znajdziesz spojler, a w nim kilka fotek jak wyciągałem tuleje.

gdybyś coś potrzebował to pisz PW.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Sanki zdjete! Uff ale ciezkie to zelastwo :/

Opublikowano
23 godziny temu, trepek napisał:

Sanki zdjete! Uff ale ciezkie to zelastwo :/

Mnie też to  czeka. Puzzle dla dużych chłopców. Czekam na efekt końcowy . :thumbup1:

Opublikowano

Ja w te wakacje montuje quattro. Jak zdejme sanki z dawcy to od razu remont zrobie wszystkie tuleje nowe i malowanie i bedzie na wieki.

Opublikowano
W dniu 22.02.2020 o 14:33, trepek napisał:

@MaTeo85

Dzięki za wszystkie informacje. Zobaczymy w jakim stanie sa tuleje ale nastawiam sie glownie na wymiane tulei w wahaczach. Oddalbym rowniez komus same wahacze na przeprasowanie tulei bo ja nie mam prasy :/

Pomógł bym Ale za daleko. Jak ktoś by coś chciał z okolic Wroclawia to mam dobrze wyposażony garaż  z podnośnikiem wiec mogę pomoc

Opublikowano

@dekiel 13

Sanki pod quattro są okropnie ciężkie, pewnie z 45kg z wahaczami (bez napedu).

@dzejo

Dzięki za zaoferowanie pomocy :) Dzisiaj tylko godzine miałem na dłubanie ale już praktycznie rozbroiłem sanki, jutro dokończę i podsumuję stan zawieszenia (a ten okazuje się lepszy, niż sądziłem). Głównie piaskowanie i kilka tulejek do zmiany.

Opublikowano (edytowane)

No i poszło zamówienie na części:

- dwa komplety tulei Meyle do wahacza aluminiowego/zwrotnicy,

- dwa górne wahacze Moog,

- dwa prowadzące wahacze Meyle.

@trepkowa nie będzie zadowolona :D

Muszę jeszcze domówić brakujące śruby. Sanki poszly do piaskowania.

Edytowane przez trepek
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jaki wynik z portfela???

Opublikowano

- 3x ulubione perfumy... jak tu się psikać wahaczami :eusathink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
28 minut temu, Adam87 napisał:

Jaki wynik z portfela???

Zależy jak na to spojrzeć, jak patrzę do portfela to narazie 684zl wiec wydaje sie cena calkiem ok (kupowane w IC z upustami). No ale sam widzisz, jak patrzy na to moja lepsza polowka @trepkowa :D

14 minut temu, trepkowa napisał:

- 3x ulubione perfumy... jak tu się psikać wahaczami :eusathink:

Mamy jeszce WD40 :D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
8 minut temu, trepek napisał:

Zależy jak na to spojrzeć, jak patrzę do portfela to narazie 684zl wiec wydaje sie cena calkiem ok (kupowane w IC z upustami). No ale sam widzisz, jak patrzy na to moja lepsza polowka @trepkowa :D

Mamy jeszce WD40 :D

Jak wszystko zamontujesz i zobaczysz jak prowadzi się auto to stwierdzisz, że trzeba było robić to wcześniej. 

Jak będziesz wszystko skręcać na mocno to rób na opuszczonych kołach, problematyczna będzie śruba górnego wahacza od strony kierowcy, przez to że jest tam czujnik xenonów to jest bardzo słaby dostęp. (chodzi mi o śrubę wkręcaną w nakrętkę wprasowaną w sanki). Jakbym to robił jeszcze raz to nakrętke bym dał z 2 strony.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, kkam napisał:

problematyczna będzie śruba górnego wahacza od strony kierowcy, przez to że jest tam czujnik xenonów to jest bardzo słaby dostęp. (chodzi mi o śrubę wkręcaną w nakrętkę wprasowaną w sanki). Jakbym to robił jeszcze raz to nakrętke bym dał z 2 strony.

Na szczęście producent podaje na jakiej wysokości skręcić ten wahacz gdy są wyciągnięte sanki :) I tak też go będę skręcał.

Koniecznie trzeba dać nakrętkę wprasowaną w sanki? U mnie dwie nakrętki puściły i musiałem ciąć te śruby.

Opublikowano
3 minuty temu, trepek napisał:

Na szczęście producent podaje na jakiej wysokości skręcić ten wahacz gdy są wyciągnięte sanki :) I tak też go będę skręcał.

Koniecznie trzeba dać nakrętkę wprasowaną w sanki? U mnie dwie nakrętki puściły i musiałem ciąć te śruby.

Według mnie te wprasowane śruby to wymsł inzynieów, aby było trudniej w serwisie. U mnie tez pusciły, wiec je przyspawałem spowrotem:decayed:

Opublikowano

A ja się pytam gdzie jakąś fotorelacja, mam nadzieję, że przy montażu nadrobisz ?

Opublikowano
2 godziny temu, kamil-vag napisał:

A ja się pytam gdzie jakąś fotorelacja, mam nadzieję, że przy montażu nadrobisz ?

Nadrobie, nadrobie :D aktualnie to obraz nedzy i rozpaczy!

Opublikowano

Paczuszki, paczkuszki :)

IMG_4750.JPG

 

Jeden wahacz prowadzący byl skrzywiony, widać że dostał czymś kiedyś. Tuleje wywalone w nim.

 

IMG_4751.JPGIMG_4752.JPG

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Uff... usunalem rudego dziada z tylnej czesci samochodu. Wygladalem jak gornik. Teraz wszystko sie trawi rust fillerem, w poniedzialek pojdzie podklad a we wtorek kolor :) no i sanki bede mial wypiaskowane na poniedzialek.

Opublikowano

Kawał dobrej roboty ?

Będzie top top.

Pozdrawiam

Opublikowano

Za ten kpl wahaczy i tulei ze zdjęcia ~ 700 zł ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...