szczerbol Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 witam ostatnio zakupiłem a4 b5 1.9 tdi 110. czy mogę przejść z oleju 15w40 na 10w40 ? autem jeździł starszy pan więc z silnikiem raczej się nic nie działo
XV 1900 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Moim zdaniem lepiej nie zmieniać z 15w40 na 10w40. Odwrotnie czyli z 10w40 na 15w40 jak najbardziej tak, ale niech "fachofcy" się wypowiedzą
Hezen Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Wszystkiego się dowiesz po przeczytaniu pierwszego posta tego tematu: https://a4-klub.pl/topic/9150-all-tdi-jaki-olej-do-tdi/ Wysłane z OP3T
szczerbol Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2017 nie chce się wyświetlić ;//
sebaa692 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) 55 minut temu, szczerbol napisał: nie chce się wyświetlić ;// Jest tyle postów na ten temat na forum... Zlej ten syf jak najszybciej. Lej 5W 40 np. LM, VALVOLINE lub MOTUL i będziesz Pan zadowolony. Edytowane 16 Czerwca 2017 przez sebaa692
Mozgu Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) I nie bierz pod uwage postu tego goscia co sie zatrzymal na opinii z prlu Edytowane 16 Czerwca 2017 przez Mozgu
musiek Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Przed wymiana zastosuj plukanke LM i zalej tak jak kolega wyżej napisał dobrym syntetykiem. Turbo odetchnie
wyzyk83 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) zmień jak najszybciej bo 15W40 nie spełnia normy dlatego silnika i szkoda turbo przynajmniej zapodaj 10W40 z normą 505.00 Edytowane 16 Czerwca 2017 przez wyzyk83
cabanmat Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) Zmieniaj jak najszybciej na 5W40 z normą VW505 bo zakatujesz silnik tym glutem... Co za gamonie leją 15W40 do TDI ?! 10W40 to ostateczność... Motul 5W40 X-Cess, Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40, Valvoline 5W40 SynPower Jak wymienisz.. to zrób znowu wymianę oleju po kilku tyś km... niech olej przepłucze.. i zlej ten szlam.. To są właśnie auta po dziadkach Edytowane 16 Czerwca 2017 przez cabanmat
paweu1 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Nie zmieniaj bo silnik pęknie na pół
Mozgu Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 14 godzin temu, paweu1 napisał: Nie zmieniaj bo silnik pęknie na pół Jak nie masz nic ciekawego i pomocnego do powiedzenia to nie pisz nic
mantix Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dnia 16.06.2017 o 20:25, Mozgu napisał: I nie bierz pod uwage postu tego goscia co sie zatrzymal na opinii z prlu , zapomniał jeszcze dodać że się nagary wypłukają i cały silnik rozszczelni. Ciekawe jak temu panu to autko na mrozach paliło. Już pomijając fakt, że turbo olej miało nieprędko po odpaleniu to szklany musiały po d...e dostawać.
wesz82 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dnia 16.06.2017 o 22:59, paweu1 napisał: Nie zmieniaj bo silnik pęknie na pół Ta Tobie chyba mozg pekl na pol
paweu1 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 1 minutę temu, wesz82 napisał: Ta Tobie chyba mozg pekl na pol Czy wiecie co to jest ironia? Chyba nikt nie wziął na poważnie tego co napisałem, że silnik pęknie. Z kilometra widać, że to ironia. To miało dać do zrozumienia autorowi wątku, żeby nie zadawał głupich pytań, tylko wlał syntetyk. Po za tym pytanie jaki wlać olej, czy mogę przejść z mineralnego na syntetyk ciągle się powtarza. Wątek "jaki olej do tdi" ma już 475 stron, ale nie do wszystkich dociera że tdi ma pracować na syntetyku, muszą się upewnić i zadać pytanie czy akurat ich silnik ten konkretny egzempalarz ma pracować na syntetyku? Do autora wątku: Możesz (a nawet musisz) przejść z 15W40 na 5W40 silnik nie pęknie na pół, nie rozszczelni się, będzie pracował normalnie
wesz82 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Skad wiesz jaka wiedze ma autor postu?????? Mi 10 lat temu tez zalali do 1,8T 15W bo auto mialo > 200tys km najechane. Na szczezcie jeden z forumowiczow postawil mnie do pionu i po 5 tys zalalem go normalnym olejem. Fakt jest duzo stron o oleju a autor moze nie wiedziec tego ze w ogole takowy temat istnieje... Pyta,to znaczy,ze nie wie lub nie jest pewny,wiec trza doradzic a nie siac zamet
micgan Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 przechodząc z 15W ja bym chyba najpierw zrobił razem z płukanką zmianę na 10W a później tak po 3-5tys przeszedł docelowo na 5W
wesz82 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 28 minut temu, micgan napisał: przechodząc z 15W ja bym chyba najpierw zrobił razem z płukanką zmianę na 10W a później tak po 3-5tys przeszedł docelowo na 5W Jak nie masz co z kasa robic to wyslij ja potrzebujacym Na prawde zbedny zabieg. Plukanka lub zlac po 5 tys i jest ok.
micgan Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 1 minutę temu, wesz82 napisał: Plukanka lub zlac po 5 tys i jest ok. lub zlać po 5tyś to dokładnie to samo co ja zaproponowałem tylko że na 10W bedzie taniej niz zlewać 5W a taka mała "inwestycja" jest niczym jeśli planujemu pojeździć bezproblemowo jeszcze troche
Dev Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 jakie 10W ? czy Wy piszecie ? porządny Full i tyle rozmowy
micgan Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Dev zgadzam się w 100% ale wg mnie skoro i tak motor jeździł na 15W to jak tą chwile pojeździ na 10w to też mu nic nie będzie a zawsze to będzie lepiej przepłukany niż odrazu z 15 przejśc na 5 i czekać pewnie 15tyś zanim autor watku zmieni oliwe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się