endriu 16 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Witam. W mojej B7 przestał działać pilot jednego z kluczy.Wymieniłem baterię,programowałem według metod podanych na forum ale nadal nie działa[chodzi o sterowanie centralnym zamkiem].Drugi z kluczy działa jak należy.Czy mógł się zepsuć transponder?
Wihajster Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Witam. W mojej B7 przestał działać pilot jednego z kluczy.Wymieniłem baterię,programowałem według metod podanych na forum ale nadal nie działa[chodzi o sterowanie centralnym zamkiem].Drugi z kluczy działa jak należy.Czy mógł się zepsuć transponder? transponder nie ma nic wspólnego z działaniem pilota :gwizdanie:spróbuj z innym pilotem bo moze ten siadł albo coś źle robisz
endriu 16 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Dzięki Wihajster za zainteresowanie tematem ale nie wiem co masz na myśli pisząc inny pilot.Ten mój pilot jest razem z kluczykiem tzw. scyzoryk oryginalny audi.Drugi pilot z kluczykiem jest dobry.
Wihajster Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Dzięki Wihajster za zainteresowanie tematem ale nie wiem co masz na myśli pisząc inny pilot.Ten mój pilot jest razem z kluczykiem tzw. scyzoryk oryginalny audi.Drugi pilot z kluczykiem jest dobry. z innej B7
NYNA Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Znaczy że sam pilot możesz wymienić tzn. odpinasz go od scyzoryka i zakładasz drugi.
endriu 16 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 A może w b7 inaczej programuje się pilota?
Shade Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Nic się nie programuje inaczej, poza tym jak pada bateria w pilocie który był wcześniej używany w twoim aucie to po co programować pilota? Wystarczy wymienić baterie. Ja obstawiam że nie ma styku odpowiedniego na zasilaniu z baterii.
tomek 1880 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Witam, nie wiem jak jest w B7, ale w B5 jeśli rozbierzesz kluczyk i chyba jeśli będzie dłużej niż 30sekund bez baterii to trzeba go od nowa programować. U mnie tak było. To też jeśli padły Ci baterie to na nowych tez trzeba zakodować od nowa. Pozdrawiam.
kalacer Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witam wszystkich zakupiłem sobie parę dni temu A4 B5 Avant co świadczy o tym że jestem tu nowy i od razu pisze z problemem mianowicie zachciało mi się uzupełnić oświetlenie w zegarach niby nic trudnego ale problem zaczął się gdy już wszystko poskładałem i zauważyłem że nie działają piloty kluczyków (mam dwa) dodatkowo Fis zaczął pokazywać głupoty w spalaniu np. 51,4l/100 po przejechaniu się kawałek po mieście Fis jak by sie unormował wartości średniego spalania spadły ale dalej przekłamuje, co do pilotów wykonałem procedurę przyswojenia zgodnie z postem 1, kierunki mrygneły a piloty dalej nie działają Pomuście jak mam to wszystko uporządkować
pox Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Odłączajac licznik spowodowałeś jego reset. Co do spalania to po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów powinno ci się to w miarę unormować. Co do pilotów to spróbuj jeszcze raz.
krzysztofquattro Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam jetem jednym z wielu którzy mają ten problem. mianowicie posiadam tylko jeden kluczyk (zwykły). Chciałbym dorobić tzw. scyzoryk. Nie interesuje mnie tania chińszczyzna z allegro dlatego chciałbym , aby był to oryginalny scyzoryk. Czy możecie mi doradzić krok po kroku co jest mi potrzebne ewentualnie może ktoś zna w dobry zakład specjalizujący się w tym w okolicach Bydzi? Wiadomo , że u Konarzewskiego wykasują mnie jak za zboże Z góry dzięki za odpowiedzi.
tomek 1880 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam, musisz kupić kluczyk scyzoryk, to od Ciebie zależy czy będzie to nowy czy używany, najlepiej oryginalny. Następnie trzeba dorobić grot. Ja w Tesco za dorobienie grotu płaciłem 30zł. Później trzeba zaprogramować transponder do imo, a następnie ( to już zrobisz sam) zaprogramować kluczyk do (otwieranie, zamykanie zamka centralnego). Do zaprogramowania transpondera trzeba mieć specjalny sprzęt, jak dobrze pamiętam to Vagtacho. Mnie cała ta impreza kosztowała 230zł. Jak byś był w okolicach i zaopatrzył się w kluczyk z dorobionym grotem to ustawię Cię z moim znajomym, który mi to robił. Tu możesz poczytać coś nie coś na ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=34670 http://coolchip.co.funpic.de/cc2/index.php?root=polo&topic=klappschluessel1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63744 Pozdrawiam.
aju Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 1. kupujecie używany kluczyk scyzoryk o nr zgodnych z waszym (u mnie to koszt ok 50-100zł w zależności od stanu) 2. idziecie z nim do punktu dorabiania kluczy, gdzie zmienią wam grot i dotną go do waszego auta 3. podpinacie vag pod auta i przeprowadzacie adaptacje kluczy do IMO (najpierw zerujac wartosc kluczy a pozniej wpisujac ile kluczy chcecie dokodowac) 4. Teraz czas na kodowanie centralnego zamka, mozna zrobic go metoda jeden klucz w stacyjce drugi w zamku lub vagiem zrobic adaptacje (z tym ze u mnie vag nie widzal zadnego kanalu w c.zamku, dopiero VCDs zakodowal klucze) więc cena całej operacji to 80-150zł zależy za ile wyrwiecie kluczyk
krzysztofquattro Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Wielkie dzięki , ale teraz kolejne pytanie nowicjusza :> Po czy będe wiedział , ze to odpowiedni kluczyk do mojego auta? Czytałem gdzieś o jakiś kodach (częstotliwości) wewnątrz kluczyka , ale mam tylko jeden i nie bardzo chciałbym ryzykować rozkładanie go na części. Czy każdy kluczyk z rocznika podobnego do mojego auta będzie odpowiedni? Czym się sugerować , żeby kupić właściwy?
Wihajster Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 w audi stosuje sie najczęsciej 433.92 MHz a jak masz scyzoryk to musisz go rozłozyc bo tam jest ten nr o którym piszesz
krzysztofquattro Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Niestety mam tylko zwykły kluczyk.
Wihajster Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Niestety mam tylko zwykły kluczyk. to sprawdz w ogóle czy masz moduł komfortu a jak masz to na nim masz potrzebny nr
NYNA Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Niestety mam tylko zwykły kluczyk. To jeszcze sprawdź jaką masz pompkę centralnego zamka w bagażniku bo jak miałeś zwykły kluczyk to możesz mieć pompkę bez sterowania falami i wtedy ci nie będzie działać otwieranie z pilota dopóki pompki nie podmienisz u mnie przynajmniej tak właśnie było.
krzysztofquattro Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Z tego co wiem to był kluczyk w scyzoryku , ale poprzedni właściciel go zgubił. Moduł komfortu pewnie mam domykają mi się szyby i szyber po przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamykania. Gdzie szukać tego modułu?
NYNA Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Domykanie szyb i dachu to u mnie też było jak kluczyk w zamku przytrzymałem ale sterowania radiowego nie było ale jeżeli był scyzoryk i działał to pompka musi być ze sterowaniem raczej a jest ona w bagażniku w prawym boczku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się