rakud29 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 witam mam pytanie czy podczas przyspieszania na 5 biegu obroty ok 2200 zaczyna bardzo telepac autem powyzej 3 tys objaw ustaje czy to kolo dwumasowe daje znac o sobie dodatkowo jak tak rozpedzam auto i wcisne sprzeglo to slychac szum jak by cos z obrotow schodzilo prosze o pomoc
Axel1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 W Gofie robiło mi shake z napojami na 3-ce miedzy 60-80 km/h i był to niestety dwumas.
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 10 godzin temu, rakud29 napisał: witam mam pytanie czy podczas przyspieszania na 5 biegu obroty ok 2200 zaczyna bardzo telepac autem powyzej 3 tys objaw ustaje czy to kolo dwumasowe daje znac o sobie To na 90% nie będzie dwumas . Prędzej przegub wewnętrzny ... 10 godzin temu, rakud29 napisał: dodatkowo jak tak rozpedzam auto i wcisne sprzeglo to slychac szum jak by cos z obrotow schodzilo A to to zagadka, może łożysko w sprzęgle jednokierunkowym alternatora ?
rafałwol Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Podepne się pod temat. Po odpaleniu auta najbardziej na zimnym słychać postukiwanie od strony sprzęgła. Autem nie trzęsie. Najbardziej słychać postukiwanie na postoju, jak wciskam sprzęgło powoli. Kończy się luz od góry a zaczyna sprzęgło brać, przytrzymując w takiej pozycji słychać postukiwanie najgłośniej?? Czy to będzie na 100 % DWUMAS ? Jeśli tak to może mi ktoś powiedzieć jeśli będę wymieniał u swojego BPW. Mogę założyć całe sprzęgło od BRD 170 KM ??? Jest ono mocniejsze i czy się nada???
rakud29 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Dnia 26.06.2017 o 20:03, piotrsob1 napisał: To na 90% nie będzie dwumas . Prędzej przegub wewnętrzny ... A to to zagadka, może łożysko w sprzęgle jednokierunkowym alternatora ? jak sprawdzic przegub wewnetrzny
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Auto musi stać na kołach ustawionych do jazdy na wprost, na kanale lub podnośniku najazdowym. Wchodzisz pod auto i szarpiesz trzymając za półośki przy samych przegóbach góra-dół i przód-tył. Próbujesz pokreceć prawo-lewo za flansze skrzyni begów ( skrzynia na luzie ). Jak podczas takiego sprawdzania wyczujesz luzy na przegubie to jest on do wymiany .
gieras1988 Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 również stawiam ma przeg wewnętrzny miałem podobnie tyle że w automacie i u mnie manszeta pęknięta i przez to przegub poszedł obiad taki że drgalo przy przyspieszeniu
rakud29 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź jutro to sprawdzę A jakie objawy daje koło dwumasowe
piotrsob1 Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Głośny, metaliczny klekot z okolic sprzęgła podczas uruchamiania i gaszenia silnika, a także podczas jazdy na niskich obrotach z dużym momentem obrotowym
luko1208 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź jutro to sprawdzę A jakie objawy daje koło dwumasowe z moim przypadku podczas pracy na wolnych obrotach było słychać stuk przypominający dźwięk uderzenia młotkiem o coś metalowego ;-) na początku raz na jakiś czas a po jakimś czasie to było na tyle głośne i częste, że wymagało interwencji mechanika i wymiany kompletu sprzęgła i dwunasu :-)rada mechanika - obroty powyżej 2tysiące i nie mulenie silnika i wytrzyma długo :-)Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 9 godzin temu, luko1208 napisał: z moim przypadku podczas pracy na wolnych obrotach było słychać stuk przypominający dźwięk uderzenia młotkiem o coś metalowego ;-) na początku raz na jakiś czas a po jakimś czasie to było na tyle głośne i częste, że wymagało interwencji mechanika i wymiany kompletu sprzęgła i dwunasu :-) rada mechanika - obroty powyżej 2tysiące i nie mulenie silnika i wytrzyma długo :-) Święte słowa
luko1208 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 teraz padł jakiś czujnik ciśnienia dpf'u i problem z mocą się rozwiąże [emoji16]Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
stfan342 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 W dniu 18.07.2017 o 19:19, piotrsob1 napisał: Święte słowa Nic dodać nic ująć. U mnie 250tys. przelotu, auto mam od 180tys. i 3 lat. Obroty 2tys. i w górę i żadnego objawu zużycia! 1
rakud29 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2017 witam czy ktos pomoze mi jeszcze w temacie bo problem dalej jest zaobserwowalem tylko ze podczas przyspieszania nie zawsze tak samo telepie nie raz prawie wcale a nie raz delikatnie dodaje gazu i tak jak by kola zrywalo i podskakuje powyzej 3 tys juz jest ok przeguby sprawdzalem wygladaja na dobre ja tam luzu nie wyczowalem moze ktos cos jeszcze doracic egr wylaczony programowo i zaslepiony
hubi. Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 4 minuty temu, rakud29 napisał: witam czy ktos pomoze mi jeszcze w temacie bo problem dalej jest zaobserwowalem tylko ze podczas przyspieszania nie zawsze tak samo telepie nie raz prawie wcale a nie raz delikatnie dodaje gazu i tak jak by kola zrywalo i podskakuje powyzej 3 tys juz jest ok przeguby sprawdzalem wygladaja na dobre ja tam luzu nie wyczowalem moze ktos cos jeszcze doracic egr wylaczony programowo i zaslepiony Kolego zrób nowe sprzęgło i będzie po telepaniu. Dwumasa powiedziała papa przykładasz moc i wszystko wibruje. Znasz odpowiedź a dalej piszesz pierdoły że masz letnie powietrze w kołach itd.
rakud29 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2017 dlaczego obstawiasz ze to sprzeglo
hubi. Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Masz program więc powinieneś wiedzieć ... że sprzęgło siądzie szybciej niż normalnie A i zobacz w jakim jesteśmy temacie ;P Edytowane 22 Grudnia 2017 przez hubi.
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) 55 minut temu, hubi. napisał: Kolego zrób nowe sprzęgło i będzie po telepaniu. Dwumasa powiedziała papa przykładasz moc i wszystko wibruje. Znasz odpowiedź a dalej piszesz pierdoły że masz letnie powietrze w kołach itd. 18 minut temu, hubi. napisał: Masz program więc powinieneś wiedzieć ... że sprzęgło siądzie szybciej niż normalnie A i zobacz w jakim jesteśmy temacie ;P I nie zdziw się jak wymienisz sprzęgło razem z dwumasem jak radzi kolega zacytowany powyżej , a problem nie zniknie Z tego co opisujesz nic jednoznacznie nie wskazuje na to by przyczyną było koło dwumasowe Jaki konkretnie masz motor ( oznaczenie trzyliterowe ), kiedy wyprodukowany i ile przebiegu ? Edytowane 22 Grudnia 2017 przez piotrsob1
hubi. Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Tak potwierdzam najlepiej wymienić cały motor bo literki są na nim złe
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 47 minut temu, hubi. napisał: Tak potwierdzam najlepiej wymienić cały motor bo literki są na nim złe Nie kolego, po prostu trzeba wnikliwie zdiagnozować przyczynę A nie znając odpowiedzi na postawione pytania i następne które zadam po odpowiedzi na te, to możemy tylko wróżbity Macieja zapytać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się