Hołowczyc20 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Pany,a o tych oliwach coś wam wiadomo: FUCHS 5W30 TITAN GT1 PRO C3 XTL Amsoil 5W30 European Car Formula 100% Synthetic Motor Oil Millers 5W30 XF Longlife Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 panowie a co sądzicie o ELF Evolution SXR 5w30 ?do jakiego auta, z jakim silnikiem, w jakim stanie i jak auto jezdzi[trasa, miasto] Do A4 B6 1.8T 163KM. 80%krótkie odcinki w mieście.Myślałem też zalać Motula,tylko jaki? X-lite ,mam ten sam motor podobne warunki eksploatacji i ten olej doskonale daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Tak z ciekawosci zapytam ile spija X-lite na 10 tysi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grusia Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 MOTUL 8100 X-CESS 5W40 vs LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 czy oprócz ceny, któryś z powyższych jest "lepszy/gorszy", czy to ten sam poziom olejów i różnic nieodczuję? a może zalać jakiś inny olej? A4 B7 1.8T, BFB, 130k przebiegu, raczej krótkie dystanse po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Top Tec to taki pół syntetyk HC Zresztą podałem stronę wcześniej co full a co nie. A Motul http://m.motul.com/pl/pl/products?f%5Brange%5D=25 Sony Xperia Tapatalk 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Tak z ciekawosci zapytam ile spija X-lite na 10 tysi? Dokladnie zmieniam co 10tys , nie dolewam nic,po zalaniu tego oleju napinacz lancuszka przestal sie odzywac z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 po zalaniu tego oleju napinacz lancuszka przestal sie odzywac z rana Wazne info, u mnie tez tryknie w sumie przymierzam sie do wymiany Mialem zalac Neste 0W40 ma ponad 50% PAO, ale sprobuje najpierw X-lite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 po zalaniu tego oleju napinacz lancuszka przestal sie odzywac z rana Wazne info, u mnie tez tryknie w sumie przymierzam sie do wymiany Mialem zalac Neste 0W40 ma ponad 50% PAO, ale sprobuje najpierw X-lite Przed zalaniem X-LITE zalalem plukanke od millersa może to ona pomogla na ten napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Tak z ciekawosci zapytam ile spija X-lite na 10 tysi? po zalaniu tego oleju napinacz lancuszka przestal sie odzywac z rana a przez jaki czas po odpaleniu z rana było go słychać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Tak z ciekawosci zapytam ile spija X-lite na 10 tysi? po zalaniu tego oleju napinacz lancuszka przestal sie odzywac z rana a przez jaki czas po odpaleniu z rana było go słychać? Sekunde może dwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 po zalaniu tego oleju napinacz lancuszka przestal sie odzywac z rana Wazne info, u mnie tez tryknie w sumie przymierzam sie do wymiany Mialem zalac Neste 0W40 ma ponad 50% PAO, ale sprobuje najpierw X-lite Jednak zamowilem Ravenola SSO 0W30, napisze cos wiecej jak sie sprawuje po weekendzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal92enha Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Witam Panowie. mam takie pytanie, które bardzo mnie nurtuje od wymiany. Kupiłem i z tego rozmawiałem z właścicielem to miał zalany jakiś półsyntetyk. Jak pojechałem na wymiane filtrów i olejów to mechanik powiedział, że do takiego przebiegu jaki mam (240000 silnik benzynowy) spokojnie można jeszcze wlać full syntetyk i wlał mi Mobila 5w50. tak sie zastanawiam czy był to dobry wybór?? Czy lepiej było wlać semi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 1. Trzeba było zapytać przed wymianą, a w zasadzie nie pytać, tylko przeczytać. 2. Przy tym przebiegu należy lać taki olej, jaki był lany przy przebiegu 0 km. Niestety na 90% masz przebieg faktyczny dużo wyższy, co i tak nie wpływa na rodzaj zalewanego oleju. I jak przekroczysz 600 kkm, to wciąż taki sam olej. 3. Dlaczego 5w50, a nie 5w40, to wie tylko mechanik, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal92enha Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Wiesz nie wpadłem na to żeby poczytać o oleju wcześniej. jesli chodzi o przebieg to jest faktyczny, bo sprawdziłem go w ASO więc wydaje mi się że nie ma tragedi jesli chodzi o to. A coś sie może stać przez taki olej czy to nie ma dużej róznicy?? Silnik jest naprawde w dobrym stanie i jest zdrowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Pewnie nic - nie w tak topornym silniku. Zmień następnym razem na 5w40. Ps. a przebieg to kwestia wiary raczej niz faktów. Co niby ci ASO powiedziało? Kupiłeś go dajmy na to 2 miesiące temu jako 18 letni samochód i on przez te 18 lat był serwisowany w ASO i oni potwierdzili ciągłość przeglądów oraz, że ostatni był dajmy na to w maju przy przebiegu 236 kkm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuA4 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Panowie, a jaki olej zalać po wymianie uszczelniaczy zaworowych? Głowica idzie oczywiście do planowania itp. Dodam jeszcze, że silnik to 1.8 ARG, a przebieg to 160 000km. (tzn pewnie kiedyś taki był) Ogólnie na 1000km brał mi 1L oleju więc zdecydowałem sie na remont. Kompresja na poszczególnych cylindrach wynosiła w okolicach 14 więc mam nadzieję, że na uszczelniaczach się zakończy. Autko zalane jest Castrolem 10W40 ale nie wiem czy to dobry wybór wiec pytam Was o zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Poprzednie pytanie! Wyslałane z SGSA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Panowie, a jaki olej zalać po wymianie uszczelniaczy zaworowych? Głowica idzie oczywiście do planowania itp. Dodam jeszcze, że silnik to 1.8 ARG, a przebieg to 160 000km. (tzn pewnie kiedyś taki był) Ogólnie na 1000km brał mi 1L oleju więc zdecydowałem sie na remont. Kompresja na poszczególnych cylindrach wynosiła w okolicach 14 więc mam nadzieję, że na uszczelniaczach się zakończy. Autko zalane jest Castrolem 10W40 ale nie wiem czy to dobry wybór wiec pytam Was o zdanie. Zapomnij o tej firmie... ciekawi mnie ile syfu masz pod czapka? Pytanie ile chcesz wydac na olej? Zbliza sie zima i 5W30 jak najbardziej wskazany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Dobry 5w40 w zupelnosci wystarczy, albo 0w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuA4 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Na olej wydam tyle ile bedzie to konieczne i nie będę robił pozornych oszczędności. Wśród znajomych mechaników nadal panuje przeświadczenie, że do takiego auta to max. półsyntetyk ale ja jestem bardziej skłonny pójść za Waszą radą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się