endriuu Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 No od elfa ma lepsze parametry. Wysłane z prodiża
gawej Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, zbliża się wymiana oleju a do tej pory używałem x-cess 5w-40 mam a4 b6 1.8t 190km, jakieś 220 tyś. obecnego oleju mi trochę pobiera, czy stosować dalej ten olej czy np. ten x-max 0w-40 będzie lepszy? Edytowane 19 Stycznia 2015 przez gawej
gawej Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) A z jakiegoś powodu ten olej jest lepszy ? już bym chciał się czegoś nauczyć z tej okazji Edytowane 19 Stycznia 2015 przez gawej
s3ns Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Panowie, czy przejście z półsyntetyka na pełny syntetyk mogło spowodować przynajmniej dwukrotny wzrost konsumpcji ogólnej oleju? Mając półsyntetyk dolałem jakieś 0,8L w ciągu 15 tys przebiegu, W ostatnim roku zalałem pełny syntetyk i poszło mi więcej oleju, jakieś 1,5-1,7L na taki sam okres przebiegu. Ogólnie z założenia to normalne że na pełnym syntetyku przy aucie z przebiegiem ponad 200tys zużycie wzrasta, ale czy mogło o tyle? Czy też to raczej kłaniają się po woli uszczelniacze, bądź turbo? 1.8T,BEX,Quattro,przebieg aktualny 250tys. Pozdrawiam A do kolegi powyżej (gawej) - lepsze właściwości smarne oleju przy niższych temperaturach (zanim silnik osiągnie jakaś konkretniejsza temperaturę) sa zawsze na wagę złota. Więc 0W jest lepszym wyborem. Co do marki oleju to nie pomogę.
darixo Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Panowie nie będę zakładał kolejnego olejowego postu dołączę się do tego może ktoś zna lub śmiga na oleju SORT? znajomy bardzo mi go poleca, z tego co opowiadał jak testowali go z motulem to wypadł o wiele lepiej niż motul,
pepis844 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Też czeka mnie wymiana oleju teraz mam zalany Shell helix ulta extra 5w30 i zastanawiam sie nad zmianą chociaż silnik fajnie na nim pracuje. Dodam jeszcze że Shell jako jeden z nielicznych ma specyfikację VW 503.01 zalecaną właśnie do silników z doładowaniem. Zastanawia mnie waśnie dlaczego nikt nie zwraca uwagi na specyfikację zalecaną przez producenta, tyko wszyscy skupiają sie na lepkości oliwy?
KubaMpakiet Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) testowali go z motulem to wypadł o wiele lepiej niż motul, Ciekawi mnie jak go testowal? sa jakies analizy zuzytego oleju ktore moze udostepnic? interesuje mnie zawartosc fe po 10 tys Napisano wczoraj, 21:46 Zastanawia mnie waśnie dlaczego nikt nie zwraca uwagi na specyfikację zalecaną przez producenta, tyko wszyscy skupiają sie na lepkości oliwy? Nikt? Edytowane 22 Stycznia 2015 przez KubaMpakiet
pepis844 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) No może i ktoś o tym wspominał ale (przyznaje się) nie czytałem wszystkich 192 stron tego tematu Edytowane 22 Stycznia 2015 przez pepis844
gawej Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Też czeka mnie wymiana oleju teraz mam zalany Shell helix ulta extra 5w30 i zastanawiam sie nad zmianą chociaż silnik fajnie na nim pracuje. Dodam jeszcze że Shell jako jeden z nielicznych ma specyfikację VW 503.01 zalecaną właśnie do silników z doładowaniem. Zastanawia mnie waśnie dlaczego nikt nie zwraca uwagi na specyfikację zalecaną przez producenta, tyko wszyscy skupiają sie na lepkości oliwy? Motul x-max i x-cess spełniają norme VW 502.00. od modelu silnika zależy jaką masz normę, np mój BEX wymaga normy VW 502.00 500.00 i 501.01, więc wszystko gra.
black4 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Też czeka mnie wymiana oleju teraz mam zalany Shell helix ulta extra 5w30 i zastanawiam sie nad zmianą chociaż silnik fajnie na nim pracuje. Dodam jeszcze że Shell jako jeden z nielicznych ma specyfikację VW 503.01 zalecaną właśnie do silników z doładowaniem. Zastanawia mnie waśnie dlaczego nikt nie zwraca uwagi na specyfikację zalecaną przez producenta, tyko wszyscy skupiają sie na lepkości oliwy?Motul x-max i x-cess spełniają norme VW 502.00. od modelu silnika zależy jaką masz normę, np mój BEX wymaga normy VW 502.00 500.00 i 501.01, więc wszystko gra. Witam, Panowie mam pytanie odnośnie płukanki silnika Motul. Czy stosowaliście i jakie są Wasze opinie? Jakie są wasze wrażenia odnośnie kultury pracy silnika na Motulu Specific? Pozdrawiam!
Carlos* Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Też czeka mnie wymiana oleju teraz mam zalany Shell helix ulta extra 5w30 i zastanawiam sie nad zmianą chociaż silnik fajnie na nim pracuje. Dodam jeszcze że Shell jako jeden z nielicznych ma specyfikację VW 503.01 zalecaną właśnie do silników z doładowaniem. Zastanawia mnie waśnie dlaczego nikt nie zwraca uwagi na specyfikację zalecaną przez producenta, tyko wszyscy skupiają sie na lepkości oliwy?Motul x-max i x-cess spełniają norme VW 502.00. od modelu silnika zależy jaką masz normę, np mój BEX wymaga normy VW 502.00 500.00 i 501.01, więc wszystko gra. Witam, Panowie mam pytanie odnośnie płukanki silnika Motul. Czy stosowaliście i jakie są Wasze opinie? Jakie są wasze wrażenia odnośnie kultury pracy silnika na Motulu Specific? Pozdrawiam! Czemu akurat uparłeś się na płukankę Motula? Nie ma sensu za nią przepłacać. Jest dużo więcej produktów o połowę tańszych w tej klasie.
jihaad Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 @Carlos*, co byś polecał z płukanek?
black4 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Też czeka mnie wymiana oleju teraz mam zalany Shell helix ulta extra 5w30 i zastanawiam sie nad zmianą chociaż silnik fajnie na nim pracuje. Dodam jeszcze że Shell jako jeden z nielicznych ma specyfikację VW 503.01 zalecaną właśnie do silników z doładowaniem. Zastanawia mnie waśnie dlaczego nikt nie zwraca uwagi na specyfikację zalecaną przez producenta, tyko wszyscy skupiają sie na lepkości oliwy?Motul x-max i x-cess spełniają norme VW 502.00. od modelu silnika zależy jaką masz normę, np mój BEX wymaga normy VW 502.00 500.00 i 501.01, więc wszystko gra. Witam, Panowie mam pytanie odnośnie płukanki silnika Motul. Czy stosowaliście i jakie są Wasze opinie? Jakie są wasze wrażenia odnośnie kultury pracy silnika na Motulu Specific? Pozdrawiam! Czemu akurat uparłeś się na płukankę Motula? Nie ma sensu za nią przepłacać. Jest dużo więcej produktów o połowę tańszych w tej klasie. Witaj, Kolego na nic się nie uparłem, po prostu pytam. Panowie doprecyzuje pytanie: Jaka płukaneczka żeby pozbyć się Castrola 5W30 i jaki olej polecicie sprawdzony do 2.0 TFSI po sofcie? PS. Szukałem w wątkach poprzednich ale opinie są strasznie rozbieżne, Z góry dziękuje i pozdrawiam!
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Plukanka LM Engine Flush olej LM SHT 5W40 lub Motul Xmax 0W40 Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Dev
black4 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Plukanka LM Engine Flush olej LM SHT 5W40 lub Motul Xmax 0W40 Dzięki DEV na Ciebie można liczyć, Pozdrawiam
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 @Carlos*, co byś polecał z płukanek? Lm engine flush
jihaad Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 @Dev, dzięki, ale interesuje mnie konkretnie zdanie Carlos*'a, bo chyba kolejny raz "zdyskredytował" płukankę Motula, ale nie podał tych lepszych wg niego. Sam używałem Millersa, ale ciekawi mnie akurat jego opinia o popularnych płukankach.
pepis844 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 A ma ktoś zalany 5W30 Motula lub LM? Interesują mnie jakieś opinie, bo mam zalany właśnie 5W30 i chciałbym zmienić tylko producenta.
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 A na ch... Ci w 1.8T 5W30 ???? Pakuj 5W40 albo 0W40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się