KubaMpakiet Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Meguin http://najlepszysyntetyk.pl/sklep/produkt/Meguin%20Super%200W-40%20Vollsynthetisch/ taki teraz wjedzie do mnie
nimok Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Panowie co myślicie o tym oleju? Chce go przeznaczyć do płukania silnika... http://www.directupload.net/file/d/4035/74rw9mee_jpg.htm Edytowane 1 Lipca 2015 przez nimok
endriuu Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 do plukania idealny [emoji14] wysłane z prodiża
nimok Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 do plukania idealny [emoji14] wysłane z prodiża Teraz dopiero dodało fotkę
endriuu Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 typowy hc MidSAPS z niskim tbn. wiec i wlasc czyszczace slabe. zalej 10w40 z wysokim TBN np motul 6100. wysłane z prodiża
nimok Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 typowy hc MidSAPS z niskim tbn. wiec i wlasc czyszczace slabe. zalej 10w40 z wysokim TBN np motul 6100. wysłane z prodiża Rozumiem... Dzięki za podpowiedz... Jesteś dobrze poinformowany, wiec chciałbym zasięgnąć informacji. Po zlaniu starego oleju, wlaniu nowego + płukanki, zlaniu tego stylu można od razu nowego zalać? Czy lepiej by było czystym olejem jeszcze przepłukać silnik, by nic z plukanki nie zostało??
alex3p Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Plukanke wlewasz do starego oleju a nie do nowego
endriuu Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 ja bym zlal stary z plukanka. zalal 10w40. pojezdzil 1000 km. zlal go z plulanka i zalał nowy. 0w40. wysłane z prodiża
nimok Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 ja bym zlal stary z plukanka. zalal 10w40. pojezdzil 1000 km. zlal go z plulanka i zalał nowy. 0w40. wysłane z prodiża Czyli 2 razy płukanie zrobić w odstępie 1000 km... Hmm... OK, tak tez zrobię... Dzięki
zloty7 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Mam świeżo kupiono A4 3.2 FSI ...przebieg oryginalny 86 tys sprawdzony miesiąc temu w Audi...Niemiec lał Castrola 5w30 wymieniał go średnio co 8 tys km...autko ma już 10 lat...jeszcze oprócz warsztatowych 2-3 km nie jeździłem za dużo do puki zderzak i reszta nie będzie pomalowana. Co do oleju co polecacie ? czytam czytam i na pewno zaleje płukankę LM...ale jaki olej 0w40 czy 5w40...postów już trochę przeczytałem i jakieś za i przeciw może od bardziej znających się usłyszę. Dodam że dość często pedał będzie w podłodze
KubaMpakiet Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Mysle ze 0w30 na Esterach i PAO bedzie odpowiedni nawet bardzo SSO ravenolu nic lepszego nie mialem z cywilnych
Rykos Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Witam Panie i panowie mam pytanko bo za dużo tu informacji i nie mogę znajelsc poprzez wyszukiwarkę. Jaki olej zalać do audi a4 b6 AWX 1.9 130km 2002 przebieg orginal ny 137k mil serwisowany do 127k mil "takze najwyzszy czas na wymiane "i info na temat oleju tylko napis full syntetyczne. Tylko nie wiem jakiej marki . Wiec jaki mam zalać jakiej firmy bo to ze syntetyczny to już wiem. Dziekuje I pozdrawiam Edytowane 4 Lipca 2015 przez Rykos
endriuu Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Rykos to nie dzial dla diesla ale zalej Motul Specific do PD. najlepszy olej dla Ciebie. tu masz w dobrej cenie z filtrem od kolegi dzik z forum: http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w40-50501-5l-filtr-oleju-knecht-ox143d-p-872.html zloty. ja bm zalal 0w40 jednak do Ciebie. Motul X-max bedzie dobry i cena tez nielza jak za olej na estrach. wysłane z prodiża Edytowane 4 Lipca 2015 przez endriuu
nimok Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Panowie wiadomo ze oleje Motula jak i Liqui Moly są dobre, ale co możecie powiedzieć o oleju Millers Oils?
endriuu Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 rowniez naleza do dobrych olejow. jednak ich cena jest wysoka. wysłane z prodiża
nimok Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 rowniez naleza do dobrych olejow. jednak ich cena jest wysoka. wysłane z prodiża Pytanie czy warto? Gdzieś na forum wyczytałem, ze jest najlepszy z tych trzech, co ty o tym myślisz endriuu?
endriuu Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 jest dobry - to na pewno. ale czy najlepszy - tu juz nie bylbym taki pewien. podpytaj kolege dzik. on handluje Millersem. wysłane z prodiża
sasna Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 czy 0w/30 będzie lepszy od 5w/40 do 1.8t chodzi o odzywający się łańcuch przy porannym odpaleniu ? bedzie ale 0w30 i lpg? to nie jest dobre rozwiazanie po zalozeniu lpg poszlem w 0w40, u mnie na 0w30 napinacza nie slyszalem praktycznie wcale teraz mam mix Ravenol SSL(3L) + Motul 300V trophy (1L) i powiem ze ESTER robi robote dlaczego 0w/30do lpg to nie jest dobre rozwiązanie?
nimok Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 jest dobry - to na pewno. ale czy najlepszy - tu juz nie bylbym taki pewien. podpytaj kolege dzik. on handluje Millersem. wysłane z prodiża Dzięki, już do niego napisałem... Pozdro
zloty7 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 zloty. ja bm zalal 0w40 jednak do Ciebie. Motul X-max bedzie dobry i cena tez nielza jak za olej na estrach. endriuu powiedz mi są jeszcze jakieś inne godne polecenia oleje do tego silnika...aż tak na olejach się nie znam dlatego szukam opini, wyczytałem że faktycznie oleje na estrach są dobre... są jakieś 5w40 na estrach ? dużo osób na forum leją właśnie takie do tego silnika jakoś nie schodzą na 0w40 ? jakie są plusy takiego oleju a ewentualne minusy...znalazłem na allegro jeszcze jakiegoś motula 300v trophy i tak z ciekawości zapytam rozumiem że tego nie mogę lać bo to do wyścigów Ogólnie cena powiedzmy nie gra roli...auto jest już oczkiem w głowie więc... A co z tym Ravenolem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się