endriuu Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Panowie - a jaki olej zalała Wam fabryka? Ja u siebie w historii sprawdzonej po VINie mam wyraznie Mobil 0W40 - auto było tym olejem zalewane do 160 tys - czyli do momentu kiedy ja sprowadzilem auto z Niemiec. Jesli niemiecki serwis zalewa olejem o niskiej lepkości - tym bardziej nie rozumiem głosów przeciwników 0W40 i 0W30.
by7 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Szukam porady bo za kilka tys czeka mnie zmiana oleju i czekam na porady którym olejem zalac- teraz mam 0w30 castrola ale ostatnio dużo różnych rzeczy się słyszy niekoniecznie dobrych na temat olejów tej firmy. Przebieg to 170tys motor 1.8t 170km+..
endriuu Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Szukam porady bo za kilka tys czeka mnie zmiana oleju i czekam na porady którym olejem zalac- teraz mam 0w30 castrola ale ostatnio dużo różnych rzeczy się słyszy niekoniecznie dobrych na temat olejów tej firmy. Przebieg to 170tys motor 1.8t 170km+.. odpowiedz jest prosta: Motul X-lite 0W-30 Liqui Moly SYNTHOIL LONGTIME 0W-30 Fuchs TITAN Supersyn 0W-30
?uki1984 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie - a jaki olej zalała Wam fabryka? Ja u siebie w historii sprawdzonej po VINie mam wyraznie Mobil 0W40 - auto było tym olejem zalewane do 160 tys - czyli do momentu kiedy ja sprowadzilem auto z Niemiec. Jesli niemiecki serwis zalewa olejem o niskiej lepkości - tym bardziej nie rozumiem głosów przeciwników 0W40 i 0W30. Tak jak piszesz Twój silnik ma prawie 200000km najechane wiec raczej nie ma już takiej kompresji jak był nowy wiec 5w40 lub 5w50 jest dobrym rozwiązaniem dla silnika przy wiekszym przebiegu
endriuu Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie - a jaki olej zalała Wam fabryka? Ja u siebie w historii sprawdzonej po VINie mam wyraznie Mobil 0W40 - auto było tym olejem zalewane do 160 tys - czyli do momentu kiedy ja sprowadzilem auto z Niemiec. Jesli niemiecki serwis zalewa olejem o niskiej lepkości - tym bardziej nie rozumiem głosów przeciwników 0W40 i 0W30. Tak jak piszesz Twój silnik ma prawie 200000km najechane wiec raczej nie ma już takiej kompresji jak był nowy wiec 5w40 lub 5w50 jest dobrym rozwiązaniem dla silnika przy wiekszym przebiegu to jest taka teroia jak ta , ze od 200 tys to juz wypada przejsc na polsyntetyk...
sołtys85 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie - a jaki olej zalała Wam fabryka? Ja u siebie w historii sprawdzonej po VINie mam wyraznie Mobil 0W40 - auto było tym olejem zalewane do 160 tys - czyli do momentu kiedy ja sprowadzilem auto z Niemiec. Jesli niemiecki serwis zalewa olejem o niskiej lepkości - tym bardziej nie rozumiem głosów przeciwników 0W40 i 0W30. Mój do 280kkm śmigał na mobil 0w/40 Teraz ma 340kkm i zalewam 5w/40 mobila. Jak dla mnie nie ma różnicy między tymi olejami. Jedyne co odczuwam to cana na korzyść motula jest w 5l bankach a mobil w 4l. I nie dość, że bańka tansza to co 4 wymianę mam gratis [br]Dopisany: 17 Luty 2012, 21:14_________________________________________________ stac na krowe to powinno i stac na ciele :tongue4: ja zalałem tym olejem silnik w mojej padaczce i róznica pomiedzy X-cess-em jest odczuwalna auto zapala bardzo lekko i od razu miekko pracuje, goracy silnik po zgaszeniu i odpaleniu po 5 minutach pracuje cały czas tak samo wczesniej było przes 1-2 sekundy delikatnie słychac hydraulike w głowicy, teraz tego nie ma[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 16:09_________________________________________________ Panowie doradźcie mi. Moje A4 zalane jest w tej chwili olejem 10W40. Już 2 raz był nim zalany. Zalać go pełnym syntetykiem? Czy już lepiej zostać na połówce i ew. zalać coś z górnej półki? lej X-cess-a albo Xlite-a, nie pytaj U mnie też słychać hydraulike po zgaszeniu i odpaleniu silnika w niewielkim odstepie czasu. Występuje to jedynie jak olej już zbliża sie do wymiany. Wiec wstrzymał bym sie z wychwalaniem jeszcze kilka tysięcy.
sienkol007 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Cześć , Przyszła u mnie pora na wymianę oleju do TFSI , może macie jakiś namiar na sprawdzonego sprzedawcę Motul'a ? boję się tych podróbek z allegro Z góry dzięki i pozdro PS: do czego w tym kraju doszło , żeby olej do silników podrabiać ??
tomek20stencel5 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Napisz do kolegi dzik od nas z forum, ma oryginały i to w dobrej cenie, filtry też u niego dostaniesz
mar_92 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Masz linki Kolega TOM77 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30793.0;highlight=tom77 Lub do kolegi dzik,jak napisał tomek20stencel5
jary1982 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Jaki olej wlać do silnika 2.4 - przebieg 210tys ? Nie wiem jaki był wczesniej zalany. Kolega napisał mi ze 5w40 ew 10w40. I jezeli zaleje 5w40, a wczesniej był zalany 10w40 to się nic nie stanie ??
cacek89 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Jaki olej wlać do silnika 2.4 - przebieg 210tys ? Nie wiem jaki był wczesniej zalany. Kolega napisał mi ze 5w40 ew 10w40. I jezeli zaleje 5w40, a wczesniej był zalany 10w40 to się nic nie stanie ?? oblukaj kilka stron wstecz tego watku to ci rozjasni umysl
pablosan Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Panowie Najlepszym olejem dla auta (bez względu na przebieg) jest olej pełno syntetyczny a najgorszym jest mineralny-to należy przyjąć za aksjomat. Niestety jest u nas rzesza pseudo mechaników, którym to trudno pojąc. Trudno z debilizmem ludzi się nie wygra. :gwizdanie:
KKKC Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam.... Prześledziłem kilkadziesiąt stron poświęconych olejom, jednak nie mogę się zdecydować Co do mojego silnika, nie mam pojęcia czym jest zalany. Zamierzam zalać go najpierw Motulem 10w40, pojeździć kilka tys. km i przejść na Motul 5w40. Wydaje mi się, że tak będzie bezpieczniej . Obecnie silnik ma nalatane ok 195 tys. ( zapewne można w bajki włożyć), dotychczasowy olej koloru ciemnego. Czy lepiej wlać do dotychczasowego oleju płukankę a następnie 5w40 ? Pozdrawiam KKKC
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 wal od razu Xcessa 5W-40 i GO !!!!!!!!!!!!!!!! możesz tez zapodac 0W-30
endriuu Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Czy lepiej wlać do dotychczasowego oleju płukankę a następnie 5w40 ? ja bym go jednak przeplukal przed zalaniem. Dzik ma teraz w promo plukanke Millersa.
KKKC Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Dzięki za szybką odpowiedź No to Panowie lejemy płukankę :gwizdanie: do starego oleju. Następnie MOTUL 8100 X-CESS 5w40 Pytanie zatem ile silnik ma działać na tej płukance przed spuszczeniem ? Pozdrawiam KKKC
KKKC Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Dzięki, nie przyszło mi to do głowy. Przy wcześniejszych autkach nigdy nie robiłem takich zabiegów Pozdrawiam KKKC
Kempes_1985 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam Warto po płukance zwalać michę i zobaczyć jak wygląda smok i go ewentualnie wyczyścić czy olać to i zalewać świeżą oliwę? Zwalanie miski to jednak sporo roboty
cacek89 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam Warto po płukance zwalać michę i zobaczyć jak wygląda smok i go ewentualnie wyczyścić czy olać to i zalewać świeżą oliwę? Zwalanie miski to jednak sporo roboty pewnie ze warto zwalic roboty jest sporo to fakt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się