kamilm123 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu poczułem jakby autko mi osłabło, a zwłaszcza w upalne dni. Zamieszczam poniżej logi które wykonałem. Nie jestem pewny czy odpowiednie kanały zlogowałem, ale sugerowałem się innymi tematami. Błędów w silniku nie pokazuje żadnych od długiego czasu. Statyczne:http://vaglog.pl/log-032_A327Yb.html http://vaglog.pl/log-033_KC0Th24.html Dynamiczne:http://vaglog.pl/log-002_033_7l4gUI.html http://vaglog.pl/log-003_020_2NeEkBr.html http://vaglog.pl/log-115_118_13x9m8.html Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez kamilm123
bandyta928 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 zmierz cisnienie na listwie paliwowej, bo w gornych obrotach brakuje paliwa
zwonko Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) W którym miejscu...przy 6700obr? no to tam chyba ma prawo brakować... wcześniej brakuje przepływu i to stąd wskazania na ubogo... turbo tez bez rewelacji... Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez zwonko
sitar Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Nie znam się bardzo na tych wykresikach ale czy przepływka nie zaniża?Daje ok 112 a powinno chyba ok 130
zwonko Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) 21 minut temu, sitar napisał: czy przepływka nie zaniża?Daje ok 112 a powinno chyba ok 130 tak, tyle powinno być, co zresztą napisałem: 37 minut temu, zwonko napisał: wcześniej brakuje przepływu Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez zwonko
zibi0310 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 sprawdz szczelnosc i przeplywke podmien
kamilm123 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Zapomniałem dodać, że te logi były robione na lpg jeśli to ma znaczenie. Z jakiego innego silnika podejdzie jeszcze przepływka? Szczelność sprawdzę w sobotę. A jak sprawdzić temperaturę powietrza w dolocie? Może IC nie chłodzi tak jak powinno i auto jest słabsze?
przem8 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 54 minuty temu, kamilm123 napisał: Zapomniałem dodać, że te logi były robione na lpg jeśli to ma znaczenie. Powtórz na benzynie, a jak jest upalnie to niestety auto słabnie na seryjnym icku.
zibi0310 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 temp masz w grupie 118 i jest ok Zawsze mozesz umyc intercooler jak nie byl nigdy myty
kamilm123 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Wystarczą logi 002+033 i 115+118? A jak wygląda sprawa z turbiną? Jeszcze pojeździ czy już się kończy?
zwonko Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Powtarzanie logów jest wg. mnie zbędne dopóki nie zrobisz czegokolwiek w stronę przywrócenia przepływu. (szczelność dolotu+przepływka, obejrzyj też turbo i okolice pod względem szczelności). Jak coś to najwyżej 002+033 żeby zobaczyć, ale przepływ raczej sam od siebie nie wzrośnie.
kamilm123 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) Właśnie jestem po sprawdzaniu szczelności dolotu i coś znalazłem. Po nabiciu ciśnienia słyszałem syczenie w okolicach wtrysków. Okazało się, że w miejscach gdzie wtryski od gazu wchodzą w kolektor ucieka powietrze. W każdym z czterech. To powinno być szczelne prawda? Nigdzie indziej nie słychać, żeby coś uciekało tylko tam. Wyczyściłem też przepływomierz, ale chyba nic to nie dało. Oto logi:http://vaglog.pl/log-002_033_fQ7ppS.html http://vaglog.pl/log-115_118_Eu7t9xp.html Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez kamilm123
krzysiekml Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 turbo ciężko wstaje,dv sprawdzałeś?
zwonko Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 tak, lpg powinno być szczelne. Lekko ubogo bo brakuje przeplywu. Turbo j.w.
kamilm123 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2017 DV nie sprawdzałem jeszcze, ale zrobię to w pierwszej kolejności jak uporam się z nieszczelnym dolotem. Czy późno wstające turbo ma związek z niepoprawnie działającą przepływką?
kamilm123 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2018 Witam po dłuższej przerwie. Wracając do tematu, nieszczelności niema rozrząd wymieniony. Przepływka ta sama. Zobaczcie teraz: 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8RvMkQ.html 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_vD092.html
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Turbo lekko przeładowuje na początku i potem ładuje więcej niż powinno, do tego logi były pewnie na lpg? Tą dv sprawdzałęś?
kamilm123 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2018 DV muszę gdzieś dorwać na podmiankę. Przy turbinie nic nie było robione właśnie a od jakiegoś czasu zaczęła tak działać i dodatkowo jak odpuszczę gaz jest podobny dźwięk jak w blow offie. Logi były na lpg.
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Sprawdz dv bo pewnie uszkodzony i powtorz logi na pb.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
kamilm123 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2018 Byłem u mechanika i stwierdził, że jakaś kierownica turbiny się nie rusza i że turbina jest jakby otwarta cały czas na pełną moc. Czyli Łukasz13 wina DV?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się