Dev Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 do Twojego auta wlewasz zielony mineralny Febi sobie odpusc, ja zawsze leje LHM Total-a, bije na głowe nawet ori TOTAL LHM PLUS OLEJ HYDRAULICZNY 1L POZNAŃ (3854547239) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
niestandardowy Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 ale mnie zbijasz z tropu, to G004000M2 jest mineralny czy syntetyczny? jak juz mam 1.5 litra to bym go zalal. a nastepnym razem wlalbym lhm. ale czy G004000M2 to mineralny olej...
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 sam sie miotasz jak Żyd po pustym sklepie, to jest mineralny płyn, zawsze był, jest i bedzie ---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- wyciągnij zbiorniczek, przepłukaj go benzyna ekstrakcyjną, przedmuchaj spręzarka przewody, zalej świezym pojezdzij jeden dzien i jeszcze raz to samo, 1.5l Ci wystarczy, na płukanke i wymiane
niestandardowy Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 dziekuje o to mi chodzilo... ---------- Post dopisany 16-01-2014 at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 21:22 ---------- Dev... tak mnie zbiles z tropu ze kupilem ten LHM
niestandardowy Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 dev, dlaczego do Ciebie nie mozna wyslac wiadomosci? zapelniona skrzynka?
MAT1000 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 W końcu i ja się zabrałem za wymianę. W serwisie VW 1L/49zł i starczył na przepompowanie układu aż do czystego zielonego koloru. A tutaj "ku przestrodze", gdyby ktoś się zastanawiał czy warto wymienić i nie jest to pepsi (na palcu z miarki wyglądał na przezroczysty)
pawex01 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Witam, mam mały dylemat zauważyłem niski poziom płynu w układzie wspomagania (a4 b6 1,9 tdi), niestety nie wiem co wlewał poprzedni właściciel (płyn ma kolor bursztynowy), na korku widnieje napis że układ należy zalewać olejem mineralnym. Znalazłem w garażu białą butelkę Febi z olejem mineralnym 6162 (zielony płyn). W związku z tym, że auto odstawiam w przyszłym tyg. do mechanika (na wymianę rozrządu, oleju, płynów itp.) czy mogę do tego czasu dolać w/w olej 6162?
novwy Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Witam, mam mały dylemat zauważyłem niski poziom płynu w układzie wspomagania (a4 b6 1,9 tdi), niestety nie wiem co wlewał poprzedni właściciel (płyn ma kolor bursztynowy), na korku widnieje napis że układ należy zalewać olejem mineralnym. Znalazłem w garażu białą butelkę Febi z olejem mineralnym 6162 (zielony płyn). W związku z tym, że auto odstawiam w przyszłym tyg. do mechanika (na wymianę rozrządu, oleju, płynów itp.) czy mogę do tego czasu dolać w/w olej 6162? Szczerze nie mieszał bym płynów skoro nie wiesz co jest w układzie. Co znaczy że jest niski poziom na tym bagnecie jest poniżej dolnej kreski czy w ogóle nie ma na bagnecie płynu? Jak jest na bagnecie poniżej kreski to tydzień wytrzymasz chyba że masz wyciek. Wymień cały płyn z przepłukaniem układu.
adi55 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 koledzy wymienialem dzis pompe wspmagania,i zalalem go plynem ferbi i weszlo 2 setki oleju i na bagnecie pokazuje max?????ile wchodzi do calego ukladu???
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 trzeba było usunac wszystko co było wchodzi ok 0.5 litra
radek21 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Koledzy to lepiej kupić Orion w serwisie czy lepiej Lhm total? Koledzy to lepiej kupić Orion w serwisie czy lepiej Lhm total? Tylko widzę total plus. Jest jakaś różnica miedzy zwykłym a plus?
POWER-KRIS Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 To jest dobre. http://www.petrostar.pl/oleje/oleje_przekladniowe/xado/xado_atomic_oil_chf_1l,p1955474636 Co nie zmienia faktu że LHM też.[emoji12] Kuźwa po LHM nic nie rdzewieje a po tym fabrycznym głównie audi magle sieczka. A i to i to minerał.
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Bo LHM ma juz 60 lat a olej vw tylko 25
radek21 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ten Lhm dedykowany jest tylko dla citroena? Bo tylko taki znalazłem w necie.. Chyba ze złe szukam
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jak by tego nie nazywał to i tak bedzie dobry.
BartekT81 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Siema wszystkim Miałem ten sam problem i dylemat. W starym A4B5 zalany miałem zielony Febi, którego później wymieniłem na SWAG-a. Z tego co się orientowałem to Febi i SWAG to jedno i to samo tylko etykieta inna. Teraz mam A4B7 i właśnie w sobotę dokonałem wymiany oleju we wspomaganiu bo też miałem niski poziom i nie bardzo wiedziałem co mam dolać, a że kolor miał bursztynowo-czerwonawy to stwierdziłem że nie dolewam nic tylko wymieniam. W mojej hurtowni nie mieli Febiego tylko SWAG-a, którego kupiłem i zalałem. I jak narazie jest ok i mam nadzieję że będzie ok. Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia z tym SWAG-iem???
Pablo2506 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 A czy ktoś z was lał olej ATM ? Jesli tak to czy wszystko ok?
jaceko Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Nie znam oleju ATM tylko ATF. Jest opisane na forum B5 o tym oleju poczytaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się