Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Problemy z pracą silnika po deszczu/myjni, Check i ESP, Kręci się wentylator chłodnicy po zgaszeniu auta, Auto gaśnie po deszczu/myjni...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To sciagnij I go zaslep.powinno pomoc

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To sciagnij I go zaslep.powinno pomoc

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka

Jeżdżę już tak chyba 3 lata :-)
Opublikowano

Ja zamienilem na benzynke:p

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Miałem identyczny problem, auto po myjni albo podczas jazdy w padającym deszczu wchodziło w tryb awaryjny i można było jechać max 60km/h na 5 biegu.

Problem tkwił po stronie obudowy komputera, miałem lekko pękniętą, wymieniłem na nową i przez jakiś czas jeździł ale raz na trasie 500km musiałem dusić go 300km jadąc 60km/h.

Znowu rozkręciłem obudowę dostałem się do komputera, osuszyłem i wyczyściłem przewody, dokładnie przykręciłem obudowę dałem nowe uszczelki i dodatkowo docisnąłem obudowę wkładając kawałek gumy pomiędzy górną pokrywę obudowy a obudowę pokrywy silnika i problem zniknął.

Opublikowano (edytowane)

Ja w sierpniu na autostradzie miałem ciekawszy problem. Woda dostała się do czujnika położenia pedału gazu. Po dodaniu gazu auto nie gasło ale odrazu tryb awaryjny.

Polecam wtedy rozkręcić obudowę kompa żeby była otwarta i odpalić autko na 45 min. Zrobi się temperaturka pod maską, komp oschnie i dzida dalej :)

W moim przypadku polała mi się woda pod nogami od strony pedałów :(

Edytowane przez Ralen
Opublikowano

Miałem identyczny problem. W moim przypadku okazało się, że pęknięta była górna pokrywa komputera, a dokładniej zaraz przy uchwycie na śrubę. Dostawała się wilgoć i efekty były dokładnie jak u Ciebie. Próbowałem silikonować, uszczelniać, ale nie pomagało. W serwisie zamówiłem nową ( koszt ok 80 zł - tylko pokrywa górna) i problem jak ręką odjął. Sprawdź, może u Ciebie dolna część jest strzelona?

Opublikowano

witam kupiłem sobie ostatnio a4 b6 1.9 tdi i mam podobny problem jak koledzy męcze sie z autem 2 tyg  wymieniłem wszystko byłem u 4 mechaników nie mogą jej naprawić bo wszystko jest ok . obejrzę  jutro   pokrywę komputera i uszczelke jak radzicie  dam  znać czy pomogło

Opublikowano

Miałem to samo po wyjechaniu z myjni lub obfitym deszczu auto nie miało mocy/gasło. U mnie pomogła albo wymiana pompy vacuum bo miała luźny króciec albo zawór n18 (wymieniane w tym samym czasie), od tamtej pory problem nie występuje. Powodzenia ze znalezieniem usterki :)

Opublikowano
3 godziny temu, lechit27 napisał:

Miałem to samo po wyjechaniu z myjni lub obfitym deszczu auto nie miało mocy/gasło. U mnie pomogła albo wymiana pompy vacuum bo miała luźny króciec albo zawór n18 (wymieniane w tym samym czasie), od tamtej pory problem nie występuje. Powodzenia ze znalezieniem usterki :)

Ani jedna , ani druga wyżej wymieniona część po wymianie na nową nie rozwiązuje problemu zalanego kompa i zalanej elektryki pod nim :decayed::hi:

Opublikowano

Siemka. Ściągnijcie cała obudowę filtra powietrza i sprawdźcie łącznik obudowy filtra z prawym przednim nadkolem . Sprawdźcie teź zaworek N18 który jest pod obudową filtra powietrza,,,

Opublikowano

witam u mnie była uszczelka pod pokrywą dolna  obudowy komputera dostawała sie woda do kabli  jakiś paproch próbował coś tam uszczelniać i to zj***ł inaczej nie można  tego nazwać wywaliłem uszczelkę i złożyłem to na klej do wklejania szyb .4 dni jeżdzę  i jak na razie jest ok  ciągle pada auto stoi na dworze  myłem lałem wodą i nic .dzięki za  pomoc szło zwariować .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...